Pinnacle studio 23.Instaleren.

Toch maar even een berichtje over bovenstaand progje.
Ten eerste bedank ik de poster voor al deze mooie post`s.
Ten 2 e wilde ik eigenlijk niet reageren bij de bedankjes  met het bericht dat het niet lukte. Sorry Mr Chaos.
De post was ook begin oktober vanaf hier op te halen, op dat moment had ik nog een oude comp , en dan daarop direct geïnstalleerd.
En ja deze werkte ,zoals omschreven gedaan, en netjes het mail adres er uit kunnen vissen.
2 weken nadien kreeg ik een nieuwe computer , en ook daarop dacht ik ook deze te plaatsen. Maar nee dat ging niet echt.
Dacht dat dit aan mij lag en ergens een fout gemaakt had.
Afgelopen week kwam ik de post weer tegen dus had de hoop dat het lukte,
Nee dus, en las dan bij de bedankjes dat er meerdere waren met het zelfde probleem.
Conclusie, De makers van Pinnacle zijn slimmer geworden, en of er moet een ander snoepje voor komen , wat ik wel hoop.
Antwoord

Ik gebruik de studio zelf niet
Maar als ik lees dat je een oude en een nieuwe pc hebt
Dan schiet mij als eerste te binnen om te vragen
Welke OS draaide op de oude en welke OS op de nieuwe? (In windows geval welke versies)
Want kan het niet zo zijn dat er op de nieuwe iets tegen gehouden word wat op de oude niet het geval was?
(Geen idee wat omdat ik de studio niet gebruik tis maar een gedachtegang)

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Op de oude had ik W7 Mert de eset als anti virus.Uitrgeschakeld
Op de nieuwe W10 ,met ook Eset.Uitgeschakeld
Maar Pinnacle zit geen ***zwaar snoepgoed*** bij.
Er was natuurlijk wel iets ergens gerommeld , zeg maar.
Je moet in een bestandje installer.log kijken welk mail adres er in aangegeven wordt , en die moet je bij de 2 e install dan invoeren.
Je moet het programma namelijk online instaleren , ik heb geprobeerd om het ofline te doen maar dat gaat niet.
De code die je in moet voeren, is natuurlijk al zoveel gebruikt dat Pinnacle daar niet meer intrapt.
En geeft dan geen goed mail adres wat je in de install.log op moet zoeken. 
Hopelijk een beetje duidelijk uitgelegd.
Antwoord

Bij de post zijn 36 berichtjes geplaatst. Twee personen kregen het niet werkend en meldden dat. Ook zijn er 135 bedankjes gegeven. 
Nee, ik gebruik het momenteel zelf niet en ga het ook niet uitproberen, maar wanneer al deze mensen het niet aan de praat kregen zou ik meer reacties (lees: klachten) hebben verwacht.
Is er echt niets over het hoofd gezien? De poster meldt niet voor niets bij de post: Heel goed de doc lezen!

Overigens is het niet toegestaan om hier hele handleidingen neer te pennen wat men zou moeten doen om, of er wel of geen banketstaaf bij zit en eh, je weet wel... ;0)

Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

Antwoord

Ik heb in eerste plaats je reactie aangepast
Deze was in strijd met ons reglement punt 6

Je geeft aan dat je op de oude windows 7 had op de nieuwe windows 10
Dan denk ik gelijk
Dat zijn 2 hele verschillende platforms
Met hele andere updates en beveiliging normen
Zou het daar niet in kunnen zitten?????

Je kan dit testen door bv op windows 10 VMware te zetten en daarin een virtuele Windows 7
of een dual boot maken met een Windows 7 er naast 
En dan in beide gevallen eens kijken of dan wel de studio aan de gang wil
Dan weet je gelijk dat er in 10 iets tegen gehouden word
Of dat de gebruikte studio niet windows 10 compatible is misschien

Of als je de tijd hebt
Even wachten tot er iemand reageert die wel de studio onder 10 heeft draaien
Ik ben bang dat ik je niet verder helpen kan hierin

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
Antwoord

Ik heb hier nog een oude w7 Laptop,
daar zal ik as weekend(mits ik tijd heb )het ook op proberen, je weet maar nooit.
Antwoord

Als je in de nieuwe windows 10 zit, dan moet je echt even kijken of je windows defender wel uit hebt.

I am so funny!
Antwoord

Vanavond nog het eea, geprobeerd maar zonder resultaat.
Voor ik begin(begon) eerst een herstelpunt.
Dan alle alarm bellen uit van eset.
ook in windows instellingen nog defender extra uit gezet.
En gecontroleerd.

Uitgepakt uit pasword beveiligde rar`s die ik hier gepakt heb op 1-10-2019
Kan dus niet zijn dat defender of eset die zak met snoepjes op gegeten heeft.
Geïnstalleerd volgens film en beschrijving , die ik wel kan dromen Angel 
Ook nog een andere taal Spanje geprobeerd , maar zonder resultaat.
Afwachten tot.....
Maar bedankt iedereen die mee denkt, dit waardeer ik.
Hopen op iemand waar het wel gelukt is.
Nu geen puf meer maar ga ook nog via vpn proberen.
En nog een keer op de p7 laptop.
Antwoord

Beste Henkymot, troost je met de gedachte dat je niet de enige bent waarbij het installeren ook niet lukt, het is dramatisch hoeveel tijd erin gaat zitten.
Die versie 23 kan ik al niet eens meer vinden in de lijst, misschien is ie er wel afgehaald omdat ie het gewoon niet doet. Wel jammer, want ik had het ook graag willen hebben. Pinnacle weet zijn software blijkbaar goed te beschermen!! Verder laat de beschrijving van de installatie je ook zwemmen deze is niet eenduidig. Erg jammer allemaal. Hoop dat de eventuele volgende spot een beter resultaat geeft.

Grtjs
Antwoord

(25-11-2019, 01:10 AM)rurater8 schreef:  Die versie 23 kan ik al niet eens meer vinden in de lijst, misschien is ie er wel afgehaald omdat ie het gewoon niet doet. 

Dit betroffen spots van Worteltje
Worteltje verwijderd zijn spots doorgaans na een week
Dit is de reden dat u hem niet meer vinden kan

Antwoord

ok, bedankt voor je feedback

Wel top van worteltje, bedankt voor je inzet worteltje. Voor het gemak ga ik er vanuit dat worteltje niet de installatie instructie gemaakt heeft. Confused

Grtjs Ruud
Antwoord

(25-11-2019, 04:07 PM)rurater8 schreef:  Voor het gemak ga ik er vanuit dat worteltje niet de installatie instructie gemaakt heeft

Bij een spot van wie dan ook kun je er vanuit gaan dat de spotter nooit ondersteuning bied omdat een spot niet van hem/haar afkomstig is
Maar gevonden op usenet door de spotter en gemaakt door een ander maar door de spotter hier op Newzbin gedeeld
Anders was het wel een post geweest  Wink

Antwoord

Rurater8 , fijn dat je hier gereageerd hebt.
Afgelopen zaterdag was bij mijn comp winkel , en die vertelde dat Pinnacle 23 heel veel problemen geeft, gekochte  versie`s waar hij mee te maken had, bij 6 personen ging het totaal mis op w 10.
( ja hij weet dat ik met zakken snoepgoed werk), Hij lust ze ook graag , grote zakken snoep staan achter in de reparatie afdeling. Dance 
Ben daar als kind in wonderland.
Ik had de gedachte om het zonder snoep aan te schaffen maar hij rade het af. Bij Pinnacle moeten ze het eerst maar goed maken voor W10.
Nu maar met Davici resove aan de gang gegaan , en dat gaat superrr.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)