Iedere download mislukt met te weinig herstelblokken

Hallo allen,

Ik zit met het volgende probleem.
Een aantal dagen geleden is mijn computer gecrached. Ik heb inmiddels eea hersteld en windows 10 opnieuw geinstalleerd.

Als ik newzbin v2.1.0.1 beta of enige andere probeer te gebruiken kan ik helemaal geen bestanden downloaden met SABnzbd ook al werkt het met andere software.     . Elke keer krijg ik de mededeling: reparartie mislukt, te weinig herstelblokken.
Voor de crasch heb ik nimmer problemen gehad. Tevens heb ik een payserver.

Weet iemand wellicht een manier om dit op te lossen?

Alvast bedankt voor enige reacties,

Edit Mod: Topic verplaatst van de Newzbin hoek naar Algemene discussies => software
Daar dit geen specifiek Newzbin probleem is maar een Pc/download manager probleem is M.v.g. Mr Chaos
Antwoord

Heb je andere managers geprobeerd om mee te downloaden?
Newsleecher, NewSbin pro, NZBget
Zo ja lukt dit wel of zijn er dan nog steeds blokken te kort

Hier komt de post prima binnen met Newsleecher, Sunny usenet en vipernews en word volledig uitgepakt zonder blokken te kort

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Hoi Mr Chaos. Sorry voor mijn late reactie. Dank je wel voor je adviezen. We hebben het met NZBget geprobeerd echter ook hier heb ik bij grotere bestanden een tekort aan blokken. Ik (mijn zoon -Smile) , zal van de week verder kijken.
Nogmaals dank. 

Fijne avond,
Antwoord

Maybe andere payserver zoals vipernews

[Afbeelding: yJumvcC.png]
Antwoord

NoMore schreef:Maybe andere payserver zoals vipernews
 Dank je wel NoMore voor je advies. Wellicht de moeite waard om te switchen.
Antwoord

(22-06-2020, 06:24 PM)jojobuitenzorg schreef:  Wellicht de moeite waard om te switchen.

Even ter vergelijking...  welke heb je nu?

Why isn't there mouse-flavoured cat food?      [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]
Al mijn software verzoekjes betreffen Windows O.S. tenzij anders aangegeven.
Antwoord

Sorry voor mij late reactie. Ik zit nu bij Supernews schreef:
jojobuitenzorg schreef:Wellicht de moeite waard om te switchen.

Even ter vergelijking...  welke heb je nu?
Antwoord

En is je probleem nu opgelost met te weinig herstelblokken ?

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Goede morgen Robedoesje. Nee helaas niet. Niet alles maar wel heel veel downloads mislukken. Zelf ben ik niet zo technisch en ben dus afhankelijk van mijn zoon. Hopelijk heeft hij de komende week de tijd om er nog eens naar te kijken. Voor de crash nimmer problemen gehad met Supernews. Ik denk dan ook dat het met de instellingen te maken heeft. Hopelijk kan ik eind van de week beter nieuw melden. schreef:En is je probleem nu opgelost met te weinig herstelblokken ?
Antwoord

Bedankt voor de reactie terug Smile wens je zoon veel succes toe en verwen hem maar goed dan Cool.

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Thanks. robedoesje schreef:Bedankt voor de reactie terug Smile wens je zoon veel succes toe en verwen hem maar goed dan Cool.
Antwoord

Overgestapt naar nieuwe payserver. Gelukkig geen foutmeldingen meer (te weinig blocks). Ik ben weer helemaal happy. Big Grin . Bedankt voor de support. Icon_thumbup
Antwoord

Goed gedaan en fijn dat je weer happy bent Big Grin

Antwoord

Thanks robedoesje schreef:Goed gedaan en fijn dat je weer happy bent Big Grin
Antwoord

(08-07-2020, 09:05 AM)jojobuitenzorg schreef:  
Thanks robedoesje schreef:Goed gedaan en fijn dat je weer happy bent Big Grin

Dus lag het aan je payserver Big Grin  download ze!

[Afbeelding: yJumvcC.png]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)