Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 3.7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 1.1.2.0

(11-10-2019, 04:53 PM)bert58 schreef:  beste Macollie
advies via mail gehad,alles op gezocht wat er nog op harde schijf stond,het meeste verwijderd,opnieuw geinstalleerd,en het werkt weer
bedankt

Geweldig Bert58 dat het is opgelost Smile

Heel veel plezier gewenst

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Ik kon niet meer inloggen op newzbin.
Na hier e.e.a. te hebben doorgelezen, heb ik newzbin opnieuw geinstalleerd.
Als ik nu newzbin open krijg ik een foutmelding:

Als ik doorgaan aanklik en wil inloggen krijg ik een andere foutmelding:

Wat moet ik doen om e.e.a. weer werkend te krijgen?
Wie kan mij helpen?
b.v.d.
Antwoord

Hoi hennywes,

Alles van de vorige newzbin helemaal verwijderen maar dan ook erg helemaal alles !
hij kan namelijk het goede newzbin config bestand niet vinden !
en dan newzbin opnieuw er opzetten succes Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Volgens mij heb ik alles verwijdert, maar nu kan ik hem installeren, hij start op en sluit gelijk weer af.....
Als ik de BETA versie installeer, werkt ie wel gewoon, en ik kan inloggen.
Verders kan ik niks, ben geen special member...….Moet ik doneren......
Antwoord

Super. Zou graag een donker thema zien. al die felle kleuren doen pijn aan mijn ogen. Top wark verder Wink
Antwoord

(20-01-2016, 08:10 PM)watnou schreef:  Ik denk dat je in dit geval ook de mappen van newzbin in de verborgen map ''AppData'' moet weg halen .
Doe het volgende :

Je moet wel je verborgen mappen aan hebben staan en let wel je bent nu ook al je instellingen kwijt en je watchlist is ook leeg .....

Deinstalleer nezbin nogmaals en daarna ga je naar "C" --> Gebruikers --> "'naam" --> AppData --> Local
In deze map staat een map met als naam een - (streepje), verwijder deze map , als er meerdere zijn verwijder je die ook .
Ga één stap stap terug en open de map Roaming .
Als daar een map newzbin in staat , verwijder die dan ook .
Sluit alles , ga nu naar programfiles en haal daar de map newzbin ook weg . Laat ccleaner (of een ander register cleaner) er nog maals over heen gaan en herstart je computer . Installeer nu newzbin weer .
Je hebt nu een schone installatie gedaan . Deze mappen worden niet weggehaald met de deinstallatie en ccleaner . Dit wil nog wel eens de oplossing van onduidelijke problemen zijn .

Succes

Hiermee is het gelukt.....
Antwoord

Dank je wel Shy
Antwoord

Dank jullie wel
Antwoord

Hartelijk bedant.
Antwoord

bedankt
Antwoord

Hartelijk Dank..
Antwoord

Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile Smile
Antwoord

Smile Wink Big Grin Icon_angel
Antwoord

dank je wel!!
Antwoord

Heart Heart Heart Heart Heart
Antwoord

super bedankt
Antwoord

bedankt
Antwoord

Rolleyes Smile
Antwoord

Bedankt
Antwoord

(20-10-2016, 04:20 PM)brandblusser schreef:  Er is al een openstaand topic over dit probleem waar wij u dan ook naar verwijzen.

Ik kan dat topic niet vinden
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)