R.I.P. The Knight

Helaas hebben we vandaag een oudgediende verloren...The KnighT
Ik ga niet alles uit de doeken doen, maar wil wel zeggen dat dit een eigen keuze is geweest.
The Knight was ruim 20 jaar actief voor ons allen op diverse forums in het verleden en natuurlijk de laatste jaren enkel voor Newzbin.
Via deze weg wil ik hem alsnog bedanken voor alles wat hij heeft gedaan en respect voor de keuze die je hebt gemaakt!
Voor familie vrienden en kennissen van The Knight, gecondoleerd en veel sterkte met het verlies van jullie dierbare.
GummieBear
Antwoord

Zo, dat is even slikken...   Een grote naam waarvan we afscheid hebben moeten nemen.
Spijtig, en dat is een understatement.

Ik sluit me aan bij de woorden van Gummie: gecondoleerd en heel veel sterkte.

Why isn't there mouse-flavoured cat food?      [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]
Al mijn software verzoekjes betreffen Windows O.S. tenzij anders aangegeven.
Antwoord

Alsof de geschiedenis zich herhaalt. https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=11113

Weer een gewaardeerd lid die, die keuze heeft gemaakt.
Die keuze gun je echt niemand.

TheKnight, ik ga je missen bedankt voor alles!

Familie vrienden en kennissen van TheKnight, gecondoleerd en heel veel sterkte met dit verlies.

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

TheKnight........
Tja.........
Respect...... R.I.P.
Het beste in de digitale hemel en dank voor alles wat je voor iedereen gedaan hebt
Alle nabestaanden en betrokkenen heel veel sterkte aankomende moeilijke tijd

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

The Knight R.I.P
Voor familie, vrienden en alle andere bekenden van de The Knight veel sterkte komende tijd.
Antwoord

Een icoon is van ons heengegaan.

R.I.P TheKnight,

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Bedankt voor alles Knight. Heb een goede reis naar eeuwige rust. RIP
Antwoord

In het leven al afscheid genomen... nu rust zacht @TheKnight

מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord

Ik ben er nog stil van, dit gun je niemand.
het is even slikken je nooit meer te spreken of op Newzbin te zien.
bedankt voor alles en vaarwel goede vriend, je hebt voor altijd een plekje in mijn hart.
met blijk van medeleven je vriend.

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

verschrikkelijk sterkte allemaal
Antwoord

Jeetje wat een nieuws.
RIP The KnighT 

met vriendelijke groet,
Xsjlo
Antwoord

Gecondoleerd en heel veel sterkte aan de familie en zijn vrienden
Met mijn Oprechte Innige Deelneming 
Wat kan het soms heel snel geen
Antwoord

Wat moet hij zich ellendig gevoeld hebben..... hopelijk heeft hij nu rust. Sterkte aan de nabestaanden...
Antwoord

Al kan ik je niet persoonlijk, maar al je goede werk. Dank hiervoor. Gecondoleerd aan de nabestaanden. Veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd. Rust in Vrede.
Antwoord

rust zacht.
Antwoord

dank je wel The KnighT dat ik al die jaren van je heb mogen genieten.

we zullen je gaan missen in de nzb wereld Sad

rust in vrede.

en heel veel sterkte aan de nabestaande van TheKnight.
Antwoord

[Afbeelding: KG4VeF2.jpg]

[Afbeelding: yJumvcC.png]
Antwoord

Rust zacht Knight...wat een verlies voor je naasten. Bijzonder stoer dat je voor deze weg hebt gekozen. RESPECT
Antwoord

Ik was uit respect voor Knight is aan het kijken hoeveel hij voor ons heeft betekend. NIet normaal hoeveel posts  Huh
Helaas kunnen we van de meeste posts niet meer gebruik maken ivm missing passwords.  Volgens mij had hij die altijd in de reacties gezet. Maar die zijn natuurlijk verloren gegaan met het verlies van zijn account. Wat opzich ook wel weer mooi is.
Knight ik hoop dat er een boven is en je volop aan het genieten bent kerel!!
Antwoord

TheKnight ook van mijn kant heel erg bedankt voor al het moois dat je met ons gedeeld hebt en dat is nogal wat.

Met diep respect voor je keuze, eindelijk zonder pijn en eindelijk rust.

Gecondoleerd aan al zijn naasten en heel veel sterkte met het verlies

TheKnight: Veel plezier in The Cloud R.I.P.

Series, series en nog meer series... serie killer(kip)

Idea Verzoekjes horen in de verzoekhoek, via PB worden ze niet in behandeling genomen   Imsorry
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)