QoQ
gracias
Antwoord
Beste mensen van QoQ, bedankt voor al het moois de afgelopen jaren. Mijn mediaspelertje heeft overuren gedraaid. Geniet van jullie welverdiende rust. Ik heb jullie altijd zo bewonderd omdat jullie er eigenlijk helemaal niets voor terug kregen behalve de voldoening dat jullie heel veel mensen blij maakten. Het ga jullie goed.
Antwoord
Erg jammer dat jullie zijn gestopt, ik Heb veel genoten van jullie werk!
Bij deze dus, bedankt voor alles!
Antwoord
Super die subs van het QoQ-team. Niet van echt te onderscheiden. Zeer hoog niveau. Bedankt voor al die jaren !!
Antwoord
Als er iets nieuws was, werd er hier altijd eerst gechecked of het een QoQ spot was. Dan wist  je zeker: het is de beste.
Dat gaan we missen.

Dank voor jullie enorme inzet de afgelopen jaren.
Antwoord
Het oude QoQ is zeker niet helemaal verdwenen hoor. Ik kan wel verklappen dat zij al een tijdje op een nieuwe naam acteren. De snelle cam-releases zijn daar een voorbeeld vanTongue
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord
Veel dank voor jullie inzet afgelopen jaren, altijd weer TOP kwaliteit. We gaan jullie missen!
Antwoord
Jeetje,voelt als het verliezen van een goede vriend. Maar bedankt voor alles guys.
Antwoord
QoQ veel respect en dank voor jullie inzet! Dank voor de mooie tijd!
Antwoord
bedankt voor alles
Antwoord
Beste QoQ, bedankt voor alles een hele grote buiging. :bow
Hasta la Pasta.
Antwoord
Van uit mijn kant ook superbedankt voor al die mooie jaren met jullie vertalingen. In 1 woord geweldig!!!
Antwoord
Beste QoQ,
Heel erg superbedankt voor al die jaren! :-D :-D
Jullie zijn de beste!!
Groeten ;-)
Antwoord
Ook namens mijn bedankt, dat wordt een hoop series met Engelse subs kijken
Antwoord
Hartelijk dank voor de vele vele mooie films en series.

Jullie zijn toppers!
Antwoord
QoQ Team, super bedankt voor het werk dat jullie de afgelopen jaren hebben gedaan om ons te plezieren met een geweldig aanbod van kwaliteit films en series. Ook de vertalers enorm bedankt......wat een werk hebben jullie verzet. Ik mis jullie, maar begrijp waarom jullie tot deze beslissing zijn gekomen. QoQ bedankt!
Antwoord
Beter laat dan nooit, ook ik sluit mij aan bij de vele bedankjes.
QoQ Team bedankt voor het vele kijkplezier Big Grin
Antwoord
Ja heel jammer dat jullie stoppen. Als ik QoQ voorbij zag komen dan wist ik dat het een perfecte vertaling zou zijn. Ook genoten van jullie 'eigen' prachtige filmpje voorafgaand aan de hoofdfilm.

Zeer bedankt voor al het werk dat jullie geleverd hebben...
Het ga jullie goed!!!
Antwoord
bedankt allemaal voor die mooie vertalingen, en succes met alles wat jullie gaan doen
Antwoord
Dank voor jullie geweldige inzet en werk. Ik heb altijd enorm van jullie spots genoten en QoQ stond bovenaan in mijn lijst.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)