Uploads niet volledig op indexers

Ben benieuwd loopt nu een upload van ruim 80 gig via Farm, morgen eens kijken in hoeverre deze compleet is, met dergelijke grote posts heb ik weleens problemen dat ik sommige delen moet herposten

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Maybe ligt het aan jullie provider ...lol
Hier nergens geen last van

[Afbeelding: yJumvcC.png]
Antwoord

Upload van ruim 85 gig in een keer 100% goed via Farm. Heb expres het aantal lijnen weer omhoog gezet naar 20 om te zien of het goed ging, no problem dus

Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Voor de mensen die problemen hebben, probeer eens ngPost: https://github.com/mbruel/ngPost

Hiermee kan je autocompressen + auto par2. Daarnaast upload ik nu met 28 mb/s. Dus gaat ook nog eens rap
Antwoord

Ben op zich heel tevreden met Farm voor uploads, (downloads moet je die niet hebben, retentie is drama) kost ook nog eens geen drol ook.

Antwoord

Nou, ik moet zeggen dat het alweer een week goed gaat (afkloppen Fingerscrossed )
Nu let ik er ook op als ik ga uppen, dat er niet ook downloads lopen. Of het één of het ander en dat gaat nu goed.
Al blijft het vaag, DL doe ik met Sunny en uppen met Farm met een (max) glasvezelverbinding.

Farm kost inderdaad geen drol, ooit 1x een block account gekocht, die alleen mb's rekent bij DL, uppen is gratis  Big Grin

Series, series en nog meer series... serie killer(kip) 
Antwoord

(12-05-2020, 02:40 AM)Killerkip schreef:  Farm kost inderdaad geen drol, ooit 1x een block account gekocht, die alleen mb's rekent bij DL, uppen is gratis  Big Grin

Yep zo heb ik het dus ook gedaan, voor 7 euro ben je er in principe voor altijd vanaf.

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)