Borderlands 3

2 versies geprobeerd: codex en elamigo. spel geïnstalleerd. NIET als admin opgestart. wijzigingen in beeldresolutie worden traag verwerkt: spel reageert niet. na de keuzes normal+collective volgt introfilmpje. als dit afgelopen is crashed het spel. 2e keer crashed het spel zelfs na de keuzes en volgt het introfilmpje zelfs niet meer. update: spel wil soms enkele minuten spelen en crashed dan weer. mijn pc moet het spel kunnen draaien. heeft iemand dit probleem en beter nog een oplossing?
Antwoord

die game zuig wel erg als je hem start , maar je pc kan die gamen wel aan dat kan je hier testen Can I Run Borderlands 3 .

Sluis privé gegevens van burgers door naar overheden en je bent Person of the Year (Mark Zuckerberg);

Sluis privé gegevens van overheden door naar burgers en je bent Most Wanted Person of the Year (Jullian Assange).
Antwoord

(22-11-2019, 12:09 AM)BREINLES schreef:  die game zuig wel erg als je hem start , maar je pc kan die gamen wel aan dat kan je hier testen Can I Run Borderlands 3 .

had ik al gedaan. minimum groen, recommended rood (alleen op CPU). spel ingesteld op graphics low, toch crashed de game continue.
Antwoord

Ik denk dan toch dat je pc over zijn nek gaat in minimum en het niet verwerken kan
Recommered is rood zeg je dus om de game fatsoenlijk te kunnen spelen heb je al niet de benodigde systeemeisen begrijp ik hier uit
Vooral als het om het hart van je Pc gaat de CPU

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

(23-11-2019, 09:48 AM)Mr Chaos schreef:  Ik denk dan toch dat je pc over zijn nek gaat in minimum en het niet verwerken kan
Recommered is rood zeg je dus om de game fatsoenlijk te kunnen spelen heb je al niet de benodigde systeemeisen begrijp ik hier uit
Vooral als het om het hart van je Pc gaat de CPU

ga binnenkort een nieuwe pc laten bouwen. probeer de game dan nog een keer. bedankt voor de medewerking en een goed weekend.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)