Wachtwoord posten TheKnight

Hallo Allen,

Bij het verwijderen van het account van TheKnight zijn natuurlijk alle posts blijven staan, alleen zijn de reacties op zijn naam wel verwijderd.
Nu blijkt dat bij vrijwel iedere post het wachtwoord voor de post in een reacties stond.

Dat wist degene die deze actie uitvoerde ook niet (don't blame me haha)

Maar voor alle duidelijkheid, de reacties zijn voor beheerders nog wel leesbaar, maar kunnen niet hersteld worden omdat het account weg is.
Bij zo goed als alle posts (heb ze niet allemaal gecontroleerd) stond als wachtwoord: 

Update 21 juni:

De meest recente reacties van TheKnight doorgelopen en 100 pagina's met reacties de wachtwoorden er uitgevist, Ik ga er eerdaags mee verder om de volgende pagina's na te spitten.

Update: 24 juni:
Weer een stel wachtwoorden toegevoegd die TheKnight gebruikte, alle posts vanaf 1 januari 2019 zouden nu moeten kunnen uitpakken met één van de onderstaande wachtwoorden. Ik ben inmiddels bij pagina 150 van de 263, wordt vervolgd dus met waarschijnlijk nog meer wachtwoorden.

Wachtwoorden die hieronder zijn gepost verwerk ik meteen in dit lijstje.
Tip: sla dit lijstje op in een tekstbestand op je bureaublad en probeer ze toe te voegen aan je downloadprogramma (als je dat als mogelijkheid hebt)
Na het knippen en plakken gaan er waarschijnlijk wat spaties voor of achter het wachtwoord mee, gebruik die NIET!!

[email protected]

KniGhTNeWzBin
[email protected]
KnIgHtTheNeWzBin
KnightTheNewzBinPosting
NeWzBiNiSdEBesTE
NewZbinRiDdER
NewZbinTHeKniGhT
NuOfNiMMeR
RiDdERNewZbin
RidderPostVoorNewzBin
[email protected]@NewzBin
[email protected]
[email protected]
TheKnight+NewzBin=TheBest
TheKnight=PostingForYou
[email protected]
[email protected]
TheKnightAndNewzBin=TheBestThereIs
TheKnightEncodes
ThEkNiGhTNeWzBiN
TheKnightNewzbin
TheKnightNewzBin
TheKnightNeWzBiN
TheKnightNewzBinAreTheBest
[email protected]
[email protected]
[email protected]
[email protected]
TheKnightWenstUFijneDagenToe
TheNewZBinKnight
TheNewzBinKnightPost
TheNewzBinKnightPost4You
TheNewzBinPostKnight
[email protected]
[email protected]
[email protected]
Vechtersbaasje
VechtKunstKnight
WaAriSDaTfeEstje
ZekerNietBlind

Als jullie zo vriendelijk willen zijn om wanneer je iets download van The Knight en het wachtwoord hebt getest, zet dit dan even in je reactie voor de volgende gebruiker. Zo komt op den duur weer bij alle posts het wachtwoord te staan (Wij kunnen als moderators wel het wachtwoord bij de post zelf zetten)
Kom je er zelf op geen enkele manier uit dan kun je ons via PB om hulp vragen (mag ook hier in de topic, maar lees dan eerst even dit: https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=15415

Dat maakt het zoeken voor ons een stuk makkelijker!
Antwoord

Indien gewenst kan men dat hier op het forum vragen (wel even topic titel er geheel er bij zetten dan)
Of als je in de reactielijsten een WW vraag ziet staan even koppelen met ons (Al dan niet middels PB of Reportje)
Dan kunnen wij van beheer altijd even de betreffende post er bij pakken en het WW boven water proberen te halen

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

@Borisfloor

Heb je de lijst geprobeerd die in de eerste post staat?
Probeer dat even en plak anders hieronder even de link naar de desbetreffende post, misschien kunnen we er iets mee achterhalen

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

ps mods kunnen toch ook berichten aanpassen in zijn spots waarom niet het eerste bericht aanpassen
en daarin de ww zetten?

of dat men een reactie plaatst op het eerste bericht dan staat het in ieder geval bovenin

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Wij kunnen  wel berichten aanpassen
Maar  niet meer de reacties van Theknight
Die zijn weg met verwijderen van zijn account
Dus is de eerste reactie niet meer van hem maar van een gebruiker

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
Antwoord

Oké maar wijs men dan ook op dit topic

https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=15415

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Lijst met ww weer aangevuld, zie eerste bericht

Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

heel erg bedankt beste mensen voor de ww die jullie hier neer wilde zetten Smile

ga zeker nog wat posten van hem nee nemen.

groetjes van wietje
Antwoord

Iemand het ww voor de serie The Rookie s1 afl. 1 t/m 15? Het lukt mij niet een van de bovengenoemde ww te gebruiken.
Antwoord

Kijk dan eens goed
S01 is gepost door Savales
Deze topic is voor wachtwoorden van posten van TheKnight
De wachtwoorden van Savales staan gewoon in de reactielijsten
Wel ontopic blijven graag, het is niet toegestaan een topic over te nemen met een andere vraag

Antwoord

(27-06-2020, 10:17 AM)Mr Chaos schreef:  Kijk dan eens goed
S01 is gepost door Savales
Deze topic is voor wachtwoorden van posten van TheKnight
De wachtwoorden van Savales staan gewoon in de reactielijsten
Wel ontopic blijven graag, het is niet toegestaan een topic over te nemen met een andere vraag

Excuses, ik ben helemaal van slag (wie niet) door het bericht over TheKnight.
Het moet natuurlijk s2 zijn.
En helaas lukt het met de aangegeven ww ook niet om the Purge s2 binnen te halen.
Mijn harde schijf was helaas gecrasht, dus ik kon alles weer opnieuw downloaden.
Antwoord

ik zoek het ww van Hudson & Rex seizoen 2, die kan ik nergens vinden, heb ook al diverse ww van de lijst geprobeerd maar dat werkt ook niet. hoop dat jullie mij kunnen helpen
Antwoord

RidderPostVoorNewzBin is het ww van Hudson & Rex afl. 11 t/m 15  en TheKnightWenstUFijneDagenToe is het ww voor afl. 1 t/m 10

mocht iemand Hudson & Rex  Seizoen 2 willen donloaden kan hij hier de ww halen
Antwoord

Weet iemand toevallig het ww van de reeks 'Years and Years' van TheKnight?

Zie http://v3.newzbin.org/#spot/361569

Alvast dank.

*update: Ik zag nu pas het slechte nieuws rond het afscheid van TheKnight.
Langs mijn kant ook condoleances en uiteraard is het ww van deze reeks niet belangrijk.

Pak je naaste vandaag nog een keer extra vast mensen... life is short.

Edit MacOllie: Toch even beter naar de lijst kijken die als eerste in dit topic staat op pagina 1, de juiste staat er tussen zojuist getest:
[email protected]
Antwoord

zie comment onder je bericht Jenz

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)