[split] Sims 4 Compleet alle uitbreidingen

beste forum leden, ik weet niet of ik de vraag in de juiste topic stel maar ook ik wil graag De Sims incl. alle uitbreidingen binnenhalen voor mijn dochter. Ik heb alles van Codex binnen gehaald maar het spel draaiend krijgen wil niet lukken. Wat doe ik fout? Als ik De Sims Realm of Magic binnen haal dan staat er wel in de downloadmap The Sims4 Island Living, wellicht is dit het probleem?
Antwoord

(20-12-2019, 08:09 PM)Toetachamon schreef:  beste forum leden, ik weet niet of ik de vraag in de juiste topic stel maar ook ik wil graag De Sims incl. alle uitbreidingen binnenhalen voor mijn dochter. Ik heb alles van Codex binnen gehaald maar het spel draaiend krijgen wil niet lukken. Wat doe ik fout? Als ik De Sims Realm of Magic binnen haal dan staat er wel in de downloadmap The Sims4 Island Living, wellicht is dit het probleem?

Op officiële Skidrow site downloaden, en goed controleren waar je hem wilt installeren.
Mocht je ook interesse hebben in het installeren van "Custom Content" dan hoor ik het wel.
Suc6 ermee
(p.s. Dit is op dit moment de nieuwste versie met de nieuwste uitbreiding: "Tiny Living")
https://www.skidrowreloaded.com/the-sims...incl-dlcs/
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)