Microsoft Office 2019 NL - update?

Vraagje. Heb nog geen eerdere ervaring met deze Microsoft Office 2019 NL Unattendeds [zoals Blackbunny's]. Haalt het pakket na activatie ook nog (security)updates op? Of moet je steeds weer een nieuwe versie installeren als deze beschikbaar is? Ik wil het pakket voor iemand anders gebruiken en het moet niet teveel "onderhoud" aan mij kant gaan kosten.

Alvast bedankt voor je reactie!

Enrico
Antwoord

Vraag het de poster zou ik zo zeggen, stuur een PB.

Ik gebruik al jaren een unattended 2016 versie en krijg netjes alle updates, had wel een corporte licentie er op staan na installatie.

Denk er trouwens wel aan dat je bij unattended installaties ALTIJD installeer als administrator. scan voor de zekerheid de bestanden even voor je gaat installeren en zet eventuele scanners daarna tijdens het installeren even uit.

Maar gebruik van dit soort pakketten is natuurlijk altijd op eigen risico,  maar dat telt voor alles wat je van usenet haalt Smile

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Ligt er helemaal aan welke versie en snoepje je gebruikt
De ene unattended is de andere niet
Zo ook met snoepjes

Zelf gebruik ik altijd de Brainwarez (Insomnia releases) office met de geleverde nazorg in zijn pakketje "Extra" die apart gepost worden

Deze Insomnia versies worden 100% zeker weten mee ge-update als je Windows update, wat je bij sommige unattendeds nog maar moet afwachten na een software update
Tevens ben je er ook zeker van dat je originele kale Office versie(s) te pakken hebt zonder mee geleverde ongewilde extra`s aan ziektes en dierenwinkels

Maar ieder zijn vrije keus natuurlijk wat men gaat gebruiken
Wel weet ik dat de BlackBunny unattendeds doorgaans geen problemen opleveren
En gebruik ze dan ook met regelmaat voor laptops,pc`s voor de handel

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)