Topic is gesloten
Waardering:
  • 11 stemmen - gemiddelde waardering is 4.36
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 1.0.4.0

ik kan niet inschakelen

------------------------------------
Edit mod:
Als admin geinstalleerd?
Voor probleemoplossing geef je erg weinig info....
Wink

alvast bedankt

Geweldig, het is jullie toch weer gelukt. Complimenten...

Groet, George

Versie 4 werkt als een raket!

Bedankt voor al jullie inspanningen om Newzbin op de rails te houden.....klasse!

Joehoe. Hartelijk bedankt allemaal. Het werkt weer. Reuze bedankt voor alle tijd en moeite die jullie erin hebben gestoken.Big Grin

Geweldig nieuws, bedankt werkt weer als een trein !

super ga eens kijken of deze werkt

Het werkt weer perfect, thanks! Big Grin

ik ga het ook weer eens proberen

Super! En meteen een kleine donatie gedaan!

Super bedankt hulde

HuhBij mij gaat het niet goed, Norton internet sec. begint te loeien en weigert verdere installatieUndecided

werkt weer super

(21-03-2014, 07:20 PM)Dyme schreef:  HuhBij mij gaat het niet goed, Norton internet sec. begint te loeien en weigert verdere installatieUndecided

Ja idd bij mij doet hij dat ook, problemen met installeren en daarna als je internet security uitzet werkt hij met problemen. vooral met updaten doet hij lastig.error 504 etc etc.

bedankt hiervoor

(21-03-2014, 07:33 PM)sasmon schreef:  
(21-03-2014, 07:20 PM)Dyme schreef:  HuhBij mij gaat het niet goed, Norton internet sec. begint te loeien en weigert verdere installatieUndecided

Zelfde verhaal hier.. krijg fout tijdens de installatie. Norton Internet Security blokt de installatie met foutmelding: "suspicious.cloud9"

(21-03-2014, 08:03 PM)Flashbot schreef:  
(21-03-2014, 07:33 PM)sasmon schreef:  
(21-03-2014, 07:20 PM)Dyme schreef:  

Zelfde verhaal hier.. krijg fout tijdens de installatie. Norton Internet Security blokt de installatie met foutmelding: "suspicious.cloud9"

De file of files die Norton (NIS) in Quarantaine heeft geplaatst - kunnen jullie die bij naam noemen? ( Als voorbeeld: "Awesomium.dll" of zo iets)
Zouden jullie die ook willen scannen met: https://www.virustotal.com/en/ en de bevindingen hiervan kunnen plaatsen als link?

Er is een redelijk grote kans dat het hier een false/positive gaat namelijk.

Hoe meer men zich erin verdiept, hoe minder men schijnt te weten (wobi58)
Druk ook eens op deze knop voor de regels - en voor een donatie op de donatieknop in het forum!. Wink

loopt alles goed geen virus of wat dan ook! Probeer te installeren (als admin) zonder antivirus en dan met hitman scannen (of wat je ook hebt) alles is goed bij mij dan.

Norton gooit hem er af!!

heb met Norton hetzelfde probleem

en nu dan?
Topic is gesloten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)