Topic is gesloten

Newzbin gaat stoppen

Hartelijk bedankt voor alle inzet die jullie de jaren door gegeven hebben....

Heb jaren hele leuke dingen kunnen downloaden en kon ook veel terugvinden in jullie database.
Hoop dat de database "open" kan blijven staan.

Bedankt iedereen voor het harde werk!

Topper mensen dank voor al die jaren plezier en mooie spullen.

Vanavond lekker slapen en morgen gezond weer op. 

Mss tot in een andere toekomst !  Heart
Big Grin 

Ontzettend bedankt voor het vele werk van de afgelopen jaren.Het zal niet makkelijk zijn om hier een goede vervanger voor te vinden.Alle goeds voor de tokomst gewenst.

Ik sta perplex ,maar kan het wel begrijpen ,zelf ook al een keer voor zo'n dilemma gestaan ,bedankt voor al jullie werk en het ga jullie allen goed.

Jammer dat dit uiterst behulpzame en gezellige platform gaat sluiten. Hopelijk weet er iemand nog een mooie alternatief, jullie gaan namelijk gemist worden!

Alle goeds gewenst.

Spijtig om te horen! Een ieder die een bijdrage heeft geleverd aan Newzbin wil ik bij deze bedanken!

Wat jammer dat na FTD weer zo'n fijn Forum weg gaat en ik ben er bang voor dat het voorbij is met de pret. Ik wil iedereen bedanken die Newzbin mogelijk heeft gemaakt plus het forum van Newzbin. Het gaat jullie allemaal goed en wens jullie allen het beste maar zoals we allemaal weten komt aan alles een einde. Wie weet treffen wij elkaar ergens anders weer maar voor nu Aju Paraplu.

Ik hoop stiekem wel dat er nog iets anders voor in de plaats komt.

Groetjes allemaal

Raffael

wat jammer zeg heb jaren lang leuk kunnen dowl ook en veel van de site der af kunnen halen ook en komt der nog een vervanger voor in de plaats nu kwa dowl site of dat niet ? en bedankt voor de mooi jaren wat ik kon dowl bij jullie ook

Iedereen bedankt  voor het downloaden van 1e class films ,software.
Wel erg jammer .
Ik raad iedereen aan om een NZB's  +paswoorden aan  te maken  dan kan je die later altijd downloaden.

Heel erg jammer, naar mijn inzien is dit het beste NZB forum voor NL dat er te vinden is, de nieuwste films zijn er te vinden, Brein zal lachen in z'n vuistje, weer een site oflline. Hopelijk komt er een vervanger voor deze geweldige site. Na  The New Generation ook Newsbin offline, wie had dat verwacht?
Allemaal hartelijk bedankt voor wat jullie met ons hebben gedeeld en hopelijk komt er snel een vervanger.

zo, dat is schrikken. Dit was de enige plek om nog wat leuks te vinden.
Er is nog geen manier om above ground snel films thuis te zien of series die hier nog niet zijn.
Jammer maar dank voor al die mooie posts.

Dit is een mokerslag voor de harde schijf , Nas en de gehele opslag industrie !! Ik hoop dat er nog mensen zijn die weten wat een goed alternatief is.

Ik bedank een ieder die heeft bijgedragen aan al die mooie dingen die zijn langsgekomen en voor het aanvullen van de verzoekjes.

Het gaat iedereen heel goed !

Ik weet niet wat ik lees! Wat eeuwig zonde en wat een treurig besluit. Ik dacht na tijden mijn vaste honk weer gevonden te hebben maar ook daar komt weer een einde aan. 

Ik wil de gehele crew achter dit platform bedanken voor de afgelopen jaren.

Dit kwam als donderslag bij een heldere hemel

Aan iedereen ,die het mogelijk hebben gemaakt  BEDANKT Icon_clap Icon_clap Icon_clap

Ik zal jullie gaan missen. Sad

Wat een triest bericht,wil iedereen die iets met newzbin te doen heeft gehad enorm bedanken voor het plezier wat jullie mij en mijn gezin hebben gebracht.

dat is zonde kwam elke dag met veel plezier hier dit zal een heel groot gemis zijn.
ik wil jullie wel bedanken voor alle moeite die er is gedaan om deze mooie site draaiende te houden.

bedankt voor alles

Ontzettend jammer om te lezen. Ik kan het goed begrijpen. Heel hartelijk bedankt voor jullie werk. Het was een goede tijd!

Dit is echt heel jammer !! Want er blijft weinig over zo in Nederland.
Ik vond jullie juist zo goed en een mooie site/ goed georganiseerd en geordend. Ik was nog niet zo lang lid. Maar in ieder geval reuze-bedankt dat jullie dit aanboden en jarenlang. Ik begrijp ook wel dat jullie stoppen en jullie zijn niet de enigen die stoppen. Het risico dat je "gepakt "wordt lijkt steeds groter te worden.
 Spotnet is maar een slap aftreksel van wat ooit FTD was en ook daar wordt het steeds rustiger met aanbod.
Heeft Brein toch gewonnen helaas. Want de nieuwsgroepen lijken steeds minder interessant te worden voor de gemiddelde oudere " klant ".
De nieuwe generatie zitten veel meer op torrents.   Ik wil jullie echt nog een keer bedanken en hoop dat jullie allen het persoonlijk goed gaat.

De jarenlange routine van het dagelijks eventjes rondsnuffelen op Newsbin zal hier gemist worden. Wat spijtig dat hier nu een einde gaat aan komen. Het zal ongetwijfeld een niet onbelangrijke leegte laten.  Maar zeker een welgemeend “Dank U wel” voor alle medewerkers die Newsbin de voorbije 8 jaren mogelijk gemaakt hebben. Geloof me maar, ge zult gemist worden.  Ik mag alleen maar hopen dat de enorme database aan posts en NZB bestanden niet verloren zullen gaan. Dat mogen jullie niet laten gebeuren. Het zou een onherstelbaar verlies zijn. Laat  de enorme database aan posts en NZB bestanden nu juist jullie legacy  aan de Nederlandstalige Usenet gemeenschap zijn. Er zullen ongetwijfeld andere initiatieven genomen worden die het gat zullen willen vullen die jullie achterlaten. Geef hen de mogelijkheid het collectief geheugen van die 8 jaar Newsbin verder beschikbaar te stellen aan de vele ex gebruikers van Newsbin en bij uitbreiding aan de ganse Nederlandstalige Usenet community.
Ik hoop dat jullie in deze een wijze beslissing nemen zodat toch niet alles wat gedurende die 8 jaar opgebouwd is voor de toekomst verloren zal zijn.

Dit gezegd zijnde, nogmaals mijn oprechte dank voor alles en het gaat jullie goed…
Topic is gesloten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 6 gast(en)