Eweka SMS

Iemand ervaring met de SMS toegang via Eweka? Het is wat vaag omschreven op de website en heb zojuist een SMS gestuurd naar 3669 (EWKUN XXXXX). Verwachtte eigenlijk direct een bericht retour met inlog gegevens maar helaas geen bericht retour... Blijkbaar zie ik iets over het hoofd?

Wie kan me verder helpen?
Antwoord

Jawel je krijg netjes een email terug van eweka dat je account kunt gebruiken voor 24 uur €1.10
Je kunt dan met je dezelfde (oude inlog wachtwoorden/settings) inloggen , zelf al meerdere keren gebruikt.
Spaarde alle oude films op van 2 maanden die ik niet binnen kom halen en haalde ze haast allemaal achter mekaar in 1 dag binnen Smile
Heb zelf al heel veel film plezier gehad voor maar iets meer dan €1.10 Big Grin

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

ik heb het ook een paar keer gedaan en ik kon daar na gewoon 24 uur er gebruik der van maken.

nog nooit probs mee gehad.

succes er mee
Antwoord

Oké, maar dan moet je dus blijkbaar eerst een account hebben bij Eweka, en die heb ik niet (ze kunnen me dus ook geen mail sturen en ik dacht dat ik dus inlog gegevens zou ontvangen via SMS).

Als ik me aanmeld dan moet ik kiezen uit drie pakketten, vreemd... Heb al een mail gestuurd naar support, even afwachten dus.
Antwoord

Nou ik ga je erg blij maken want ik zie dat je moeite doet om ze binnen te halen Big Grin
van beide verzoekjes Footloose-1984 en Streets of Fire (1984) en loopt nu een re-post
Rond  +/- 20.45 is de laatste klaar dan vervang ik de nzb voor je Smile omdat het kerst is.
geef bij de verzoekjes zelf wel een seintje als ik de nzb vervang voor een verse dus nog even geduld !

Met dank aan een goede post kerstman Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Top man, bedankt alvast voor de genomen moeite! Fijne dagen en een gezond en succesvol 2020!
Antwoord

Als je naar een andere payserver wilt vipernews is een goede

[Afbeelding: yJumvcC.png]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)