hunter call of the wild

hallo all mijn vraag is of er hier iemand  deze game speelt hunter call of the wild
en zo ja ik heb een orginele versie en een gedownd maar allebij crashen ze steeds
iemand het zelfde probleem??? en weet iemand hoe je dat probleem oplost??
nou ik hoor het wel alvast bedankt
Antwoord

Over welke en uit welk jaar ? zie er 5 staan ? en heb je ze allemaal al gedownload & uitgetest ? en welke fout melding krijg je ?

[Afbeelding: bNL8A8c.png]
Iets meer info graag : dan is de kans groter dat je geholpen wordt Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(17-07-2020, 12:48 PM)robedoesje schreef:  Over welke en uit welk jaar ? zie er 5 staan ? en heb je ze allemaal al gedownload & uitgetest ? en welke fout melding krijg je ?

[Afbeelding: bNL8A8c.png]
Iets meer info graag : dan is de kans groter dat je geholpen wordt Smile

hoi rob word een lang verhaal
ik heb de versies
theHunter Call of the Wild
theHunter Call of the Wild New Species 2018
theHunter Call of the Wild Parque Fernando
theHunter Call of the Wild Silver Ridge Peaks
mijn pc heeft een stresstest van 12 uur gehad zo zwaar mogelijk belast .want wij dachten mijn video kaart de nvidia geforce gtx1060
misschien kapot was.maar  er is niks mis met mijn pc zeggen ze. wat hebben we gedaan nog. windows 7 en windows 10 opnieuw geinstalleerd
daar ook opnieuw alleen deze games op geinstalleerd maar het is ongelooflijk maar waar hoe ziek ik er ook van ben ze blijfen maar crashen soms na een uur dan weer gelijk
soms na twee uur. echt ook op alle resoluties alles op ultra gecrasht high gecrasht low gecrasht .ik heb gekeken bij de specs ik moet gewoon de games kunnen spelen
dus verder voeding is prima/ hij word niet te warm van binnen/kabels zijn goed/
dus aub iemand moet toch een oplossing hebben hoop ik teminste
Antwoord

Ok bedankt voor je uitgebreide info Heart daar hebben we wat aan Big Grin ga erover na denken want als je er ziek van bent ga
ik er een paar testen voor je kan wel even duren voor je een antwoord terug heb van mij Cool

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(17-07-2020, 09:54 PM)robedoesje schreef:  Ok bedankt voor je uitgebreide info Heart daar hebben we wat aan Big Grin ga erover na denken want als je er ziek van bent ga
ik er een paar testen voor je kan wel even duren voor je een antwoord terug heb van mij Cool

ok top man bedankt
Antwoord

Duurt even wat langer kom er op terug te druk zelf stuur je een PB Cool

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)