Topic is gesloten

Newzbin gaat stoppen

Wat een vreselijk bericht, wat jammer, zoveel jaren met plezier betreden en ook nog lang geholpen met spots!!!
Het ga jullie allemaal goed!!! Bedankt allemaal

ik zal het gaan missen, mijn kleine bijdragen in het zoeken, jammer erg jammer.

het leven is geen wedstrijdje, uiteindelijk wint niemand

Wat een triest nieuws maar helaas.....   Het gaat jullie allemaal goed en bedankt voor de 8 mooie jaren..... Groet Erreperrie

Hier schik ik toch wel van en had het nu nog niet verwacht Sad !

Bedankt voor jullie jarenlange inzet, en gelukkig heb ik ook een kleine bijdrage kunnen leveren qua spots.

Het ga jullie goed !

Dank voor al jullie werk.
we zullen jullie werk helaas moeten missen Heart
null

Bedankt voor alles. Het gaat jullie goed.

Ontzettend jammer, maar bedankt voor alles!

Tsja, ik heb al die jaren met veel plezier elke dag gekeken voor al dat moois.
Jullie stonden naast FTD echt aan de top.
Het zal wel afzien worden en het wordt tijd om weer verder te gaan en te zoeken.
Hartelijk bedankt voor al die jaren, en veel suc6 gewenst...

...

Sad 
Heel erg jammer .
Aan iedereen , die het mogelijk hebben gemaakt .

Yellow Yellow Yellow Yellow Yellow "BEDANKT,,

Erg jammer dat newzbin gaat stopen ,iedereen bedankt voor al het werk de afgelopen jaren

Iedereen die mee heeft geholpen om NewzBin groot te maken wordt hartelijk bedankt. Hopelijk zijn er weer andere enthousiaste mensen die zoiets weer gaan opstarten, want zo is het tenslotte al jaren gegaan.

Het ga jullie goed en nogmaals bedankt!!

Woorden schieten te kort ... wat nu???

Life's just a moment in time, time's nothing in everything ... so let's enjoy it while we're here! Drinkingdrunk

Wat een heel erg triest bericht. Het was voor mij vaste prik om zodra ik de laptop open deed altijd eerst kijken op Newzbin of er iets voor ons was.
Jaren hebben we alleen series en films gekeken op tv, elke avond 2 afleveringen van een serie of 1 film, en die kwamen alleen binnen via Newzbin. 
Ik begrijp dat jullie dit besluit niet zomaar lichtvaardig hebben genomen maar ik kan niet genoeg benadrukken dat ik het heel erg jammer vind.

Wat mezelf betreft weet ik nog niet wat ik ga doen want ik heb geen idee waar ik nu de films en series zou moeten kunnen vinden. Wellicht komt er hier in dit forum nog eens een tip.
Ik wil iedereen die mee hielp met Newzbin en/of films en series postte heel erg hartelijk bedanken.
Het ga jullie allemaal goed hoop ik.

Heel spijtig, maar gezien de reden wel een begrijpelijke zaak.
Jarenlang met plezier het aanbod doorgesnuffeld, en daar het mijne uitgehaald.
Hopelijk komt er een net zo goede (kan dat?) vervanger.
Dank aan allen Icon_clap voor alles. Het gaat jullie goed Icon_e_sad

OMG!! Dit zal toch wel een groot gemis worden in de Nederlandstalige scene  Sad
Spijtig maar ik heb begrip en respect voor jullie beslissing.
Hopelijk komt er een evenwaardig alternatief.

Shit, dat zag ik even niet aankomen. Was altijd mijn 1e plek met stip in de top om te zoeken en te genieten.
Heel heel veel dank voor alles, en wat jammer dat het afloopt...

is het niet mogelijk om online te blijven en een nieuw team te vormen die dit wil overnemen?
hoe dan ook, bedankt voor al die mooie jaren!
jullie gaan de geschiedenis in, in het rijtje napstar, kazaa, limewire! mooi man!

Oef neeeeeeeeeeeee!!! Wat jammer zeg!!  Dan wordt het weer op zoek gaan naar een nieuw mooi alternatief die al schaars zijn  die dit van je lang zal ze leven niet zal evenaren.

Bedankt allemaal voor jullie moeite tijd energie en geduld hulp en weet ik wat allemaal nog meer. 

En ik wilde nog wel special member gaan worden :-( 

Succes en het gaat jullie goed!

Ontzettend jammer. Echt balen. Newzbin was voor mij echt een verslaving. Ik hoop echt dat jullie hier nog eens goed over willen nadenken. Hoop dat er nog een goed alternatief is maar ik vrees het ergste. Bedankt voor alles.

Heel jammer, dank voor al julie werk
Topic is gesloten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)