Topic is gesloten

Newzbin gaat stoppen

Aan alles komt een einde....
Wederom een mooi forum wat er helaas mee stopt...
Dit betekent wel...dat ik enorm veel vrijetijd krijg.. Blush

Admin's, Modjes, Posters, Vertalers, Spotters, alle leden...

BEDANKT voor de leuke jaren, het is/was een geweldig team!!!!

GreetZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ  Wink

ScreamingNeeeeee vreselijk, ik heb zo genoten van jullie !! Wat een gemis  Heart
Super bedankt voor al het moois wat ik heb gehad  Smile Heart

Jammer, jammer, heel erg jammer. Bedankt voor alle mooie series, films, spellen en vooral boeken! Het was zeer gewaardeerd.

NOOO!
Bedankt voor alles en toch met veel plezier iedere dag naar gekeken.

Mag ik vragen wat de reden is? Brein........

Nogmaals super bedankt !

(19-08-2021, 06:40 PM)Gummie schreef:  Aan alles komt een einde....
Wederom een mooi forum wat er helaas mee stopt...
Dit betekent wel...dat ik enorm veel vrijetijd krijg.. Blush

Admin's, Modjes, Posters, Vertalers, Spotters, alle leden...

BEDANKT voor de leuke jaren, het is/was een geweldig team!!!!

GreetZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ  Wink

Hartelijk dank aan iedereen die dit jaren mogelijk gemaakt heeft! We gaan Newzbin missen!

Dank jullie wel.... Heart

شقاتپطصف

Thankyouyellow
Ik wil jullie allemaal bedanken voor al het mooie werk waar wij met velen hebben van kunnen genieten. Bravo

Het is alleen triest dan ons mooie landje steeds meer vrijheden gaat verliezen Deletetopic

Ik hoop dat er nog strijders zijn om een nieuwe Link te creëren om door te gaan waar velen van ons heel blij van worden.

Heb respect voor jullie en begrijp ook de reden waarom jullie gaan stoppen.
Ik blijf gebruik maken van de site tot de laatste minuut Jumpeveryone

Jammer. Bedankt voor alles.

Heel erg jammer!

Bedankt voor al jullie goede werken en een voorspoedige toekomst!
Sad 

het is wel weer heel erg dat er weer een super goede site er mee gaat stoppen .
ik en met mij zullen er velen wel kunnen janken omdat nederland langzamerhand een land word waar iedereen en alles in 1 lijn moet lopen anders word je gestraft .
ik heb al afscheid moeten nemen van ftd toen de tijd en nu dit weer , het word er niet leuker op https://www.newzbin.org/images/smilies/angry.gif.

iedereen die hier aanwezig is geweest en heeft meegewerkt aan een geweldige tijd HARTSTIKKE bedankt ik zal het gaan missen
groet lucky https://www.newzbin.org/images/smilies/heart.gif

Spijtig, ik ga jullie missen. Maar bedankt voor wat jullie allemaal hebben gedaan. Nog veel succes verder.

Sowieso rampzalig is het, er zijn er maar een 3 tal die ik nog heb ppff. 
En ze zijn niet altijd evengoed ook.
Er wordt op newzbin qua films/series nog steeds genoeg gepost, stoppen is dan ook heel jammer.
Toch bedankt voor alles en als er hier mensen nog een pak andere sits hebben, please, zend ze me door want ik zit bijna zonder.
Mij kan iedereen overal herkennen, ik ben altijd Reetkever Wink.

sorry de emotions willen niet werken Sad

Balen hoor, Newzbin was eigenlijk de enige overgebleven Nederlandse bron met goede content.

Hoop echt dat er een doorstart gemaakt kan worden met een nieuw team, zou zonde zijn om de hele database verloren te laten gaan.

In elk geval bedankt voor alle inspanningen de afgelopen jaren!

Jammer, heel jammer Sad Sad Sad Sad Sad dat jullie gaan stoppen, al is het wel begrijpelijk. Hopelijk komt er een vervanger want er lopen nog aardig wat series die nog niet klaar zijn met de seizoenen. Ik wil jullie hartelijk bedanken voor alles wat jullie gedaan hebben. Het gaat jullie goed.

Iedereen zoveel dank voor alle grote moeite en tijd voor het compleet aanleveren van alle bestanden. Het gaat allen heel erg goed en wie weet tot....

Verschrikkelijk nieuws dit!, mijn meest belangrijke site gaat hiermee verloren. Pijnlijk het gemis zal erg groot zijn. Bedankt voor alle jaren dat jullie er voor ons waren. Succes allemaal

Heel jammer dat dit stopt. Ik kijk elke dag en ben heel blij met de manier waarop.
Bedankt voor alles.

Bedankt aan allen die hier de mooie Post hebben gedeeld.
En aan allen die achter de schermen hebben gewerkt.
Helaas is het binnenkort gedaan.
Suc6 in julie niewe toekomst

Moeilijke beslissing voor jullie.. voor ons héél jammer, want jullie hebben een top forum opgezet!..Het gaat jullie goed en respect!
Topic is gesloten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)