Waardering:
  • 10 stemmen - gemiddelde waardering is 3.7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 1.1.2.0

Dank je wel uploader voor deze upload.

Voor mijn nog allemaal super nieuw, dus ga eens neuzen en lezen hoe alles werkt.
Antwoord

Cool Cool Cool
Antwoord

goedemorgen  ik zou newsbin graag een keer proberen
Antwoord

dank je wel
Antwoord

Er gaat een wereld voor me open, nu nog deze wereld ontdekken. 
Dank
Antwoord

bedankt hiervoor
Antwoord

dank!
Antwoord

bedankt
Antwoord

Bedankt
Antwoord

Ik kan het niet meer inloggen, krijg steeds deze error: Kan het configuratiesysteem niet initaliseren. App is opnieuw geïnstalleerd maar lukt het nog steeds niet. Kan iemand me helpen? Bedankt.
Antwoord

thanxxx
Antwoord

(30-09-2019, 04:07 PM)saigon66 schreef:  Ik kan het niet meer inloggen, krijg steeds deze error: Kan het configuratiesysteem niet initaliseren. App is opnieuw geïnstalleerd maar lukt het nog steeds niet. Kan iemand me helpen? Bedankt.

de Newzbin.exe.config eraf gooien en opnieuw newzbin starten

de app maakt zelf een nieuwe aan, zou moeten helpen @Saigon66

met vriendelijke groet,
Xsjlo
Antwoord

bedankt
Antwoord

(04-10-2019, 08:18 AM)Thampon schreef:  Bestaat deze ook voor MacOSX ?

Nee deze bestaat nog niet helaas, we hebben daar nog geen programmeurs voor, mocht je goed kunnen programmeren op de Mac ?
neem dan even contact op met de admin van Newzbin Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

bedankt hier voor
Antwoord

nou ben al een paar uur aan het klooien,om newzbin weer werkend te krijgen,want versie 1.1.2.0
wil niet werken,ik zoek op het net en vind bij afterdown de betaversie.
nou die werkt wel,en daar moet ik nu ineens voor betalen,een betaversie notabene,nou die gaat er maar weer af,
bedankt voor niks,
Antwoord

(10-10-2019, 08:29 PM)bert58 schreef:  nou ben al een paar uur aan het klooien,om newzbin weer werkend te krijgen,want versie 1.1.2.0
nou die werkt wel,en daar moet ik nu ineens voor betalen,een betaversie notabene,nou die gaat er maar weer af,
bedankt voor niks,

Als u hier even het topic doorgelezen had was er vast een manier geweest om het weer werkend te krijgen, vaak is het een schone installatie of iets dergelijks.
Gaan betalen voor een versie is niet onze stijl en zou u als lid sinds jaar en dag toch moeten weten!

Veroordeel Newzbin dus niet als er via een andere aanbieder een versie aangeboden wordt waarvoor betaald moet worden.

Hulp is meestal wel snel te krijgen.

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

(10-10-2019, 08:44 PM)MacOllie ik heb dus die nieuwe versie er op gehad ,maar als je dan verder klikt om de keuze die je maakt voor het downloaden moet je toch eerst doneren,dat is toch ook betalen. Anders kom of kwam ik niet verder schreef:  
(10-10-2019, 08:29 PM)bert58 schreef:  nou ben al een paar uur aan het klooien,om newzbin weer werkend te krijgen,want versie 1.1.2.0
bedankt voor niks,

Als u hier even het topic doorgelezen had was er vast een manier geweest om het weer werkend te krijgen, vaak is het een schone installatie of iets dergelijks.
Gaan betalen voor een versie is niet onze stijl en zou u als lid sinds jaar en dag toch moeten weten!

Veroordeel Newzbin dus niet als er via een andere aanbieder een versie aangeboden wordt waarvoor betaald moet worden.

Antwoord

(10-10-2019, 08:44 PM)MacOllie schreef:  
bedankt voor niks,

Antwoord

(11-10-2019, 04:50 PM)bert58 schreef:  
(10-10-2019, 08:44 PM)MacOllie schreef:  Als u hier even het topic doorgelezen had was er vast een manier geweest om het weer werkend te krijgen, vaak is het een schone installatie of iets dergelijks.

beste Macollie
advies via mail gehad,alles op gezocht wat er nog op harde schijf stond,het meeste verwijderd,opnieuw geinstalleerd,en het werkt weer
bedankt
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)