Topic is gesloten

Newzbin gaat stoppen

Beste leden, vrienden, donateurs, moderators, spotters, posters en andere stervelingen.

Tot onze spijt moeten wij jullie mededelen dat we gaan stoppen met Newzbin.
Kort gezegd, de stekker gaat eruit en Newzbin gaat hierdoor na ruim 8 jaar op zwart.

Het is een zeer moeilijk besluit geweest voor ons, maar met de huidige status van usenet en het aanbod, zien wij ons genoodzaakt om te stoppen.
We merken dat het steeds rustiger wordt en steeds meer uploaders eieren voor hun geld kiezen met de toenemende risico's om gepakt te worden.
Dit besluit respecteren wij en hopen dat jullie ons besluit om te stoppen hierin ook zullen respecteren.
Ons plezier in het onderhouden en verder ontwikkelen van Newzbin is hierdoor ook verdwenen.

Voor iedereen die Newzbin gesteund heeft, op wat voor manier dan ook, willen wij heel graag bedanken. Dit zijn er namelijk te veel om allemaal persoonlijk te bedanken.

Wat gaat er nu gebeuren?
In de nacht van dinsdag 24-08-21 op woensdag 25-08-21 om 00:00 gaan de site en applicaties offline.
De site zal gebruikers dan doorlinken naar het Newzbin forum waar een definitief afscheidsbericht zal komen te staan waar leden een laatste bericht kunnen plaatsen.
Maar hou het netjes, want ook op deze laatste dagen zullen onze moderators blijven handhaven.
Over een tijd zal uiteindelijk ook het forum sluiten en Newzbin verdwijnen in een eenzame leegte.

Voor leden die recentelijk nog een donatie hebben gedaan willen we onze excuses aanbieden.
Sorry dat wij niet meer kunnen bieden wat jullie er van hadden verwacht en dat het helaas van korte duur is.

We zijn er nog niet geheel over uit wat we met onze enorme database aan posts en NZB bestanden gaan doen, maar voorlopig hebben we hier geen plannen mee.

We hopen dat jullie allemaal veel plezier hebben gehad met Newzbin en hopelijk een nieuw thuis elders kunnen vinden.
Ik denk dat wij met recht mogen spreken dat Newzbin de enige grote usenet community was van Nederland.

Het gaat jullie allemaal goed en namens de hele crew bedankt.

Dat is heel erg jammer (zacht uitgedrukt). Wel super bedankt voor alles wat ik van jullie heb mogen lenen. Hopelijk komt er een goede vervanger.
Ook voor jullie: Het gaat jullie allemaal goed.

Bedankt voor alles en hopelijk gaat het een ieder van jullie goed in de toekomst Heart

Wat een verdriet, ik zal dit best erg gaan missen, er is gaan goede vervanger voor Newzbin voor zo ver ik weet, er zijn wel andere Nederlandse databases maar niet in die vertrouwde vorm als Newzbin. het gaat iedereen goed en bedankt voor al die fijne jaren. Salute

Dank voor al jullie werk. Zal zeker gemist worden  Sad

[Afbeelding: lrW7Gx2D_o.jpg]

Well, that was a clever move that won't come back to bite you in your ample posterior.

RIP Heart

Oo Wat erg dit Icon_e_sad

Maar bedankt voor al die jaren snuffelen.
Hopelijk toch nog een vervanger die gebruik kan maken van jullie data.
Het gaat jullie goed Heart

een gemis zal het zeker worden, net als een zoektocht naar een vervanger.....
het besluit zal niet zomaar genomen zijn.

het gaat jullie goed!

ps dank voor de mooie jaren.

Het is echt verschrikkelijk balen voor iedereen. 
Ik ben blij Newzbin gekend te hebben en mee heb mogen draaien in het fantastische en professionele team, al was het voor korte duur.
Jullie zijn allemaal kanjers Heart

Alle leden, Special Members, posters en spotters, dank jullie wel allemaal.
Zonder jullie was Newzbin nooit geweest wat het uiteindelijk geworden is, de grootste , meest gerespecteerde usenet community in zijn soort in NL. Iets waar we met zijn allen ongelooflijk trots op mogen zijn.

Het gaat iedereen goed..

Heeeeeel erg Jammer dat jullie gaan stoppen, wat een gemis!  Icon_clap Icon_clap Icon_clap Icon_wave Icon_wave

Ach, dit is wel erg jammer Sad . Ik wil alle mensen die zich voor Newzbin hebben ingezet van harte bedanken voor al het werk Heart . Ik hoop dat wij elkaar nog weer ergens tegenkomen. Ik zal dit wel erg gaan missen Sad .

Alweer een site offline!  Confused Gaat Brein dan toch aan het langste eindje trekken? Natuurlijk wel bedankt voor al jullie inzet!

Hartelijk bedankt voor de mooie jaren, het zal een erg gemis worden,bedankt voor alles !!!!!!!

Vreselijk jammer,maar begrijpelijk
Heel erg veel dank voor alles en op hoop van zege dat er iets anders voor terug komt. Angel

Erg jammer, dit is het beste forum van de hele internets. Alle medewerkers bedankt voor het vele werk dat jullie hierin gestoken hebben. Het ga jullie goed!

Wow. The great reset maakt nog een slachtoffer. In ieder geval bedankt voor al het mooie werk de afgelopen jaren!

Zeer triest bericht, hopelijk komt er een waardige opvolger, bedankt voor alle mooi films en series, het gaat jullie goed, toppers.

kan wel janken Sad er blijft maar weinig over zo iemand nog goeie linkjes waar je heen kunt om je dingetjes te downloaden

Ooooh wat erg heb gewoon tranen hier echt erg dit, jullie waren echt de Beste Ooit zal ook niet gaan lukken om in jullie voetsporen te kunnen treden wat is dit triest zeg (meer tranen) Dank jullie wel voor alles wat jullie gedaan hebben Top Team gewoon! So Sad!
Topic is gesloten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 5 gast(en)