Newsleecher V8 beta 4

Hallo,

Wie kan me helpen met het volgende probleem, als ik Newsleecher de posts laten binnen komen krijg ik alleen maar getallen en cijfers.
Zie voorbeeld

Wie kan me helpen.

Alvast bedankt

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord

heeft met de nieuwere post methodes te maken
ga naar je downloadmap en hernoem of geef het kleinste bestand de extensie .par2
openen met quik of multi par
reparatie nodig herhaal de stap met het grootste bestand.

meer info zie

https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=10244

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Ik denk dat ik het niet goed uitgelegd heb, maar het probleem is als ik Newsleecher installeer en wil bijvoorbeeld een groep binnenhalen (a.b.boneless) dan krijg ik alleen maar tekens maar niet wat het is. Hoop dat ik zo wat duidelijker ben. Dit gaat alleen maar over het installeren van newsleecher.
Antwoord

(16-05-2020, 11:52 AM)henkvanboven schreef:  krijg ik alleen maar getallen en cijfers.

En als je zo'n post binnenhaalt en opent. at zit er dan in?

Er wordt heel veel gepost in Boneless, dus ook veel met bestandsnamen die onherkenbaar zijn voor een willekeurige voorbijganger.

Why isn't there mouse-flavoured cat food?      [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]
Al mijn software verzoekjes betreffen Windows O.S. tenzij anders aangegeven.
Antwoord

Als ik een post binnenhaal (a.b.hdtv) nu zie ik het zelfde als omschrijving in illustratie die ik eerder heb laten zien.
Alle bestandsnamen zijn onleesbaar, lijkt of ze gecodeerd zijn?? En zo download ik ze dus ook, weet totaal niet wat ik binnenhaal. Zeer frusterend.

Ik hoop dat jullie me hier mee kunnen helpen om dit op te lossen. 
Alvast bedankt
Antwoord

Hoi de files zijn inderdaad gecodeerd je zult ze moeten omzetten met bijvoorbeeld quickpar naar leesbaar formaat.
dat kan alleen als je weet bij welke spot of post ze horen ?
Kun je me een link of titel naam geven waar je rare files van spot of post op newzbin hebt gevonden ?

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(22-05-2020, 01:28 PM)robedoesje schreef:  Hoi de files zijn inderdaad gecodeerd je zult ze moeten omzetten met bijvoorbeeld quickpar naar leesbaar formaat.
dat kan alleen als je weet bij welke spot of post ze horen ?
Kun je me een link of titel naam geven waar je rare files van spot of post op newzbin hebt gevonden ?

Ok duidelijk dat ze dus waarschijnlijk gecodeerd zijn, maar snap niet dat ik dus eerst maar van alles moet downloaden en dan met quickpar kijken wat het is. 
Tenminste zo lees ik het. Maar zie dat jij met Newsbin werkt,  maar mijn probleem zit in Newsleecher. Heb je een nzb bestandje gestuurd en als ik deze download behoud hij de zelfde omschrijving, dus weet nog niet wat ik heb.

Hoop dat ik nu meer info heb gegeven, en wacht op een oplossing.

RDG2AD1590118641q4mMF200522SiG 256000000.nzb
Antwoord

Snap dat je probleem in Newsleecher hebt maar ik bedoel op hier op Newzbin zelf die heeft een data base met meer dan 180.000 spots
die hebben allemaal een titel naam en die moet je eerst weten zie de rode pijl:

[Afbeelding: sZGpHsQ.jpg]

en hoe kom aan die nzb ? hij zal bij een titelnaam van 1 post of spot horen ?
of heb je die nzb gewoon via Newsleecher zelf gevonden ?

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(22-05-2020, 02:30 PM)robedoesje schreef:  Snap dat je probleem in Newsleecher hebt maar ik bedoel op hier op Newzbin zelf die heeft een data base met meer dan 180.000 spots
die hebben allemaal een titel naam en die moet je eerst weten zie de rode pijl:

[Afbeelding: sZGpHsQ.jpg]

en hoe kom aan die nzb ? hij zal bij een titelnaam van 1 post of spot horen ?
of heb je die nzb gewoon via Newsleecher zelf gevonden ?

Heb deze even binnen gehaald voor als voorbeeld. Zo komen ze ook binnen als je bv a.b.hdtv een update geeft van spots.
Antwoord

Ok gaat die wel goed bij jouw dan ? want die is op een normale manier gepost ?

met die naam DG2AD1590118641q4mMF200522SiG 256000000.nzb kan ik ook niets mee ?? want ik weet niet bij welke titel hij hoort op Newzbin ?
Dan zal ik het echte nzb bestandje moeten hebben om het te bekijken waar dat bij hoort, kun je me die toesturen ?

ps- moet hier even wat honden uitlaten dus als je even niks hoort weet je waarom ik er even niet ben , kom wel weer terug Smile

Antwoord

(22-05-2020, 02:57 PM)robedoesje schreef:  Ok gaat die wel goed bij jouw dan ? want die is op een normale manier gepost ?

met die naam DG2AD1590118641q4mMF200522SiG 256000000.nzb kan ik ook niets mee ?? want ik weet niet bij welke titel hij hoort op Newzbin ?
Dan zal ik het echte nzb bestandje moeten hebben om het te bekijken waar dat bij hoort, kun je me die toesturen ?

ps- moet hier even wat honden uitlaten dus als je even niks hoort weet je waarom ik er even niet ben , kom wel weer terug Smile

Altijd goed even in beweging. Maar ik kan je ook niet verder helpen, dit is wat er binnenkomt, helaas. Zo zie ik de nzb bestand namelijk. Ik weet dus ook niet wat dit is?
Antwoord

Het echte NZB bestandje word aangemaakt door de poster wat bij een post hoort met een titel erbij, die de poster aangeeft !
voorbeeld hier op NEWZBIN => Luisterboek-Sarah-J-Maas-Hof-van-doorns-en-rozen-2016 en deze weten we niet van jou NZB ?

De NZB is een speciaal klein bestandje en geen tekst zoals jij aangeeft !
In het bestandje staan de locaties (een soort route map) waar de verschilde bestanden te vinden zijn op usenet
de post kan gecodeerd verspreid staan in verschillen nieuws groepen onder vreemde namen en tekens !

Je download programma in jouw geval Newsleecher zal de post naar je computer halen.
de post moet wel helemaal compleet zijn anders heb je er niks aan.

Denk dat in jou geval het beter is deze NZB te vergeten en weg te gooien
want we hebben samen te weinig goede info om er wat goeds van te maken ? Helaas voor deze keer !

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)