Waardering:
  • 2 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 1.1.0.0
Helaas, nieuwe versie blijft vastlopen bij het openen van een spot.
Ga weer terug naar de vorige versie
jammer dat die wel zoekt naar updates maar blijft staan op 07-09-2015 hoop dat ze dit op lozen anders ga ik ook terug naar de ouwe
Bij het updaten gaat hij niet terug naar de overzicht lijst .....Dus je moet ff daar naar toe gaan en dan zie je de nieuwe spots .
Als dat wel wil dan kan je dat in config aangeven.
Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouw[Afbeelding: animaatjes-ziek-11402.gif]
dankje wel heb het nu door thnx hoop dat het op en duur gewoon meteen naar overzicht gaat veder werkt het super

Edit mod: aanvinken > in config>spotlijst: terug naar overzicht na updaten database
Mooi net terug van vakantie en dan dit moois, nieuwe update mooi.
(13-09-2015, 10:06 AM)watnou schreef: Als men problemen ondervind die die niet te verhelpen zijn of zo vaag zijn , is het raadzaam om eens een schone installatie te doen . Meestal zorgen de oude mappen van newzbin die in AppData staan dan voor problemen en die worden niet verwijderd .
LET OP !! je bent dan wel alle instellingen kwijt !

Je moet wel je verborgen mappen aan hebben staan .
Deinstalleer newzbin en doe daarna het volgende ....

Je gaat naar "C" --> Gebruikers --> "'naam" --> AppData --> Local
In deze map staat een map met als naam een - (streepje), verwijder deze map , als er meerdere zijn verwijder je die ook . Ga één stap stap terug en open de map Roaming .
Als daar een map newzbin in staat , verwijder die dan ook .
Sluit alles , ga nu naar programfiles en haal daar de map newzbin ook weg . Laat ccleaner erover heen gaan (c clean en het register opschonen) en herstart je computer . Installeer nu newzbin weer als admin. .
Je hebt nu een schone installatie gedaan . Deze mappen worden niet weggehaald met de deinstallatie en ccleaner . Dit wil nog wel eens de oplossing van onduidelijke problemen zijn .

PS: Als je meer problemen hebt is het raadzaam om het in het hoekje problemen en suggesties te plaatsen Wink

Succes

Gedaan en werkt niet. Register opgeschoont en alles daarin van Newzbin verwijderd. Werkt ook niet.
Nu schijnt een filter niet goed te staan en mag je dat zelf aanpassen inclusief het filterbestand zelf. Helaas, maar daar heb ik gewoon geen zin in. Vooral omdat het erg onduidelijk is. SD en HD x264 krijgen dan hetzelfde nummer. Ik wacht wel op een update waarvan ik mag aannemen dat die ook komt.
U bent niet de enige met het probleem en net zoals u wacht ik gewoon geduldig op een update Wink
Maar zoals admin al opmerkt: gelukkig zijn we mensen en maken ook wel eens fouten.
Dat we ook een baan hebben en de andere problemen ook gelijk aanpakken, betekent gewoon wat geduld hebben Smile
Wij wachten ook eerst nog even af of er nog meer dingetjes naar boven komen alvorens we meteen met een kleine update komen. Hoe dan ook, met een opgeschoonde register en het user.config bestand verwijderd (gebeurd wanneer je de nieuwe versie verwijderd met persoonlijke app gegevens) moet newzbin het gewoon doen.
super thx!
Bedankt allen die hier aan mee hebben gewerkt,dacht al wat is die traag vandaag

dus ff geken hier dus nieuwere versie,super werkt goed en mooie overzicht en met

bedankjes. Smile
Goedemorgen,

Bij mij klapt bij het openen van een spot Newzbin eruit. Ik werk met Windows 10, met de vorige versie onder Windows 10 had ik daar geen last van.

Ik ga de versie hiervoor maar weer installeren totdat dit probleem eruit is.

De nieuwe versie is wel een stuk sneller.
Alles verwijderd met regedit en opniew geinstalleerd, alles lijkt nu weer te werken.

Ben altijd erg blij met de HD audio posts die hier worden geplaatst, awesome.
Hier werkt alles tot nu toe perfect onder Windows 10 x64. Fijne verbeteringen!
Wederom melding Newzbin werkt niet meer. Alles weer gedeinstalleerd en met regedit laatste restjes weggehaald.

Ik krijg nu de melding dat Newzbin al is geinstalleerd en de installatie breekt af. Ook al opnieuw opgestart. Kan niet meer installeren en kan het ook nergens vinden waar het dan zou staan.

Iemand nog suggesties.

Alvast bedankt.
Heb je ook de overgebleven mappen van Newzbin in AppData weg gehaald ? Deze mappen worden niet standaard weg gehaald en zorgen wel eens voor problemen .
Alleen voor bier komt de aap uit m'n mouw[Afbeelding: animaatjes-ziek-11402.gif]
Alles weggehaald, kan niet installeren, wacht maar op een update.

Wel jammer want is een heel mooi programma waar heel veel tijd in is gestopt.

Succes.
top bedankt
Ik zit nu op de Web versie en dat werkt uitstekend.
Hartstikke mooi en snel!!
Wil hem ook graag proberen, maar hoe deze downloaden??

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)