Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 1.1.0.0
Das niet zo moeilijk hoor Smile

klik maar op de volgende link

Naar download voor Newzbin 1.1.0.0 KLIKKERDEKLIK
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
ziet er goed uit ik ga het snel proberen bedankt.
bedankt voor deze
Edit Mod: U heeft van mij een PM ontvangen m.v.g. Mr Chaos
ik gebruik deze al van af de eerste update werkt prima
gr. roeiboot
Bedankt, wat een verandering, echt prachtig
(18-09-2015, 08:56 AM)Piet Huk schreef: Alles verwijderd met regedit en opniew geinstalleerd, alles lijkt nu weer te werken.

Ben altijd erg blij met de HD audio posts die hier worden geplaatst, awesome.
Hallo,
Ik heb ook dit probleem, alles weggehaald maar ergens staat nog iets.
Kan je mij uitleggen hoe je met regedit de restanten hebt weg gehaald?
Ik typ regedit in en dan? Graag een PM .
Bij voorbaat hartelijk dank. Bert
@ ngj

Het is misschien wijsheid dat u de mogelijkheid om u een PM te sturen via het forum weer inschakelt
Dit kan nu namelijk niet

Dan hoeft u dus niet in een topic uw e-mail adres te vermelden
Iets wat uw privacy misschien kan schaden
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Dank,
Heb inmiddels dit aangepast.
Wacht nu op hulp i.v.b. regedit
gr. ngj
Oke prima Shy
Ik heb nog wel even het e-mail adres verwijderd uit uw vorige bericht
Men kan u nu immers bereiken met een PM via het forum
Ik heb gedaan wat snaterke zei nada zag wel 2 mappen die streepjes copy nr die 1.0.4 opgestart niks foutmelding unable to om spots op te halen zie wel dat ik versie1.0.4 wel heb wat nu alles verwijderen via configuratie btw kon spotnet ook niet opsarten nu ??

Graag help aub ben nu moe ga zo slapen ben er morgen weer
(09-09-2015, 06:30 PM)Brandblusser schreef: Uninstall wel eerst de oude versie van Newzbin, de nieuwe versie kan namelijk in conflict komen met de oude. Dit komt omdat de nieuwe versie niet meer als een update over de oude gezien wordt.

Versie 1.0.4.0 verwijderen dus ( volledig dus ook de achter gebleven mappen en bestanden na de-installeren)

Download hier versie 1.1.0.0
Voor een download van Afterdawn Klik hier

Installer deze

Dan zou het goed moeten gaan
(23-10-2015, 10:15 PM)JameSD3aN schreef: Ik heb gedaan wat snaterke zei nada zag wel 2 mappen die streepjes copy nr die 1.0.4 opgestart niks foutmelding unable to om spots op te halen zie wel dat ik versie1.0.4 wel heb wat nu alles verwijderen via configuratie btw kon spotnet ook niet opsarten nu ??

Graag help aub ben nu moe ga zo slapen ben er morgen weer

Goedemorgen weet niet wat er gister avond verkeerd ging normaal zit die op de C schijf ? Configuratiescherm proggs verwijderen zieik geen Newzbin ?? ??

Dus verborgen mappen gekeken had ik al versie 1.1.0.0 btw opgestart Windows repareerd de c schijf ??

Nou ja daarna Newzbin aangeklikt tada hij doet het maar heb wel 2 versies in verborgen mappen de 1.0.4 en deze ??

Wat doe ik fout ( zie zij niet in configuratiescherm ) Of revuuninstaller gebruiken ?

Alvast bedankt,

JameS
Als Revo Newzbin wel ziet dan gebruik je Revo
Daarna even handmatig zoeken naar achter gebleven bestanden en mappen
( ook even spieken in de map appdata en de verborgen mappen of daar alles weg is )
Doe voor de zekerheid even een handmatige herstart van de pc
Installeer dan versie 1.1.0.0

Zoals brandblusser al aan geeft
kan de nieuwe versie in conflict komen met de oude versie
En omdat je aangeeft 1.0.4.0 achter gebleven bestanden bezit en nu daar ook nog eens 1.1.0.0 bij hebt gezet
Zou ik eerst een schone installatie van 1.1.0.0 doen waarbij dus de oude versie 1.0.4.0 geheel verwijderd is ( dus ook de achter gebleven oude 1.0.4.0 bestanden en mappen al dan niet verborgen )
Oké bedankt maar Revo ziet t niet doe het wel handmatig alles verwijderen die oudere versie en ook de nieuwe dus ?

Ga het zo doen bedankt nog

Alles verwijder de oude versie Revo kon t niet vinden dus handmatig gedaan herstart en lijkt dat alles goed is.

Bedankt hiervoor
altijd fijn een nieuwe site er bij ik ben erg benieuwd
@ JameSD3aN

Mooi dat het is opgelost en fijn dat je het hier even meld
Dan zitten wij niet in afwachting
Dank hiervoor
Alles weer in orde.
Er mag een slotje op.
Dank
ngj
Helaas voor je gaan we hier dus geen slotje op zetten omdat dit nog een lopende actuele topic is Wink
Maar fijn dat alles is opgelost en dank dat je dit even meld hier
(25-10-2015, 07:31 PM)Mr Chaos schreef: @ JameSD3aN

Mooi dat het is opgelost en fijn dat je het hier even meld
Dan zitten wij niet in afwachting
Dank hiervoor

Graag gedaan

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)