Doet NZBKing een beetje gek?

De laatste tijd krijg ik via NZBKing vrijwel alleen maar bijna loze NZB bestanden binnen. Hebben meer mensen daar last van?

Ik zoek bijvoorbeeld op pink solidism van Yonderboi (ik wil graag alle versies daarvan hebben) en dan verschijnt een lijst met hits. Daartussen staat onder meer het album Bar Lounge Classics 2002 in flac formaat. Ik selecteer alles en laat een NZB bestand maken dat wordt gedownload...  en daar staan dan twee par2 bestanden in!

Weet er misschien iemand een alternatief voor NZBKing, dat heel ver terug kan zoeken? NZBIndex, Binsearch, NZBFinder, NZBGeek en NZBFriends vinden maar bar weinig.

Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

Antwoord

Ja, de supersearch van NewsBin Pro. Vanaf dag 1 hondstrouw geweest aan Newsleecher. Nu deze tijd geleden niet met die vervelende bestanden zonder extensie kon omgaan, ben ik na tip van mijn postmaat overgestapt naar NewsBin. In het begin gedeeltelijk, nu volledig. Pakt alles uit. Verbaasde mij dat het sneller alles binnen trok. Newsleecher bleek snelheid af te knijpen.

Je kan ook supersearchen voor een korte periode om daarna de volledige versie aan te schaffen. Grappig is dat hij dat bij elke seach aangeeft dat het verlopen is maar hij geeft toch resultaat. Maak bijna een jaar gebruik van supersearch. Zie screenshot met jouw zoekopdracht pink solidism.

Hier gratis te krijgen key van de officiele website van NewsBin. (met dank aan mijn postmaat)

http://www.newsbin.com/redditor_freekey.php

[Afbeelding: Knipsel.jpg]
Antwoord

Als het goed is pakt de nieuwe leecher de posten van Robedoesje nu wel uit (7 final niet de 7 beta nemen)
Zelf gebruik ik in leecher ook supersearch die gaat 3300 dagen terug

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

(08-01-2020, 08:26 AM)Mr Chaos schreef:  Zelf gebruik ik in leecher ook supersearch die gaat 3300 dagen terug

En als je zoekt zul je zien dat de oudste hits net aan 2200 dagen tellen.

(07-01-2020, 11:41 PM)Slabak schreef:  de supersearch van NewsBin Pro.

Daar gaan we eens een proefritje mee maken. Hartelijk dank!

Antwoord

Als ik met NL zoek op Yonderboi kom ik niet verder dan posten van 1472 dagen oud
Dit met een licensed NL
Zijn de posten dan gewoon niet ouder op usenet?

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
Antwoord

(08-01-2020, 01:55 PM)Mr Chaos schreef:  Als ik met NL zoek op Yonderboi kom ik niet verder dan posten van 1472 dagen oud
Dit met een licensed NL
Zijn de posten dan gewoon niet ouder op usenet?

Er staat veel meer op Usenet. De app van Newshosting vindt ook meer en ouder. Net als die van Newsbin.

Newsleecher heeft nieuwe search engines geschreven en die moeten blijkbaar nieuwe data vergaren.

Ook maakt het binnen NL nu niet meer uit welke categorie je kiest. Die met een Heart  of de gewone, je krijgt dezelfde resultaten, Mr Chaos.

Antwoord

HHmmm oke
Ik persoonlijk ben nooit zon fan geweest van NZBking
Als ik de link naar de indexer in een post gebruik(te) waren de resultaten over het algemeen in 99% van de gevallen nul
Met of zonder vpn als dat al mocht blokken
De indexers Binsearch en NZBindex gebruik ik doorgaans ook niet omdat deze steevast storingen hebben of niet goed genoeg syncen is mijn ervaring hierin (kan bij een ander natuurlijk anders zijn)
Met de supersearch functie van NL pak ik eigenlijk alles wel wat ik zoek binnen mijn retentie van 2100 dagen
Dus niet echt ooit een reden gehad om het op een andere manier te zoeken

Antwoord

Dat Newsbin pro is een goede tip. Thanks!  De downloads gaan inderdaad zo'n 15 procent sneller.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)