Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 1.0.3.0
Bedankt
ga ik nu doen thanks

mvg popeye
gaan we deze weer instaleren
Heel erg bedankt voor alle door jullie gedane moeite! Smile
waar kan ik 1.0.3.0 downloaden, ik had de oude er al af gehaald, was al bezig om spotlite weer werkend te krijgen
(17-03-2014, 09:58 PM)Eastw00d schreef: waar kan ik 1.0.3.0 downloaden, ik had de oude er al af gehaald, was al bezig om spotli** weer werkend te krijgen

De versie 1.0.3.0 van Newzbin kan je hier downloaden: KLIK!
Wink

Let wel op: er komt binnenkort een nieuwere versie aan.
Dus het is misschien beter om even te wachten op de nieuwe versie!!

ps. De spot app werkt waarschijnlijk pas weer met de nieuwere versie, dus je mist niets.

Lees even hier: KLIK!
Hoe meer men zich erin verdiept, hoe minder men schijnt te weten (wobi58)
Druk ook eens op deze knop voor de regels - en voor een donatie op de donatieknop in het forum!. Wink
Super bedankt voor al de moeite.
Mr Chaos even een vraagje op voorhand.
Bij de nieuwe versie 1.0.4 die binnenkort uitkomt geef je aan om de oude volledig te verwijderen.
Is het verwijderen via unstal program (windows 7) niet voldoende?
Zoniet hoe moet het dan wel?

Gr Poumid
@ Poumid

Dit zou inderdaad voldoende moeten wezen
Ik moet u wel melden dat u dan al uw gemaakte filters en instellingen kwijt zult zijn

Probeer eerst maar om de update over de oude huidige versie heen te installeren
Dan blijven op die manier uw gemaakte filters behouden
Kijk na het installeren wel even uw instellingen na in config of alles nog staat zoals u nu ingesteld hebt

Mocht blijken dat de update hierdoor toch problemen geeft
Dan is een volledig verwijderen van de app en het her installeren van de nieuwe update als administrator wenselijk
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
bedankt gaan kijken
geweldig
ik wil iedereen er op attenderen dat het NIET de bedoeling is om hier over verbinding problemen e.a. te gaan modereren
Daar hebben wij een andere hoek voor vrij gemaakt dus ga eens op ontdekkingsreis op het forum en er zal een wereld voor u open gaan

Alle voorgaande berichten vanaf 15 -03-2014 en berichten hierna die NIETS met de huidige topic te maken hebben zullen dan ook door mij verwijderd worden om het overzicht te bewaren

M.v.g. Mr Chaos
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Wilde deze ook graag gaan gebruiken
(19-03-2014, 12:19 AM)Geronimo1956 schreef: Wilde deze ook graag gaan gebruiken

Als je nu even wacht, kan je beter de nieuwste versie 1.0.4.0 meenemen.
In de 1.0.3.0 werkt de spot app. ook niet, dat gaat dus pas weer gebeuren in de nieuwere versie (de 1.0.4.0, die dan ook vereist is om de spot app te laten werken) Wink

(18-03-2014, 11:16 PM)Admin schreef: Beta test is bijna afgerond, de laatste test wordt nu nog gedaan.
Druk ook eens op deze knop voor de regels - en voor een donatie op de donatieknop in het forum!. Wink
dank je wel
De nieuwe versie 1.0.4.0 is uit!

http://newzbin.org/showthread.php?tid=3527
Let op, deze versie werkt niet meer en is daarom niet meer te downloaden! Download altijd de nieuwste versie van Newzbin.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)