Ziggo GO sharen met android tv box

Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om Ziggo GO te sharen is via een android tv box. Van een android tv box over internet naar een andere android tv box. Waarmee je ook op afstand de kanalen kan switchen. Ik probeerde teamviewer voor android maar dan mocht je geen video streamen. Denk nu na om linux op een android tv box te instalen om vervolgens daar android virtualbox te instalen en dan op de linux in te loggen haha
Antwoord

Ik weet niet of ik het goed begrijp
Maar je wilt op box A een tv programma kijken via ziggo Go
En die sharen op box B ?
En als je op A of B het programma wisselt dat het programma dan ook op de andere switcht?
Zodat je op beide Android boxen het zelfde programma ziet?

Waarom dan niet op beide android boxen Ziggo Go als stand alone app?
Is dat dan niet handiger?
Ziggo Go zelf kun je namelijk niet sharen
Hiervoor zul je ten aller tijden een 3de partij voor bij moeten nemen

Als het om 2 computers gaat dan kun je kiezen voor bijvoorbeeld "Bureaublad delen" in windows
Dan kun je op 1 pc/laptop beide boxen bedienen (en ziggo go)
Zo bedien ik hier thuis op afstand middels gedeeld bureaublad in windows een laptop
Op Laptop A bedien ik laptop B
Dit spel kun je dus ook omkeren
Dit dus het zelfde als teamviewer maar dan vele malen sneller omdat het over eigen netwerk gaat en niet via de server van Teamviewer

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Gewoon de ziggo app installeren op je android tv box ( via playstore downloaden) je inlog gegevens invullen en gaan met die banaan.

Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord

(21-11-2019, 04:57 PM)W4ck0 schreef:  Gewoon de ziggo app installeren op je android tv box ( via playstore downloaden) je inlog gegevens invullen en gaan met die banaan.

Ze zullen netzoals bij netflix je ip bekijken of je niet je account deelt. Ik wil dat voor zijn. Ook zullen ze vpn blokkeren. Daarom lijkt het mij handig om netzoals bij satteliet te delen. Dat heet dreambox ofzo?
Antwoord

Ik denk niet dat er alleen op IP gekeken word
Maar dat er ook een mac registratie gedaan word
Omdat als je jou lappie mee neemt naar een andere locatie om daar te netflixen
Je dan ook automatisch een ander IP zou krijgen (hotels vakantie parken open wifi locaties etc etc)
Wat inhoud dat als ze alleen op ip controleren je dan nergens anders kan kijken

Een mac adres is echt computer/pc gebonden (vinger afdruk pac/laptop)
Dus log je in op een andere locatie waardoor dus een ander ip adres verkregen word
Maar ook op een andere pc dan de pc waarop je account staat
Dan word er een ander mac adres waar genomen waarop men dan blokt omdat men dan redeneerd
U shared uw account met anderen, wat we niet (meer) toestaan

Vermoed ik

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
Antwoord

(26-11-2019, 10:12 AM)Mr Chaos schreef:  Ik denk niet dat er alleen op IP gekeken word
Maar dat er ook een mac registratie gedaan word
Omdat als je jou lappie mee neemt naar een andere locatie om daar te netflixen
Je dan ook automatisch een ander IP zou krijgen (hotels vakantie parken open wifi locaties etc etc)
Wat inhoud dat als ze alleen op ip controleren je dan nergens anders kan kijken

Een mac adres is echt computer/pc gebonden (vinger afdruk pac/laptop)
Dus log je in op een andere locatie waardoor dus een ander ip adres verkregen word
Maar ook op een andere pc dan de pc waarop je account staat
Dan word er een ander mac adres waar genomen waarop men dan blokt omdat men dan redeneerd
U shared uw account met anderen, wat we niet (meer) toestaan

Vermoed ik
Antwoord

Ja daarom dacht ik dan de optie screen mirror te gebruiken zodat de app zelf niet in de gaten heeft wie mee kijkt. Teamviewer houd video tegen.
Antwoord

ik snap dan niet dat je dit zo wilt doen
Want de go app heb ik op diverse laptops en androids staan
Daar ben ik ingelogd met mijn eigen ziggo gegevens
En ik kan op alle apparaten (desnoods tegelijk) de go app gebruiken (of de browser versie van go)
Diverse Ip`s dus en diverse mac adressen
Maar geen enkel probleem
Zoals W4cko ook aangeeft
De go app op elke android box installeren

Ziggo go kan je toch ook in heel europa gebruiken?
bv in spanje als je op vakantie bent met je gezin
Tabjes en mobieltjes mee allemaal eigen go app er op en kijken maar
Niks sharen of moeilijk doen

Antwoord

Geloof dat je jezelf te bang maakt.

Ziggo heeft volgens mij ook in hun contract staan dat wanneer je te veel MB's verbruikt deze ook gecontroleerd kunnen gaan worden en je niet meer kunt downloaden.
Maar iedere profider heeft dit volgens mij vernoemd maar word er niets mee gedaan.

Dit zou ook beteken dat wanneer je 10 uur per dag netflixt je ook afgesloten kunt worden.

Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord

(27-11-2019, 06:03 PM)W4ck0 schreef:  Dit zou ook beteken dat wanneer je 10 uur per dag netflixt je ook afgesloten kunt worden.

En dit gebeurt hier met grote regelmaat en ben nog nooit door welke provider dan ook afgesneden door te veel verbruik

Antwoord

Ik weet wel dat vroeger een fair use policy was bij o.a. Ziggo (toenmalig UPC) maar ik heb er ook toen nog nooit last van gehad dat ik teveel data verbruikt zou hebben, laat staan dat ik door hen op de vingers getikt ben. 

Tegenwoordig is dat toch onbeperkt, flat rate tarief voor onbeperkte hoeveelheid dataverkeer, idem bij je telefoonprovider die je onbeperkte data aanbied.

correct me if i'm wrong please

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

(27-11-2019, 06:03 PM)W4ck0 schreef:  Geloof dat je jezelf te bang maakt.

Ziggo heeft volgens mij ook in hun contract staan dat wanneer je te veel MB's verbruikt deze ook gecontroleerd kunnen gaan worden en je niet meer kunt downloaden.
Maar iedere profider heeft dit volgens mij vernoemd maar word er niets mee gedaan.

Dit zou ook beteken dat wanneer je 10 uur per dag netflixt je ook afgesloten kunt worden.

Lijkt mij leuk om te weten. Hou niet zo van beperkingen. Zij maken alleen een app voor windows en android en android laats je niet je scherm mirroren op een eenvoudige manier dan.
Antwoord

(27-11-2019, 09:19 PM)flyingfart schreef:   android laats je niet je scherm mirroren op een eenvoudige manier dan.

Maar nogmaals, en dat was de vraag ook
(want daar zie ik nog geen duidelijk antwoord in of ik mis iets)
Waarom zou je ziggo go willen mirroren als je die gewoon op elke droid pc of laptop kan gebruiken zonder problemen

Antwoord

(27-11-2019, 09:39 PM)Mr Chaos schreef:  
(27-11-2019, 09:19 PM)flyingfart schreef:   android laats je niet je scherm mirroren op een eenvoudige manier dan.

Maar nogmaals, en dat was de vraag ook
(want daar zie ik nog geen duidelijk antwoord in of ik mis iets)
Waarom zou je ziggo go willen mirroren als je die gewoon op elke droid pc of laptop kan gebruiken zonder problemen
Antwoord

Het is meer de android box en niet ziggo go.
Antwoord

(20-11-2019, 09:36 PM)flyingfart schreef:  Ik vroeg mij af of er een mogelijkheid is om Ziggo GO te sharen is via een android tv box. 

(27-11-2019, 11:31 PM)flyingfart schreef:  Het is meer de android box en niet ziggo go.

Volgens de start ging het je toch echt om de Ziggo go sharen
Dus misschien handig als je dan even duidelijk maakt wat je nu echt wil
Want nu is het tegenstrijdig

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)