Newzbin is gestopt

Bedankt voor alles en dat ik bij dit geweldige clubje en team mocht behoren.

Doe maar gewoon, dan doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Ook hier nogmaals een diepe buiging, dank en liefde aan de hele crew. Jullie waren na FTD en place2home voor mij de enige echte uitvalbasis geworden, waarvan ik met volle teugen heb mogen genieten. Bedankt voor al het harde werk, hoop dat jullie wat rust krijgen nu en met een mooi gevoel terug kunnen kijken op een geweldig mooie periode in jullie leven.

En stiekem trouwens nog een klein bedankje voor de aankondiging dat jullie gingen stoppen, het bezorgde me haast een hartaanval maar nadat dat een beetje bezonken was heeft het me wel de mogelijkheid gegeven een hele hoop dingen op te slaan die met een plots afsluiten voor altijd verloren waren. Zeer veel series (gezien en ongezien) en films zijn nu in ieder geval voor mij in de toekomst wel nog toegankelijk, waarvoor dank.
Antwoord

End of an era.

Bedankt aan iedereen die een bijdrage hebben geleverd.

It has been a pleasure...
Antwoord

(24-08-2021, 11:08 PM)Swas schreef:  
(24-08-2021, 11:05 PM)Pavaronnie schreef:  OK, genoeg geweest nu!. Zet de boel maar weer aan... please....

Dit dus...

Ik sluit me hier volledig bij aan!
Antwoord

Ik kan het nog altijd niet geloven  Icon_cry Icon_cry
Antwoord

(24-08-2021, 11:01 PM)Admin schreef:  Beste Newzbinners,

Mocht je de aankondiging hebben gemist, dan kan dit misschien als een schok aankomen.

Na ruim 8 jaar zit het er voor ons namelijk op, Newzbin is niet meer....

Newzbin begon op 01-01-2014 na de overname van NZBEE.
Ons doel was om een waardige opvolger te worden van het toenmalige FTD.
In de loop der jaren werd het steeds drukker en nam de populariteit toe.
Om de drukte aan te kunnen hebben we in het verleden regelmatig naar betere servers moeten switchen en programmeerwerk moeten optimaliseren.
Dit heeft goed uitgepakt en ach ja... Zo nu en dan was er nog wel eens een dipje in de snelheid overdag.

We hebben veel populaire posters zien komen en gaan, probeerden het voor iedereen naar het zin te maken en sprongen in op feedback van de leden.
Mede door onze goede team van moderators, de posters, spotters, vertalers, maar bovenal de leden die bereid waren om andere te helpen, was Newzbin gegroeid tot de grote veilige usenet thuishaven voor iedereen.
Zonder enige namen te noemen willen wij al deze mensen hartelijk bedanken, jullie waren allemaal toppers, maar ook degene die helaas niet meer onder ons zijn, bedankt daar boven, het gaat jullie goed.

Ondanks de enorme groei in populariteit zagen we de afgelopen jaren helaas ook een afname in posts.
Uiteraard heeft dit ook met de opmars van Videoland, Netflix, Disney+, Amazon prime video etc. te maken en waarschijnlijk ook wel de Corona periode waar we in zitten.
Maar posters zijn ook bang geworden door recente nieuwsberichten van stichting Brein.
Voor ons waren dit in ieder geval redenen bij elkaar om een punt te zetten achter het bestaan van Newzbin.
Een verstandige keuze of misschien niet, vooral nu we zien hoeveel leden dit platform zullen gaan missen.
Het doet ons goed alle hartverwarmende berichten te lezen, maar ook doet het besef ons pijn dat we er vanaf nu niet meer zijn.

We begrijpen als geen ander dat het doodzonde zou zijn als dit compleet verloren zou gaan,
maar vooralsnog hebben wij helaas geen plannen om dit over te dragen of de database vrij te geven.

Bedankt allemaal voor de geweldige jaren en bedankt voor het vertrouwen in Newzbin.
Met deze woorden sluit ik af en blijf vooral gezond!

"To those who can dream there is no such place as far away."

Hallo,

Zeer jammerlijk dat jullie gestopt zijn maar wel begrijpbaar, heb in de jaren veel goede en mooie producten via jullie verkregen waar ik jullie heel dankbaar voor ben.
Nu moet ik weer op zoek naar andere leveranciers van topics.

Ik wens jullie allemaal het beste toe voor de toekomst.

Met vriendelijke groet,

Een zeer tevreden gebruiker.
Antwoord

Heel erg jammer, er waren wat mij betreft nog genoeg posts die interessant waren. Zoals de Windows-versies met geïntegreerde updates. Ik hoop dat de samenstellers ze elders kunnen delen en dat ze ook voor 'simpele' gebruikers gevonden kunnen worden. Bedankt in ieder geval voor het gebodene in de afgelopen jaren.

@robedoesje als je elders verder gat zou ik daarvan graag een e-mail krijgen  Rolleyes
Antwoord

Het galgenmaaltje is weggekauwd. En ondanks dat het biefstukje perfect gebraden was, rest mij een leeg gevoel.

Ik hoop alle trouwe posters weer snel tegen te komen op de nog resterende sites.

En nogmaals, voor iedereen die zijn bijdrage heeft geleverd Newzbin al die jaren in de lucht te houden, respect en dank!

Ik ga de laatste restjes doperwt wegspoelen met een flesje wijn en mijn verdriet verdrinken.

Santé !!
Antwoord
Sad 

Dit is heel erg balen! Ik snap het helemaal maar het is wel heel erg jammer... Bedankt aan iedereen die heeft bijgedragen aan al dit moois!

En wat nu? Ik vroeg me al lang af hoe lang zo'n mooi NZB forum nog zou bestaan, het einde is sneller gekomen dan ik dacht....<zucht>....

Moeten we nu werkelijk diverse abonnementen gaan nemen op al die commerciele diensten (netflix, videoland, ziggo enz.)? Ik zit daar helemaal niet op te wachten...die goeie ouwe tijd dat je gewoon je series op een videoband opnam! En als je banden vol zaten dan kocht je gewoon een nieuwe cassette waar dan een kopieeropslag op zat. Prima toch? En als je vrienden een aflevering gemist hadden dan gaf je hem die tape even. En nu? Nu ben je een crimineel als je een kopie aan je vrienden geeft. Vroeger reclame op je opname? Dan spoelde je gewoon even door. Tegenwoordig kan dat niet meer! Dan zegt Ziggo dat je niet door mag spoelen!!!

Vrijheid! Die vrijheid die er toen was, die was er ook met NZB forums zoals het geweldige NewzBin en dat ga ik missen. Dat ga ik ontzettend missen...<snik>
Antwoord

dank u wel, voor alles, was met stip de nr 1, aan iedereen hier, hou jullie gezond en wel, en tot ziens !!!!!!!
Antwoord

mijn dank is groot! kon nog net wat dingen binnenhalen. ga dit missen!
Antwoord

Bedankt voor alle mooie jaren en posts.

Helaas net de laatste dagelijkse update gemist doordat ik om 00:01 inlogde maar soit.

Het moge jullie goed gaan. 

Er is een tijd van komen en een tijd van gaan en de tijd van gaan is nu gekomen…
Antwoord

Voor de laatste maal vriendelijk bedankt voor alles wat jullie al die jaren gedaan hebben.

Ga Newzbin enorm missen....

Heart

@robedoesje

ik wil ook graag op de hoogte gehouden worden....

[email protected]
Antwoord

Ook ik vond hier mijn nieuwe vaste stek nadat FTD stopte, en sneller dan ik had verwacht voelde ik me als een vis in het water op Newzbin.
Updaten en snel de namen zoeken van mijn favoriete posters, en als een kind in een snoepwinkel hebberig vanalles aanklikken of nog even op mijn watchlist.
Altijd kwaliteit en kon al mijn series volgen.
Damn hier was ik niet op voorbereid en wat ik jullie missen.
Dank jullie wel voor al dat moois  Heart
Antwoord

ik mis jullie nu al  Sad Screaming
Antwoord

Tja, dan valt er een behoorlijk gat.
Bedankt voor al het moois dat we konden binnenhalen afgelopen jaren en het vele werk dat jullie hieraan hadden.
Ik ga jullie missen.
Antwoord

Bedankt voor de mooie jaren en alle content. Het ga iedereen goed Icon_redface
Antwoord

Hartelijk dank voor alle jaren aan aanbod en vermaak, jullie zullen zeer gemist worden!
Antwoord

Beste staff, posters en alle andere medewerkers, ook mijn grote dank voor alle werk en moeite die jullie de afgelopen jaren hebben gedaan om er een fantastische site van te maken. Mijn inziens was ik er al vanaf het eerste uur (geregistreerd op 15-2-2011) en heb zoveel plezier aan jullie posts mogen beleven omdat ik op de Caribbean echt van alles verstoken ben van alle soorten series, films etc.
Het gaat jullie goed in de toekomst en nogmaals grote dank en hulde!!
Tierra
Antwoord

Bedankt Newzbin

De Crew voor de enorme fijne samenwerking, geweldig hoe dit team samen is gekomen tot 1 familie!
De leechers die hier altijd netjes en correct hun ding kwamen doen.

Het grote lege gat komt er nu aan...Tappingfoot
Ga eerst ff een paar dagen huilen.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: Yvar40, 5 gast(en)