Nieuwe Bèta webversie van Newzbin

Hallo, kan iemand mij helpen met een probleem. Bij mij werkt geen 1 van oude newzbin sites meer. Als ik een naar iets wil zoeken druk ik de naam in maar dan gebeurd er verder niks meer.

Tevens kan ik de nieuwe link https://beta.newzbin.org wel openen maar dan krijg ik alleen een compleet wit vlak te zien.

Weet iemand hoe dit opgelost kan worden, hulp wordt super gewadeerd.
Antwoord

Ja hoor

De oplossing is
Voor Windows werkt alleen nog versie 1.1.2.0 voor niet special members
Deze vind u hier KLIK
De beta 2.1.0.1 is zolang de beta test loopt alleen beschikbaar voor special members
Daar kunt u dus ook niets mee
Alle eerdere Newzbin versies zijn uitgeschakeld en niet meer werkzaam

Voor de web versie
KLIK HIER

[Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord

(29-01-2019, 03:16 PM)Mr Chaos schreef:  Ja hoor

De oplossing is
Deze vind u hier KLIK
De beta 2.1.0.1 is zolang de beta test loopt alleen beschikbaar voor special members

Voor de web versie
KLIK HIER

Hallo Mr Chaos,

De versie 1.1.2.0 kan ik niet downloaden dat werkt ook niet. De links die je in je antwoord hebt gezet die werken ook niet.
Zins wanneer zijn de eerdere Newsbin versies uit de lucht gehaald dan, dan kan wel verklaren waarom ik die nu niet meer kan gebruiken zins gisteren.

Maar als nog wel vervelend dat ik nu helemaal niks meer kan volgen van WWE.

Zijn er nog andere opties?

Al vast bedankt voor de hulp.

Gr Peter
Antwoord

(29-01-2019, 04:33 PM)peterthegame schreef:  
(29-01-2019, 03:16 PM)Mr Chaos schreef:  Ja hoor

De oplossing is
Deze vind u hier KLIK

Voor de web versie
KLIK HIER

Hallo Mr Chaos,

De versie 1.1.2.0 kan ik niet downloaden dat werkt ook niet. De links die je in je antwoord hebt gezet die werken ook niet.
Zins wanneer zijn de eerdere Newsbin versies uit de lucht gehaald dan, dan kan wel verklaren waarom ik die nu niet meer kan gebruiken zins gisteren.

Maar als nog wel vervelend dat ik nu helemaal niks meer kan volgen van WWE.

Zijn er nog andere opties?

Al vast bedankt voor de hulp.

Gr Peter

Ik ben toch iets te ongeduldig geweest denk ik, want nu werkt 1 van de links wel. Alleen wel op een andere manier dan ik gewend was.
Maar ik kan het weer downloaden.

super bedankt.
Antwoord

(29-01-2019, 04:33 PM)peterthegame schreef:  De links die je in je antwoord hebt gezet die werken ook niet.

Hhhmmm vreemd dat die linken het niet doen
Want als ik er hier op klik doen ze het wel
Ook in de quotes van u (misschien dat Moddie even kan checken wat er aan de hand is)

De voorgaande versies van Newzbin worden ontoegankelijk zodra er een nieuwe versie gelanceerd is
In de nieuwe versies zijn namelijk de bugs verholpen van voorgaande versies
Door het uitschakelen van de oudere versies word dus voorkomen dat leden de versies downloaden waar dus die bugs nog in zitten
Die in de nieuwe versie dus verholpen zijn

Maar het is goed te lezen dat je het hebt kunnen oplossen
En weer van Newzbin en WWE kan genieten

[Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord

@Mr. Chaos

De links werken prima hier.
Antwoord

Heb een opmerking of het legt aan mij.
Heb instellingen op 50000 spots weergeven maar elke keer updaten duurt het erg lang dat ze verwerkt zijn.
kan dit met een instelling versnelt worden of is dit iets wat onder de motorkap getweaked moet worden.
alvast bedankt.
Antwoord

(21-03-2019, 09:19 PM)Fixxxer schreef:  kan dit met een instelling versnelt worden of is dit iets wat onder de motorkap getweaked moet worden.
alvast bedankt.

Het enige wat je kan doen is getoonde spots op 1000 zetten
Dat maakt een klein beetje verschil
Verder zal dit indien mogelijk technisch opgelost moeten worden mits dat kan

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)