artikel 13 van het internet EU

goede dag allemaal beste newzbin mensen alles oke.

ik heb een vraagje en dat is stel de EU artikel 13 daad werkelijk er door heen drukken,wat gaat er dan met het downloaden gebeuren.dan mogen wij helemaal niks meer doen.

nou is mijn vraag wat gaat dan newzbin doen als het daadwerkelijk artikel 13 door de EU heen wordt gedrukt.

en stel dat volgend jaar wordt gestemd dat wij als mensen in nederland een andere party kiezen en wij zal wel niet gebeuren maar als wij uit de EU stappen zal bij ons dan ook nog artikel 13 dan nog steeds van kracht zijn of stelt dat dan niet meer voor ons.

en dan zal de payservers ook wel moeten stoppen en de deuren moeten gaan sluiten,want wij als mensen mogen dan niks meer Sad

ik wil heel graag nog een tijdje downloaden bij jullie en lekker van alle posters a spotters genieten zo doende deze vragen.

ik hoor het wel van jullie en bedankt alvast voor jullie reactie 

met een zeer vriendelijke groet richardwiet
Antwoord

ga jij vanaf volgende maand ook netjes 100 rijden?

Тот, кто дает, будет вознагражден.

друг менее надежен, чем враг.
Antwoord

Met een goede VPN ben je al geen Nederlander meer dus heb je niks met die wet te maken

[Afbeelding: 89a7261a77.png]
Antwoord

(13-02-2020, 09:55 AM)richardwiet schreef:  nou is mijn vraag wat gaat dan newzbin doen als het daadwerkelijk artikel 13 door de EU heen wordt gedrukt.

ik wil heel graag nog een tijdje downloaden

Wat zou Newzbin moeten/kunnen doen volgens jou?
Brein weet allang van ons bestaan af, ik zou liegen als ik naïef zou melden dat dit niet zo is
Downloaden is al officieel verboden en daarmee dus ook platforms als Newzbin
Dus als artikel 13 in 2021 de lucht in gaat
Dan zie ik voor ons geen grote verandering, alleen een wetgeving die niet alleen locaal (Nederland) geld maar nu dus europees
Wat alleen inhoud dat als je een pay hebt buiten NL maar wel in een Europees land dat Brein dan meer kan
Oplossing hierin is een pay nemen buiten Europa die dus niks hoef af te dragen aan Brein

Dat willen we allemaal, nog een tijdje downloaden
En zolang we dat kunnen zou ik pakken wat je pakken kan
Doe dit wel op een verantwoorde manier zodat je alle risico`s tot het minimum reduceert
Zoals al aangegeven met een VPN doe je al veel

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

bedankt voor jullie reactie.

mischien ga ik binnen kort ook dan maar over op een vpn dienst.

prettig weekend allemaal en tot de volgende ronde allemaal Smile

groetjes van richardwiet
Antwoord

Ik gebruik Express vpn kost 13 euro per maand
Let wel dat een vpn vertragend kan werken
Tevens is mijn ervaring dat niet elke site het leuk vind als je achter een vpn zit (mijn bank bv)

Daarom gebruik ik Opera browser daar zit een VPN in
Puur alleen voor mijn "gewoone" internet verkeer
Ga ik andere zaken doen zoals binnen halen of uppen dan klik ik heel simpel in de werkbalk de express vpn aan

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

5euro vpn getest werkt proton werkt Nordvpn werkt Privatevpn.com werkt op alle fronten

Zoals express en Nordvpn zijn 2 van de elite vpns.

Maar de andere werken ook voldoende

Antwoord

ik vind het wel belangrijk als ik een vpn neem,dat ik niet krijg dat je dan ze een lijst bij houden van wat je dan heb gedaan bij die vpn dienst.

dus geen date verkeer van wat je heb gedaan.

maak het dan nog uit welke je vpn je neem 

zit daar nog verschil in of de 1ne vpn sneller is met het verkeer of zit er niet echt heel veel verschil in download snelheid.

van mij maak het niet zo veel uit, binnen krijgen doe ik het toch wel Smile

ik denk dat je ook wel voor het merk  / naam betaald.

is er ook iets van een foto of waar je ook alle vpn diensten bij elkaar heb staan en dat je kan vergelijken.

ik hoor het wel van jullie.

alvast bedankt voor jullie reactie weer en een prettig en een fijn weekend iedereen.

groetjes van richardwiet
Antwoord

Ik gebruik al jaren Cyberghost als VPN, die pretenderen op hun site dat ze alleen de hoeveelheid data bijhouden niet de inhoud van wat je download of opload.
Ben er op zich heel tevreden over, snelheidsverlies is soms wat meer maar dan pik je even een andere server en opgelost. Over het algemeen mis ik niet meer dan 10% snelheid bij downloaden. Uploaden merk ik geen verschil (uiteraard een dummy met random data geupload naar NL.test met ww)

en als je even gaat googelen kom je vast een vergelijkingssite tegen waar ze netjes bij elkaar staan.

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

ik wil jullie bedanken voor jullie reactie nog maals Smile

ik zal me volgende maand eens een proef abbo nemen op die van jullie 2 en eens kijken hoe het dan werkt

bedankt en tot snel Big Grin

groetjes van richard
Antwoord

(15-02-2020, 05:50 PM)richardwiet schreef:  ik vind het wel belangrijk als ik een vpn neem,dat ik niet krijg dat je dan ze een lijst bij houden van wat je dan heb gedaan bij die vpn dienst.

dus geen date verkeer van wat je heb gedaan.

maak het dan nog uit welke je vpn je neem 

zit daar nog verschil in of de 1ne vpn sneller is met het verkeer of zit er niet echt heel veel verschil in download snelheid.

van mij maak het niet zo veel uit, binnen krijgen doe ik het toch wel Smile

ik denk dat je ook wel voor het merk  / naam betaald.

is er ook iets van een foto of waar je ook alle vpn diensten bij elkaar heb staan en dat je kan vergelijken.

ik hoor het wel van jullie.

alvast bedankt voor jullie reactie weer en een prettig en een fijn weekend iedereen.

groetjes van richardwiet

Gewoon is kijken expres logt niet Nord niet proton niet 5euro niet
en is allemaal snel zat het hapt wel wat weg maar 200Mbps haal ik nog van me 500,dus het kaapt altijd wel wat weg uhh best veel ligt ook aan je abbo met 200 ben ik nog rap zat

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)