Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 3.7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 1.1.2.0

Rolleyes Rolleyes
Antwoord

mooi bedankt
Antwoord

Ik kan niet inloggen op de geïnstalleerde nieuwe Newzbin, hoe kan dit, ik krijg een foutmelding, omdat mijn computer was vastgelopen moest ik hem opnieuw opstarten en toen kreeg ik die foutmelding.
Antwoord

Het is natuurlijk ontzettend dom om hier openlijk wachtwoorden te gaan neer zetten waar iedereen het kan lezen
Ondanks dat ik het nu verwijderd heb uit uw reactie heeft het er toch al 11 uur gestaan
Ik mag toch hopen dat u niet met al uw inlog gegevens zo omspringt zoals bank gegevens
Raadzaam is dus om direct uw wachtwoord aan te passen

Versie 2.1.0.1 is alleen voor special members
U bent junior member dus heeft u niets aan versie 2.1.0.1

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

dank je
Antwoord

Angry kan niet downloaden
Antwoord

Ik ben benieud
Antwoord

Krijg de volgende melding:
Waarschuwing 2330: Error getting file attributes.
GetLastError 1392

Ik had Newzbin eerst geïnstalleerd op een andere schijf (gecrasht) en dacht dat daardoor de oude bestanden niet konden worden gewijzigd. Geheel verwijderd, maar kan nu Newzbin niet opnieuw installeren op de nieuwe schijf.

Weet iemand de oplossing?
Antwoord

(09-12-2020, 01:39 PM)DeVanders schreef:  Krijg de volgende melding:
Waarschuwing 2330: Error getting file attributes.
GetLastError 1392

Ik had Newzbin eerst geïnstalleerd op een andere schijf (gecrasht) en dacht dat daardoor de oude bestanden niet konden worden gewijzigd. Geheel verwijderd, maar kan nu Newzbin niet opnieuw installeren op de nieuwe schijf.

Weet iemand de oplossing?

Vandaag oplossing gevonden. Bleek een Windows Update error. Newzbin nu netjes kunnen installeren.
Antwoord

Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord

dank je wel
Antwoord

Hartelijk bedankt!
Antwoord

Heart
Antwoord

Heb een nieuwe pc gekocht: op de oude draait newzbin 1.1.2.0 prima, daarna zelfde versie geinstalleerd op de nieuwe computer, deze werkt wel maar dan krijg ik foutmelding dat spot niet geopend kan worden op oude computer (kan wel updaten). Op moment dat ik hem weer opnieuw installeer op de oude pc  Huhwerkt het weer prima maar dan krijg ik deze foutmelding op mijn nieuwe pc.  Huh
Heeft het te maken dat hetzelfde account niet op 2 pc's kan draaien?
Is dit op te lossen?
Antwoord

dank u
Antwoord

Top ben benieuwd
Antwoord

(20-12-2020, 01:13 PM)hutanjambo schreef:  Heb een nieuwe pc gekocht: op de oude draait newzbin 1.1.2.0 prima, daarna zelfde versie geinstalleerd op de nieuwe computer, deze werkt wel maar dan krijg ik foutmelding dat spot niet geopend kan worden op oude computer (kan wel updaten). Op moment dat ik hem weer opnieuw installeer op de oude pc  Huhwerkt het weer prima maar dan krijg ik deze foutmelding op mijn nieuwe pc.  Huh
Heeft het te maken dat hetzelfde account niet op 2 pc's kan draaien?
Is dit op te lossen?

Nee dat kan niet ! er zit een beveiliging ingebouwd in de app, je kan maar op 1 pc ingelogd zijn in de newzbin app !
de web-versie heeft dat niet Cool

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

fijn bedankt Smile
Antwoord

Wink bedankt
Antwoord

dank je wel.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: eira, NOZBIN, 1 gast(en)