Newzbin is gestopt

Het ga je goed Robedoesje. We hebben allemaal veel plezier aan je posts beleefd.
En als je nieuwe hobby je toch niet helemaal bevredigd, kun je altijd op je besluit terug komen.
Nogmaals bedankt voor alles.

Groeten  Bert
Antwoord

(07-09-2021, 06:35 PM)PekingEend schreef:  
(07-09-2021, 12:54 PM)Senua schreef:  Ik geef je groot gelijk.. eigenlijk is er nu geen site die ook maar in de buurt komt van wat dit ooit was en zie je de NZB communitie instorten.

Maar goed dat daar de meningen over verdeeld zijn. Vermaak mij prima op de nieuwe site hoor.

Welke nieuwe site dan? Mag via mail, naar merdera[apestaartje]gmail.com , alvast bedankt
Antwoord

Goedenavond,

Dit vinden wij heeeel jammer, hebben altijd veeeeel plezier hier gehad, en bedankt de goede service, wij hebben altijd de serie's kunnen volgen die wij graag kijken.

BEDANKT

Als iemand andere mogelijke weet stuur mij dan een mail: [email protected]
Antwoord

Bedankt voor het mooie werk van afgelopen jaren.
mocht er weer nieuwnsitezijn hoor ik het graag
Antwoord

Beste mensen met stijgende verbazing zie ik dat men klakkeloos zijn "prive" mail hier neerzet.
BREIN houd dit topic echt wel in de gaten.

Denk na..... je geeft brein de mogelijkheid je te vinden door te google op je mail adress.

En als geregistreerd gebruiker van deze club kunnen ze aantonen dat je illegaal download.
Waarvoor ben je anders lid?

De boete schikking daarvoor is €150,00 

Dat je het maar weet.

Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Bedankt voor alles we hebben veel plezier gehad met jullie service helaas wist ik hoe dit werkte en moet ik nu maar op verkenning uit op vreemd terrein als iemand ideeën heeft over waar nu heen dan hoor ik dat graag  Sad
Antwoord

https://www.duken.nl/forums/home/

kan je alles lezen  voor usenet en  de site die er zijn  , leef je maar uit
Antwoord

(07-09-2021, 06:35 PM)PekingEend schreef:  
(07-09-2021, 12:54 PM)Senua schreef:  Ik geef je groot gelijk.. eigenlijk is er nu geen site die ook maar in de buurt komt van wat dit ooit was en zie je de NZB communitie instorten.

Maar goed dat daar de meningen over verdeeld zijn. Vermaak mij prima op de nieuwe site hoor.
Welke site is dat dan ?
Antwoord

Ja zou ik ook graag willen weten?
Antwoord

(08-09-2021, 06:04 AM)cindy2s schreef:  
(07-09-2021, 06:35 PM)PekingEend schreef:  Maar goed dat daar de meningen over verdeeld zijn. Vermaak mij prima op de nieuwe site hoor.
Welke site is dat dan ?
Dat zou ik ook graag willen weten.
Antwoord

Je kunt mij private mailen als je nieuwe site wilt doorgeven.... thanks,

Nothing Beats a Pliek, ook niet in 2021!
Antwoord

@Robbedoesje Zou je mij ook op de mailinglijst willen zetten met [email protected]

Alvast hartelijk dank

Nothing Beats a Pliek, ook niet in 2021!
Antwoord

Overmoed heeft al veel uploaders en nzb sites genekt.

Zoals Q&Q, stond voor prachtige vertalingen en uploads, ze leken wel onaantastbaar, er verschenen banners, eigen introductie clips, tooltjes  enz.
Daarmee trekt men wel de aandacht van de verkeerde mensen, namelijk Brein, we weten hoe het met Q&Q afliep. 
Hier ongeveer hetzelfde scenario, alles zeer professioneel, een aantal uploaders met eigen opvallende banners, waar je echt niet naast kijkt. En als klap op de vuurpijl, kon men ineens punten gaan toekennen aan een uploader/spotter. Toen dacht ik dit is spelen met vuur en kijk …
Antwoord

(08-09-2021, 03:10 PM)Pliek schreef:  @Robbedoesje Zou je mij ook op de mailinglijst willen zetten met [email protected]

Alvast hartelijk dank

Lezen Pliek.....Robbedoesje kapt er helemaal mee.
Antwoord

Bedankt, zonde
Antwoord

hartstikke bedankt voor de mooie tijd!

@Robbedoesje Zou je mij ook op de mailinglijst willen zetten met [email protected] ?
Antwoord

Is er al iets bekend wat met de database gaat gebeuren? Beetje zonde als deze niet meer online gaat komen
Antwoord

Oplossing:

Dedicated server in Rusland beheerd door mensen uit NE en BE...
Dan kan Brein zen rechten in zen k*nt steken...
Er waren special members genoeg in de community.
Genoeg om een dedicated server te onderhouden...

Er is altijd een achterpoortje.
Antwoord

Wat geweldige jaren heb ik met jullie allemaal beleefd en wat ga ik die missen het gaat jullie allemaal goed en nogmaals bedank voor alles
Antwoord

(07-09-2021, 09:53 PM)Rob3333 schreef:  Beste mensen met stijgende verbazing zie ik dat men klakkeloos zijn "prive" mail hier neerzet.
BREIN houd dit topic echt wel in de gaten.

Denk na..... je geeft brein de mogelijkheid je te vinden door te google op je mail adress.

En als geregistreerd gebruiker van deze club kunnen ze aantonen dat je illegaal download.
Waarvoor ben je anders lid?

De boete schikking daarvoor is €150,00 

Dat je het maar weet.

Dat lijkt me onzin want dat ik op dit forum zat zegt niets over dat ik ook aan het down of uploaden ben geweest.
Ook Brein zal hier bewijzen voor moeten hebben om straffen uit te delen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)