26-01-2014, 09:17 PM
ziet er heel goed uit ook met de forum en chat knop er op , bedankt
(27-01-2014, 06:03 PM)k-a-r-m-a schreef: hoe zit het met de gebruikers die 1.0.2.0 blijven gebruiken kunnen die wel blijven downloaden zonder te bedanken en natuurlijk hardstikke bedankt voor de nieuwe versie
las net iets over doneren hoe kan ik dat doen, jullie inzet en werk en de kosten van de server mogen natuurlijk vergoed worden ,zal nu weer met plezier uploaden
mvg k-a-r-m-a
(27-01-2014, 06:53 PM)Admin schreef:(27-01-2014, 06:03 PM)k-a-r-m-a schreef: hoe zit het met de gebruikers die 1.0.2.0 blijven gebruiken kunnen die wel blijven downloaden zonder te bedanken en natuurlijk hardstikke bedankt voor de nieuwe versie
las net iets over doneren hoe kan ik dat doen, jullie inzet en werk en de kosten van de server mogen natuurlijk vergoed worden ,zal nu weer met plezier uploaden
mvg k-a-r-m-a
Uiteindelijk zullen we iedereen min of meer moeten gaan dwingen om 1.0.3.0 of hoger straks te gaan gebruiken, daarom komt 1.0.2.0 na een tijd te vervallen.
Maar deze versie is nu al de moeite waard om over te stappen ondanks we vanaf nu wat meer verplichtingen vragen.
Doneren kan altijd via Ideal via 'Help' > 'Steun ons' en dan op de Ideal logo klikken.
Dan kun je een bedrag in Euro's invoeren, vervolgens komt het in Bitcoins op de Newzbin rekening. Dit is de enige veilige manier om donaties te ontvangen.
Na het ontvangen van de donatie krijg je ook de 'Special member' status.
(27-01-2014, 07:31 PM)Joepmeloen666 schreef: Lekker bezig! Zal 1 dezer dagen ook eens een donatie doen.
Het aanpassen van tekstgrootte in de linkerkolom/menu kan ik niet vinden?
En uit nieuwsgierigheid; maar gaat ideal icm ons Neerlands copyrightclubje geen issue geven?