Wachtwoord posten TheKnight

Hallo Allen,

Bij het verwijderen van het account van TheKnight zijn natuurlijk alle posts blijven staan, alleen zijn de reacties op zijn naam wel verwijderd.
Nu blijkt dat bij vrijwel iedere post het wachtwoord voor de post in een reacties stond.

Dat wist degene die deze actie uitvoerde ook niet (don't blame me haha)

Maar voor alle duidelijkheid, de reacties zijn voor beheerders nog wel leesbaar, maar kunnen niet hersteld worden omdat het account weg is.
Bij zo goed als alle posts (heb ze niet allemaal gecontroleerd) stond als wachtwoord: 

Update 21 juni:

De meest recente reacties van TheKnight doorgelopen en 100 pagina's met reacties de wachtwoorden er uitgevist, Ik ga er eerdaags mee verder om de volgende pagina's na te spitten.

Update: 24 juni:
Weer een stel wachtwoorden toegevoegd die TheKnight gebruikte, alle posts vanaf 1 januari 2019 zouden nu moeten kunnen uitpakken met één van de onderstaande wachtwoorden. Ik ben inmiddels bij pagina 150 van de 263, wordt vervolgd dus met waarschijnlijk nog meer wachtwoorden.

Wachtwoorden die hieronder zijn gepost verwerk ik meteen in dit lijstje.
Tip: sla dit lijstje op in een tekstbestand op je bureaublad en probeer ze toe te voegen aan je downloadprogramma (als je dat als mogelijkheid hebt)
Na het knippen en plakken gaan er waarschijnlijk wat spaties voor of achter het wachtwoord mee, gebruik die NIET!!

[email protected]
KniGhTNeWzBin
[email protected]
KnIgHtTheNeWzBin
KnightTheNewzBinPosting
NeWzBiNiSdEBesTE
NewZbinRiDdER
NewZbinTHeKniGhT
NuOfNiMMeR
RiDdERNewZbin
RidderPostVoorNewzBin
[email protected]@NewzBin
[email protected]
[email protected]
TheKnight+NewzBin=TheBest
TheKnight=PostingForYou
[email protected]
[email protected]
TheKnightAndNewzBin=TheBestThereIs
TheKnightEncodes
ThEkNiGhTNeWzBiN
TheKnightNewzbin
TheKnightNewzBin
TheKnightNeWzBiN
TheKnightNewzBinAreTheBest
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
TheKnightWenstUFijneDagenToe
TheNewzbinKnight
TheNewZBinKnight
TheNewzbinKnight
TheNewzBinKnightPost
TheNewZBinKnightPost
TheNewzBinKnightPost4You
TheNewzBinPostKnight
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Vechtersbaasje
VechtKunstKnight
WaAriSDaTfeEstje
ZekerNietBlind

Als jullie zo vriendelijk willen zijn om wanneer je iets download van The Knight en het wachtwoord hebt getest, zet dit dan even in je reactie voor de volgende gebruiker. Zo komt op den duur weer bij alle posts het wachtwoord te staan (Wij kunnen als moderators wel het wachtwoord bij de post zelf zetten)
Kom je er zelf op geen enkele manier uit dan kun je ons via PB om hulp vragen (mag ook hier in de topic, maar lees dan eerst even dit: https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=15415

Dat maakt het zoeken voor ons een stuk makkelijker!
Antwoord

Indien gewenst kan men dat hier op het forum vragen (wel even topic titel er geheel er bij zetten dan)
Of als je in de reactielijsten een WW vraag ziet staan even koppelen met ons (Al dan niet middels PB of Reportje)
Dan kunnen wij van beheer altijd even de betreffende post er bij pakken en het WW boven water proberen te halen

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

ps mods kunnen toch ook berichten aanpassen in zijn spots waarom niet het eerste bericht aanpassen
en daarin de ww zetten?

of dat men een reactie plaatst op het eerste bericht dan staat het in ieder geval bovenin

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Wij kunnen  wel berichten aanpassen
Maar  niet meer de reacties van Theknight
Die zijn weg met verwijderen van zijn account
Dus is de eerste reactie niet meer van hem maar van een gebruiker

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
Antwoord

Oké maar wijs men dan ook op dit topic

https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=15415

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Ik heb alle wachtwoorden bij Riverdale seizoen 4 van de TheKnight er bij gezet .

Hopelijk hebben jullie hier wat aan.

Met vriendelijke groet .

wildbunch.

edit MacOllie: Geweldig bedankt hiervoor!
Antwoord

Hi. Alle wachtwoorden uit de lijst van MacOllie geprobeerd voor Star Trek Discovery Short Treks Seizoen 2 Episodes 2 t/m 6, maar geen enkele werkt. Alleen het wachtwoord voor Episode 1 staat er tussen. Wie kan helpen?
Antwoord

Star Trek Discovery S02E02 Short Treks The Trouble With Edward 1080p AMZN WEB-DL DD+5.1 H.264-AJP69 (NL-Sub) [email protected]

Star Trek Discovery S02E03 Short Treks Ask Not 1080p AMZN WEB-DL DD+5.1 H.264-AJP69 (NL-Sub) TheKnight+NewzBin=TheBest

Star Trek Discovery S02E04 Short Treks Ephraim And Dot 1080p AMZN WEB-DL DD+5.1.H.264-AJP69 (NL-Custom-Sub) [email protected]

Star Trek Discovery S02E05 Short Treks The Girl Who Made The Stars 1080p AMZN WEB-DL DD+5.1 H.264-AJP69 (NL-Custom-Sub) [email protected]

Star Trek Discovery S02E06 Short Treks Children Of Mars 1080p AMZN WEB-DL DD+5.1 H.264-AJP69 (NL-Custom-Sub) [email protected]

Antwoord

Hi Mr Chaos. Wilde je antwoorden dat de wachtwoorden [email protected] niet werken, maar toen zag ik in de quote tekst in het antwoordvak dat de wachtwoorden zichtbaar waren. Dat heb ik ook geprobeerd bij de ljst van MacOllie en toen zag ik daar ook de ontbrekende wachtwoorden. Snap niet wat de functie van [email protected] is, maar heb nu in ieder geval de wachtwoorden die ik nodig heb. Dus veel dank!
Antwoord

Warrior (2019) Seizoen 1 Aflevering 1 tm 3 1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Subs) Vechtersbaasje
Warrior 2019 S01E04.The.White.Mountain.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Sub) Vechtersbaasje
Warrior 2019 S01E05.The.Blood.and.the.Shit.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Sub) Vechtersbaasje
Warrior 2019.S01E06.Chewed.Up.Spit.Out.and.Stepped.On.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Sub) Vechtersbaasje
Warrior 2019 S01E07.The.Tiger.And.The.Fox.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Sub) Vechtersbaasje
Warrior 2019 S01E08.They.Dont.Pay.Us.Enough.To.Think.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Sub) Vechtersbaasje
Warrior 2019 S01E09.Chinese.Boxing.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Sub) Vechtersbaasje
Warrior 2019 S01E10.If.Youre.Going.to.Bow.Bow.Low.1080p.AMZN.WEB-DL.DDP5.1.H.264-NTb (NL-Sub) Seizoensfinale Vechtersbaasje
Antwoord

kan iemand
mij aub helpen, zoek de wachtwoorden voor silent witness, seizoen 21 / 22 /23
Antwoord

Seizoen 21 is van Molly en zover ik kan zien zonder wachtwoord

Seizoen 22 TheKnight 40 Gb wachtwoord staat in de lijst van MacOllie
Dit geld ook voor seizoen 23 voor alle afleveringen alle betreffende wachtwoorden staan in de lijst van Mackollie en zijn opgegeven door TheKnight him self
Dus onzin om dat hier in de reactie nogmaals te gaan herhalen

Dus zelf even de lijst doornemen en opletten dat je geen spaties etc extra er bij zet
Gewoon coppy/paste of 1:1 overtypen

Antwoord

Aangezien ik zelf en een aantal andere personen het wachtwoord voor de serie Keizersvrouwen aka Women Of The Night (seizoen 1) zochten, heb ik deze in een reactie bij de spot zelf gezet. Voor het gemak zal ik hem hier ook nog even plaatsen.

Het wachtwoord voor deze spot is: TheNewzBinKnightPost4You
Antwoord

Dank u wel
Ik heb het wachtwoord in de post info er bij gevoegd

Antwoord

Voor mensen die linux of iets soortgelijks gebruiken en de bestanden binnen hebben, maar niet meer via bv sabnzbd kunnen invoeren:
Zet de wachtwoorden bijvoorbeeld in ~/wachtwoorden.txt, sluit af met een blanco regel.
Voer dan dit uit in de shell in de directory waar de rar's staan:

Code:
$ done=0; while read p ; do echo "$p"; unrar t -p$p <bestandsnaam> ;  if [ "$?" -eq 0 ] ; then break; fi ;  done < ~/wachtwoorden.txt

Bijvoorbeeld:

Code:
$ done=0; while read p ; do echo "$p"; unrar x -p$p yadayada.part01.rar  ;  if [ "$?" -eq 0 ] ; then echo "Password: $p"; break; fi ;  done < ~/wachtwoorden.txt

Het is gewoon een simpel ding waarbij hij alle wachtwoorden in het wachtwoordenbestand afgaat, ook als hij al de juiste tegengekomen is.
Hij gaat alle regels in het wachtwoordenbestand af en na de juiste stopt hij. En het wachtwoord staat onderaan.
De output is dan bijvoorbeeld

Code:

TheKnightWenstUFijneDagenToe

UNRAR 5.61 beta 1 freeware      Copyright (c) 1993-2018 Alexander Roshal

Extracting from yadayada.part01.rar

All OK
Password: TheKnightWenstUFijneDagenToe

Bij een fout wachtwoord:

Code:

[email protected]

UNRAR 5.61 beta 1 freeware      Copyright (c) 1993-2018 Alexander Roshal

The specified password is incorrect.
Total errors: 1

Je kunt uiteraard ook andere wachtwoorden toevoegen.
Heb je de bestanden in je archief en wil je enkel het wachtwoord achterhalen dan kun je uiteraard de x bij unrar vervangen voor een t (van test) door een l (van list).
Antwoord

Dank voor de uitleg
Advies is wel dat je de lijst niet langer houd dan max 20 wachtwoorden
Hoe langer de lijst hoe langer SAB er zal over doen om uit te pakken (logisch ook)
Immers worden alle wachtwoorden steeds nagelopen
Dit dus bij elke download

Antwoord

Dit gaat buiten sab om, sabnzbd heeft zelf ook een password file ja, maar ik kon het niet meer via sabnzbd doen.
Als het goed is moet hij gewoon snel door de lijst heen gaan, het kost namelijk nauwelijks tijd om te controleren of wachtwoord fout is of niet.

Als de shell je nog niet heeft afgeschrokken:
Code:
$ grep "matches for job" sabnzbd.log* | cut -d ' ' -f1,2 --complement
Dit uitvoeren in de map waarin je sabnzbd.log(.*) files staan.
Op mijn synology is dat bijvoorbeeld /volume1/@appstore/sabnzbd/var/logs

Hiermee krijg je alle wachtwoorden van je downloads naar boven voor zover als je log files gaan (op m'n synology helaas maar heel kort standaard).
Komt dan in de vorm van:
Password "xxx" matches for job "yyy"
Wil je echt enkel de lijst met wachtwoorden dan kun je het volgende doen:
Code:
$ grep "matches for job" sabnzbd.log* | cut -d ' ' -f4 | sed 's/"//g' | sort | uniq
Die neemt enkel de kolom met het wachtwoord, haalt de " weg, sorteert dan zodat daarna maar eenmaal hetzelfde wachtwoord wordt getoond.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)