Topic is gesloten

SSD niet zichtbaar zowel extern als intern

Niet in huis John
Zit bij de lady momenteel

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van

Contactspray idd. Een paar maanden in de kast tast de contacten aan. En die speling kan idd bij vier computers opspelen. De aansluiting gaat wat doorbuigen als deze niet in de daarvoor ontworpen doos lange tijd wordt opgeslagen. Even sprayen en zorgen dat er meer druk komt op de comnector.

I am a cock, i baik the best meels!

Vreemd
Nooit van gehoord en nooit gehad ook maar voor alles is een eerste keer zeg ik altijd maar
Zal er eens naar kijken van de week en spray halen en het eens proberen gaan, alle opties proberen toch ?
Heb dit momenteel even niet bij de hand

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 

Ik heb nog wel een optie om te proberen na de spray.
SSD in een dicht zakje doen, en een paar uur in je vriesvak leggen aangezien je geen chips ziet om met freezing spray te behandelen. Daarna aansluiten. Als hij het dan wel doet, dan is je SSD defect.

(07-02-2020, 10:10 AM)worteltje schreef:  een paar uur in je vriesvak leggen

Ik dacht dat 'koud maken' alleen werkte bij de roterende schijf disks, niet bij de bewegingloze SSD.

Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

(07-02-2020, 02:06 PM)JohnDeLui schreef:  
(07-02-2020, 10:10 AM)worteltje schreef:  een paar uur in je vriesvak leggen

Ik dacht dat 'koud maken' alleen werkte bij de roterende schijf disks, niet bij de bewegingloze SSD.
Gaat om de chips, die moeten worden gekoeld.

Volgens mij is chaos ook in de koeler gekropen..

(16-02-2020, 01:49 PM)worteltje schreef:  Volgens mij is Chaos ook in de koeler gekropen..

Een en al Chaos in die koeler, en hij heeft de deur open laten staan want ik vind het tamelijk fris hier op het forum...  brr.

Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

(16-02-2020, 04:49 PM)JohnDeLui schreef:  
(16-02-2020, 01:49 PM)worteltje schreef:  Volgens mij is Chaos ook in de koeler gekropen..

Een en al Chaos in die koeler, en hij heeft de deur open laten staan want ik vind het tamelijk fris hier op het forum...  brr.
bezoek en vis blijven drie dagen fris ..

kijk nog ff in de bios van de laptop of Legacy Support uit staat.

Is kapot! heb het zelf meegemaakt wordt niet meer herkent etc je kan er niks mee
Ps zo duur zijn ze gelukkig niet meer maar neem maar aan is kapot

[Afbeelding: 89a7261a77.png]

Slotje
Dank allemaal voor de input
Maar door drukte aan deze kant nog geen tijd gehad om er mee door te gaan

Topic is gesloten

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)