Newzbin is gestopt

@Robbedoesje Zou je mij ook op de mailinglijst willen zetten met [email protected] 

Velen malen dank voor al het goeie werk allemaal!!!
Antwoord

wat een schrik na terugkomst. newzbin gestopt...en nu??? In ieder geval iedereen heel hartelijk dank voor al het moois; ik zal het gaan missen. Moderators, admins, spotters, potters, vertalers; allemaal een dikke pluim en nogmaals heel hartelijk dank voor het vele werk.

@ Robedoesje: ik zou ook graag op je mailinglist komen: [email protected]
Alvast hartelijk dank
Antwoord

oke ik wist ook ff niet wat ik las maar ik meld mij graag aan voor een verdere herstel

[email protected]

MvG

matje70
Antwoord

@robedoesje graag toevoegen [email protected]
Antwoord

bedankt voor alle mooie jaren...heb heel veel mooie dingen mogen kijken door al jullie inzet...hoe het verder moet met mijn hobby weet ik eigenlijk nog niet want denk niet dat er nog een volwaardige site zoals die van jullie te vinden is helaas....maar tevens heb ik alle begrip voor de beslissing en de redenen erachter...maar blijf wel hopen dat er misschien na een periode van stilte nog iets van terug komt en jullie onze gegevens bewaren zodat ook degene die jullie zo ontzettend gaan missen nog te vinden zijn
Mocht er wel iemand een alternatief weten zou diegene mij dan een PB willen sturen? 

Dank aan alle mensen die dit alle jaren voor ons mogelijk hebben gemaakt
Antwoord

Thankyoublue 

Echt jammer dat jullie gestopt zijn. Jarenlang mogen genieten van al jullie posts.
Een waardiger opvolger van FTD had ik niet kunnen wensen.
Tot ziens!

Waveyellow
Antwoord

@ Robedoesje:
Ik zou ook heel graag op je mailinglijst komen [email protected] hoop dat daar nog plek voor is als je weer tot rust gekomen bent
Bedankt 
Antwoord

Dank voor de vele mooie jaren!

@ Robedoesje: ik zou ook graag op je mailinglist komen: [email protected]

Alvast hartelijk dank!
Antwoord

ook ik zo graag op je lijst komen robedoesje
[email protected]
Antwoord

@Robedoesje
Ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden!
[email protected]

Thanks.
Antwoord

@robedoesje
stuur je mij ook eens wat leuks [email protected]

Smile Smile Smile Icon_clap Icon_clap Icon_clap Flying Flying Flying
Antwoord

Bij deze stop ik totaal op alle sites ! ik ga een andere hobby zoeken, het is niet meer nodig om jullie e-mail hier neer te zetten ! groet Robedoesje Cool

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(07-09-2021, 12:49 PM)robedoesje schreef:  Bij deze stop ik totaal op alle site's ! het is niet meer nodig om jullie e-mail hier neer te zetten ! groet Robedoesje Cool

Ik geef je groot gelijk.. eigenlijk is er nu geen site die ook maar in de buurt komt van wat dit ooit was en zie je de NZB communitie instorten.
Antwoord

(07-09-2021, 12:49 PM)robedoesje schreef:  Bij deze stop ik totaal op alle sites ! ik ga een andere hobby zoeken, het is niet meer nodig om jullie e-mail hier neer te zetten ! groet Robedoesje Cool

Jammer man ik wilde net mijn mail neerzetten. Het ga je goed!
Antwoord

(07-09-2021, 12:49 PM)robedoesje schreef:  Bij deze stop ik totaal op alle sites ! ik ga een andere hobby zoeken, het is niet meer nodig om jullie e-mail hier neer te zetten ! groet Robedoesje Cool

Jammer voor ons, succes met het vinden van je nieuwe hobby Smile
Antwoord

Torrents misschien een leuke hobby?

*duikt snel weg*
Antwoord

waarom niet ? 
ik zit alle jaren lang op torrent en nzb  
het is een aanvulling  op elkaar
Antwoord

Spijtig maar ik snap het wel.

Jij en alle andere spotters en hosters nogmaals bedankt voor jullie inzet!
Antwoord

(07-09-2021, 12:54 PM)Senua schreef:  
(07-09-2021, 12:49 PM)robedoesje schreef:  Bij deze stop ik totaal op alle site's ! het is niet meer nodig om jullie e-mail hier neer te zetten ! groet Robedoesje Cool

Ik geef je groot gelijk.. eigenlijk is er nu geen site die ook maar in de buurt komt van wat dit ooit was en zie je de NZB communitie instorten.

Maar goed dat daar de meningen over verdeeld zijn. Vermaak mij prima op de nieuwe site hoor.
Antwoord

mischien heeft  robedoesje wel de beslissing genomen 
mede  door dit verhaal 

https://www.duken.nl/forums/links/link/6...s#comments

insane  verteld hier dat vandaag brein bij hem in de huiskamer stond 
en de data base inbeslag genomen heeft van  tng 

dat forum was alle eerder gestopt
insane wilde de data base met post verspreiden onder ander forum 
zo dat de data base niet  verloren ging 

en nu mag hij verantwoording gaan afleg bij de rechter 
hij was bij dat forum  scripter ( zo als ik het begrijp )

en wat de gevolgen zijn ?   zal wel een geld boete uit komen 
wie het weet mag het zeggen 

als poster / spotter /  staf lid loop je toch een riscio   dat brein op bezoek komt 
en dat wil denk ik niemand mee maken
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)