Newzbin is gestopt

(12-09-2021, 04:52 AM)joypain schreef:  
(11-09-2021, 11:30 PM)dousjka schreef:  dat is een beetje flauwekul wat je zegt.
er wordt hier gedaan, alsof newzbin de enige site was, waar je alles vandaan kon halen, terwijl er nog genoeg andere sites zijn.
alles wat op newzbin stond, staat ook op de andere aanbieders.. dus daar kun je hetzelfde afhalen.
er waren idd enige dingen, die je idd alleen hier vandaan kon halen... bijvoorbeeld de trainsimulator van MicrosG, met zijn addons.
voor de rest stond op newzbin hetzelfde als op spotnet, spotweb en nog een paar andere.
dus om nu te zeggen "er is geen enkele site, die kan tippen aan newzbin" ben ik niet met je eens.
en ik snap niet echt de uitspraak "je wordt alleen teleurgesteld".... newzbin was (op een paar uitzonderingen na) bijna een kopie van spotnet.
dus hoe kun je nou teleurgesteld worden?
ik maak al jaren gebruik van spotnet en ben nog nooit teleurgesteld geworden.
maar ja, ieder zijn mening.

Is niet waar! Newzbin was zoveel beter dan spotnet. Dat jij minder hoge eisen stelt of anders om gaat met het hele "downloadwereld"
betekent niet dat je zomaar ervaringen van anderen als flauwekul kan bestempelen! De teleurstelling is groot om vele redenen en het was zeker geen (bijna) kopie van spotnet. Waarschijnlijk was je er niet bekend mee of intresseerde je het niet, maar ja ieder zijn mening (jammer genoeg mag iedereen dat online doen)

helemaal met je eens... iedereen mag zijn eigen mening hebben.
en ja, iedereen gaat anders om met zijn/haar download gebeuren.

maar ik zou wel even graag wat voorbeelden willen zien, waarom NewzBin zoveel beter was, dan andere aanbieders.

dit is geen aanval, maar een serieuze vraag.

zou graag willen weten, over welke teleurstellingen jullie het dan allemaal hebben.

wat is het verschil tussen een spot op spotnet en precies dezelfde spot op newzbin?

noem eens wat voorbeelden... misschien dat ik het dan allemaal wat beter begrijp.

nogmaals: geen aanval, maar serieuze vraag, waar ik echt naar benieuwd ben..... wellicht kan ik hier nog iets van leren.
Antwoord

Kwaliteit.... Spotnet is een vuilbak!
Antwoord

Op spotnet is het respect voor elkaar vaak ver te zoeken (hoewel ik moet toegeven dat je met het bijhouden van een blacklist toch een heel eind komt). Hang ook een beetje af van wat je verwacht. Als je de voorkeur geeft aan even snel zoeken en binnensleuren kun je bij Spotnet vaak prima terecht. Als je ook op het sociale vlak wat interactie wilt, een verzoekje hebt of ergens hulp bij nodig hebt moet je daar niet zijn. Ik vind het een ongezellige/onpersoonlijke grabbelton.

My 2 cents.
Antwoord

Spotnet is sinds Newzbin ermee gestopt is een heel stuk minder. Er word minder gepost, veel minder. Er is en was geen moderatie, dus je zal met blacklisyen moeten werken. En ik blijf erbij, geen enkele site kan tippen aan Newzbin. Bwijs het tegendeel maar.
Antwoord

Logisch dat er minder gespot wordt op Spotnet, hoewel de poster vaak de vraag stelde: Niet doorspotten naar Spotnet, gebeurde het zo vaak. 

En ben het eens met whmvld dat respect daar ver te zoeken is. 

En denk aan de vele reacties te zien, dat Newzbin zeer gewaardeerd werd (he bah niet leuk in verledentijd te praten)  en zeer zeker gemist zal worden. Ook al vanwege de hulp die geboden werd. Nogmaals Iedereen van de site die dit mogelijk gemaakt hebben. [font="droid sans", sans-serif]Bravo [font="droid sans", sans-serif]Bravo [font="droid sans", sans-serif]Bravo[/font][/font][/font]
Natuurlijk er zijn ook andere sites maar het is geen Newzbin. 

Groetjes Collie  Waveyellow
Antwoord

(12-09-2021, 04:14 PM)Collie1 schreef:  Logisch dat er minder gespot wordt op Spotnet, hoewel de poster vaak de vraag stelde: Niet doorspotten naar Spotnet, gebeurde het zo vaak. 

En ben het eens met whmvld dat respect daar ver te zoeken is. 

En denk aan de vele reacties te zien, dat Newzbin zeer gewaardeerd werd (he bah niet leuk in verledentijd te praten)  en zeer zeker gemist zal worden. Ook al vanwege de hulp die geboden werd. Nogmaals Iedereen van de site die dit mogelijk gemaakt hebben. [font="droid sans", sans-serif]Bravo [font="droid sans", sans-serif]Bravo [font="droid sans", sans-serif]Bravo[/font][/font][/font]
Natuurlijk er zijn ook andere sites maar het is geen Newzbin. 

Maar na nog even verder lezen naar de reacties, ga ik maar niet meer reageren. Mensen behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden. 

Dat is in sommige reacties ver te zoeken.

Groetjes Collie  Waveyellow
Antwoord

(12-09-2021, 08:05 AM)Driebier2 schreef:  
(10-09-2021, 10:03 PM)Rob3333 schreef:  Jammer om te horen.

Ps als men wil weten waar we nu zitten kijk op duken.nl

(10-09-2021, 10:17 PM)Rob3333 schreef:  Oeps, mijn vrouw weet dat ik bijna alles kan vinden en downloaden.
Maar hoe waar tja dat,vertel ik haar niet.dus ==
Ruim 15 jaar kennis bronnen enz. gedeeld.
Heertje Kuik zou die kennis graag in zijn bezit willen hebben.
Tim Kuik je leest mee.
Ik sterf liever dan met jou een schikking te treffen.
Ik betaal voor elk opslagmedium een kopieer heffing,
levert dat niet genoeg op?
Jeetje, wat een haat. Je weet dat de kopieerheffing echt iets anders is…?

Haat nee!  maar jij weet toch ook wie er achter die kopieer heffing zat.
Ik betaal liever nog een downloadheffing.
Zodat ik me vrij kan bewegen in deze hobby.
Dan maar 1€ per maand meer betalen op mijn usenet account en mijn internet account.
Maar dat geld moet dan wel naar de industrie gaan.

Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Het mooie van Newzbin was er waren hele goede posters zoals MacOllie, Worteltje en vele anderen die geweldige mooie boeken, programma's  en films erop zetten zonder je druk te hoeven maken over virussen. en dat is bij Spotnet wel anders.
Ik heb jaren lang plezier aan jullie gehad waarvoor nogmaals mijn hartelijke dank en hoop dat jullie heel snel terug komen.
Met vriendelijke groet,
jojodebuitenbobo
Antwoord

(26-08-2021, 12:39 AM)robedoesje schreef:  
(25-08-2021, 10:45 PM)Scharrelaar schreef:  Nee toch.... ???  Had zoooo gehoopt dat je nog ergens verder zou gaan....

Bedankt held!!  Heart

Robedoesje hulp  Wink Big Grin

You have mail Big Grin

Mvg 

JK1982
Antwoord

heb een vraagje wanneer verdwijnt deze site
Antwoord

(13-09-2021, 05:36 PM)hellboy32 schreef:  heb een vraagje wanneer verdwijnt deze site
Dat bepaalt de Admin

Antwoord

Dat kan morgen zijn of over 3 weken geen idee

Nieuwe post spots  zal je hier niet meer vinden

Antwoord

het is zo jammer dat dit stopt, bedankt voor deze klungeltje soms te helpen, ik wist niet altijd hoe ik iets moet doen. er ik werd erbij geholpen , dank je daar nog voor.
eerlijk voelt het wel leeg nu, eerst wist je van oh het kolt wel goed, ze helpen me met de juiste dingen te zoeken, en daarbij mijn zoontje flink mee geholpen, om toch regelmatig iets anders te kunnen bekijken, echt een gemeende bedankt.
moest er nu toch nog verder gegaan worden , of andere optie zou ik het wel graag horen, ik mis dit wel enorm. bedankt team voor alles en soms ook voor het geduld. mvg smolleke
Antwoord

Alle medewerkers bedankt voor het vele werk dat jullie hierin gestoken hebben.
Het ga jullie goed!
Antwoord

bedankt voor deze goede jaren
Antwoord

(12-09-2021, 01:53 PM)dousjka schreef:  
(12-09-2021, 04:52 AM)joypain schreef:  Is niet waar! Newzbin was zoveel beter dan spotnet. Dat jij minder hoge eisen stelt of anders om gaat met het hele "downloadwereld"
betekent niet dat je zomaar ervaringen van anderen als flauwekul kan bestempelen! De teleurstelling is groot om vele redenen en het was zeker geen (bijna) kopie van spotnet. Waarschijnlijk was je er niet bekend mee of intresseerde je het niet, maar ja ieder zijn mening (jammer genoeg mag iedereen dat online doen)

maar ik zou wel even graag wat voorbeelden willen zien, waarom NewzBin zoveel beter was, dan andere aanbieders.

zou graag willen weten, over welke teleurstellingen jullie het dan allemaal hebben.

wat is het verschil tussen een spot op spotnet en precies dezelfde spot op newzbin?

noem eens wat voorbeelden... misschien dat ik het dan allemaal wat beter begrijp.

nogmaals: geen aanval, maar serieuze vraag, waar ik echt naar benieuwd ben..... wellicht kan ik hier nog iets van leren.
Antwoord

Ik download en volg de series die geplaatst worden al tijden maar kan nu (op een enkele na) geen van die series meer volgen omdat ze op die enkele sites en programma's welke nog over zijn niet geplaatst worden, ook niet niet op spotnet/web
Antwoord

(12-09-2021, 01:53 PM)dousjka schreef:  
(12-09-2021, 04:52 AM)joypain schreef:  Is niet waar! Newzbin was zoveel beter dan spotnet. Dat jij minder hoge eisen stelt of anders om gaat met het hele "downloadwereld"

Het verschil is het aanbod, veel wat op newzbin te vinden was vond je niet op spotnet, aanbod voor een breed publiek en het aanbod was compleet. Het verschil is de kwaliteit, netjes en overzichtelijk, 1 zoekopdracht en gelijk resultaat. Het verschil is de keuze, in beeldkwaliteit bijvoorbeeld, en in taal en ondertitel. Het verschil is de sfeer, sociale omgang, er was vriendelijkheid en respect.
Verdorie Newzbin, door jullie ben ik nu zo verwend Tongue
Antwoord

Doe es effe normaal joh! Waar haal ik nu mijn series vandaan? Gewoon een paar weken laten bezinken en de boel weer opstarten.
Antwoord

(15-09-2021, 03:23 PM)Loepo45 schreef:  Doe es effe normaal joh! Waar haal ik nu mijn series vandaan? Gewoon een paar weken laten bezinken en de boel weer opstarten.

Hallo kijk hier nu eens.
https://www.armyofstrangers.com/
https://private-releases.life/
https://second-stage.online/
Bijna iedereen zit hier.
Groetjes wildbunch
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: john2112, 13 gast(en)