Video op meer plekken knippen

Hoi luitjes.

weet iemand of er een video bewerkingsprogramma is die een video op meer dan 1 plek snijden kan?
Ik heb diverse proggies gevonden, maar daar kan je maar 1 keer knippen. Ik zoek een programma waar ik in de video op meer plekken kan snijden, meer stukjes eruit halen zonder iedere keer naar knippen eerst moet opslaan.

Iemand die het weet  Huh

Dank u.

Zoonlief: Papa? Waarom is er zo weinig vrouwenvoetbal?
Zijn vader: Probeer jij maar eens 11 vrouwen te vinden die dezelfde kleren aan willen trekken.
Antwoord

Hey Jos, heb je deze al geprobeerd ? 

https://www.openshot.org/nl/

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Nee , ga ik nu doen. Als je wilt, hou ik je op de hoogte.

Zijn vader: Probeer jij maar eens 11 vrouwen te vinden die dezelfde kleren aan willen trekken.
Antwoord

Is prima is 100% GRATIS  programma dus hoor het graag of hij goed is Cool.

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Gebruik ik zelf ook Robedoesje voor mijn On the road motor filmpjes te bewerken en te knippen
Doet het prima die software
Anders Movavi Videosuite gebruiken (hier te vinden)
Of Resolve daar kan het ook mee

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Bedankt jongens. Movavi heb ik ook, maar ze vindt het te moeilijk. Resolve ken ik ook niet, maar openshot kan ze geloof ik wel leren.

Nogmaals bedankt.

Antwoord

Hitfilm Express zou ook een goede zijn. Gratis...
Gebruiken ze ook op scholen.

Why isn't there mouse-flavoured cat food?      [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]
Al mijn software verzoekjes betreffen Windows O.S. tenzij anders aangegeven.
Antwoord

Een hele simpele die kan wat je wilt is Windows Moviemaker

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Windows moviemaker heb ik eens geprobeerd, maar kan niks met mkv geloof ik (vaag in herinnering)

@Rob: Openshut hebben we een beetje uitgeprobeerd, en ben best wel tevreden. Zelfs de 11-jarige hier in huis begrijpt het een beetje. Ben nog zoekende op 3 plaatjes over elkaar, maar heb dat al een beetje gezien met faden. Dat gaat best wel lukken.

Nogmaals bedankt voor de hulp Rob. (En natuurlijk alle anderen in dit topic).

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)