Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 1.0.3.0
ziet er heel goed uit ook met de forum en chat knop er op , bedankt
Ja geweldig. Lekker snel en duidelijk en voor zover ik het, even snel, kan beoordelen, zijn de wensen groetendeels overgenomen. Zeer bedankt voor al het werk en wij gaan ervan genieten.
Oh ja, om het niet bij woorden alleen te laten, heb ik direct maar een bedragje gedoneeerd.
En maar hopen dat Nezbij nog jaren in de lucht mag blijven Smile
George
We hebben inderdaad ons best gedaan om zoveel mogelijk aan alle wensen te voldoen. Bedankt voor jullie positieve berichten en afarensis bedankt voor je donatie Smile
Goed bezig.
jullie zijn super
top dank wat jullie doen voor bin spoters en loaders
thxCool
Geen Mac app???
(27-01-2014, 11:50 AM)dSje schreef: Geen Mac app???

Helaas, wij zijn geen Mac bezitters dus zal het er voorlopig niet van komen.
hoe de nieuwste versie 1.030 downloaden
Deze versie opent nu niet meer in fullscreen.
De grootte van het venster wordt onthouden. Erg prettig.
Dank je wel voor deze nieuwe versie.
Information 
klasse werk , niks anders dan respect voor jullie !!!
dank jullie wel voor het doorzetten om een goed draaiend proggie te lanceren
hoe zit het met de gebruikers die 1.0.2.0 blijven gebruiken kunnen die wel blijven downloaden zonder te bedanken en natuurlijk hardstikke bedankt voor de nieuwe versie
las net iets over doneren hoe kan ik dat doen, jullie inzet en werk en de kosten van de server mogen natuurlijk vergoed worden ,zal nu weer met plezier uploaden
mvg k-a-r-m-a
mijn dank hier voor thanks
super progje alles loopt soepel en snel ga nu eens een upload plaatsen
bedankt
(27-01-2014, 06:03 PM)k-a-r-m-a schreef: hoe zit het met de gebruikers die 1.0.2.0 blijven gebruiken kunnen die wel blijven downloaden zonder te bedanken en natuurlijk hardstikke bedankt voor de nieuwe versie
las net iets over doneren hoe kan ik dat doen, jullie inzet en werk en de kosten van de server mogen natuurlijk vergoed worden ,zal nu weer met plezier uploaden
mvg k-a-r-m-a

Uiteindelijk zullen we iedereen min of meer moeten gaan dwingen om 1.0.3.0 of hoger straks te gaan gebruiken, daarom komt 1.0.2.0 na een tijd te vervallen.
Maar deze versie is nu al de moeite waard om over te stappen ondanks we vanaf nu wat meer verplichtingen vragen.

Doneren kan altijd via Ideal via 'Help' > 'Steun ons' en dan op de Ideal logo klikken.
Dan kun je een bedrag in Euro's invoeren, vervolgens komt het in Bitcoins op de Newzbin rekening. Dit is de enige veilige manier om donaties te ontvangen.
Na het ontvangen van de donatie krijg je ook de 'Special member' status.
Lekker bezig! Zal 1 dezer dagen ook eens een donatie doen.
Het aanpassen van tekstgrootte in de linkerkolom/menu kan ik niet vinden?
En uit nieuwsgierigheid; maar gaat ideal icm ons Neerlands copyrightclubje geen issue geven?
(27-01-2014, 06:53 PM)Admin schreef:
(27-01-2014, 06:03 PM)k-a-r-m-a schreef: hoe zit het met de gebruikers die 1.0.2.0 blijven gebruiken kunnen die wel blijven downloaden zonder te bedanken en natuurlijk hardstikke bedankt voor de nieuwe versie
mvg k-a-r-m-a

Uiteindelijk zullen we iedereen min of meer moeten gaan dwingen om 1.0.3.0 of hoger straks te gaan gebruiken, daarom komt 1.0.2.0 na een tijd te vervallen.
Maar deze versie is nu al de moeite waard om over te stappen ondanks we vanaf nu wat meer verplichtingen vragen.

Doneren kan altijd via Ideal via 'Help' > 'Steun ons' en dan op de Ideal logo klikken.
Dan kun je een bedrag in Euro's invoeren, vervolgens komt het in Bitcoins op de Newzbin rekening. Dit is de enige veilige manier om donaties te ontvangen.
Na het ontvangen van de donatie krijg je ook de 'Special member' status.

Ik heb net gedoneerd met Ideal. Bedankt voor de update!
(27-01-2014, 07:31 PM)Joepmeloen666 schreef: Lekker bezig! Zal 1 dezer dagen ook eens een donatie doen.
Het aanpassen van tekstgrootte in de linkerkolom/menu kan ik niet vinden?
En uit nieuwsgierigheid; maar gaat ideal icm ons Neerlands copyrightclubje geen issue geven?

Met control ingedrukt en dan scrollen met muiswieltje ( in/uitz zoomen ) zou ook je tekstgroote moeten veranderen ( van toepassing op je hele Pc/laptop )
Deze is lichter dan Spotnet, jammer dat het geen downloadknop heeft zoals Spotnet.
Het aanpassen van de tekstgrootte in het linker menu kun je in de 'Config' doen, vervolgens staat op de eerste tab 'algemeen' een keuzemenu voor de 'tekstgrootte menukolom links'. Standaard staat deze op 9 geloof ik.

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)