Het grote I-Telligent Usenet topic
Information 

I-Telligent Usenet is door en voor usenet gebruikers opgericht.
Hierdoor zijn wij in staat een dienst aan te bieden die aan de hoge eisen van andere usenet gebruikers voldoen.

Wij bieden 2 usenet vormen aan; Abonnementen en Pre-Paid, beiden zijn ze aangepast op de snelheden die door verscheidene internetproviders wordt aangeboden zodat uw bandbreedte zo goed mogelijk wordt benut en u op deze manier de meeste waar voor uw geld krijgt;

- Standard: Voor ADSL en kabel gebruikers, tot een maximale bandbreedte van 50 Mbit.
- Luxe: Voor kabel en glasvezel abonnees, tot een maximale bandbreedte van 250 Mbit.
- Deluxe: Voor kabel en glasvezel abonnees, met snelheden van 400 Mbit en hoger.

Abonnementen
 Een 30 dagen tellend abonnement waarbij de betaling geschiedt via automatische incasso.

Flexibiliteit en gemak staan in onze dienstverlening voorop, 7 dagen voordat het abonnement verloopt krijgen onze klanten een e-mail met de optie om te verlengen, upgraden of de dienst stop te zetten.

- Maandabonnement: 30 dagen, 24/7 toegang tot de dienst en maandelijks opzegbaar.
- Jaarabonnement: 12 maanden, 24/7 toegang tot de dienst en verlengbaar in de laatste maand.

Pre-Paid
Deze pakketten zijn voor mensen die in het bezit zijn van een rekeningnummer waarvan het niet mogelijk is automatisch te incasseren of die geen gebruik willen maken van automatische incasso. De betaling is te doen via overschrijving.

De termijn kan vooraf bepaald worden door simpelweg de maanden te selecteren, 7 dagen voordat de termijn verloopt krijgen alle klanten een e-mail met daarin de instructies om het account te verlengen.

Wij hebben het pre-paid aanmeldformulier aangepast waardoor wij slechts de volgende gegevens nodig hebben om een account te (her)activeren:

- Emailadres

- IBAN (om de betaling te kunnen koppelen)

Hierdoor kan het aanmeldproces sneller afgerond worden.

Onze huidige website is niet gekoppeld aan een klanten database waardoor uw gegevens niet bereikbaar zijn voor kwaadwillenden, wilt u uw wachtwoord of n.a.w. gegevens wijzigen dan is dat simpelweg te doen via [email protected]

Overige informatie is verkrijgen via onze supportpagina: http://www.i-telligent.nl/support
Antwoord

Namens Newzbin wensen wij jullie veel succes en moedigen dan ook onze gebruikers aan om gebruik te maken van jullie diensten.
Antwoord

Leuke actie hoor..

Misschien goed om ook de actuele retentie te vermelden, ik lees op jullie site dat het 1200 dagen is en dagelijks stijgt.

Ook zijn een aantal links in de tekst niet meer "levend" blijkbaar is het i-telligent forum verplaatst en is iemand vergeten de link aan te passen op onder andere de support-pagina van de website.

nieuwe plek forum: http://forum.i-telligent.nl/

Dank jullie wel voor dit leuke aanbod!

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Leuke actie en welkom in ons midden
Ook de andere topic gelezen

Toch wat vragen

Hoe stabiel zijn de accounts? hiermee doelende op het verleden waarbij andere aanbieders (sponsoren) achteraf vaak verstek lieten gaan als het om stabiliteit gaat
En accounts niet te gebruiken waren

Hoe zit het met upload?
Er zijn hier nogal wat posters die misschien wel gebruik willen maken van uw diensten
Maar die kwamen in het verleden ook bedrogen uit doordat accounts op slot gingen wegens upload

Hoe zit het bij jullie aangaande N&T (Notice and takedown) hoe snel is iets bij jullie weg (of niet) in verhouding tot de reguliere payservers waar men gebruik van maakt?

Dit dus vanuit het oogpunt ik niet zou willen dat leden zoals in het verleden gebeurd is wederom teleur gesteld worden tegen kosten
Hierin dus een stukje leden bescherming vanuit mijn kant

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Welkom I-Telligent, mooie acties daar houden de vele newzbinners wel van Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

(18-11-2019, 07:19 PM)MacOllie schreef:  Leuke actie hoor..

Misschien goed om ook de actuele retentie te vermelden, ik lees op jullie site dat het 1200 dagen is en dagelijks stijgt.

Ook zijn een aantal links in de tekst niet meer "levend" blijkbaar is het i-telligent forum verplaatst en is iemand vergeten de link aan te passen op onder andere de support-pagina van de website.

nieuwe plek forum: http://forum.i-telligent.nl/

Dank jullie wel voor dit leuke aanbod!

De retentie zit +1500 dagen en mijn dank voor het doorgeven van de dode link, hij is geupdatet.

Ons netwerk is uiterst stabiel en kennen een uptime van 100%: http://www.i-telligent.nl/netwerkstatus

Wij hebben tot aan vandaag geen enkel account op slot gedaan vanwege down- of uploaden enkel de accounts van wanbetalers.

Alle take down verzoeken willigen wij in maar wij hebben tot nu toe nog geen klachten binnen gehad van onze klanten omtrent het ontbreken van data.

@Mr Chaos: kan je de 2 vragen en dit bericht indien mogelijk verhuizen naar het grote i-telligent usenet topic zodat dit draadje enkel wordt gebruikt om acties te posten, bij voorbaat dank.
Edit Mod: Is geregeld M.v.g. Mr Chaos
Antwoord

(19-11-2019, 04:19 PM)robedoesje schreef:  Welkom I-Telligent,  mooie acties daar houden de vele newzbinners wel van Smile

Een echt Nederlands bedrijf dus seizoens gebonden acties in plaats van black friday of halloween, dat zijn volgens ons geen Nederlandse feestdagen Tongue
Antwoord

(19-11-2019, 04:48 PM)mister i-telligent schreef:  
(19-11-2019, 04:19 PM)robedoesje schreef:  Welkom I-Telligent,  mooie acties daar houden de vele newzbinners wel van Smile

Een echt Nederlands bedrijf dus seizoens gebonden acties in plaats van black friday of halloween, dat zijn volgens ons geen Nederlandse feestdagen Tongue

Nederland handelde ook in slaven op vrijdag hoor Wink

Ontopic:

Leuke actie echter ik heb net mijn contract weer voor een jaar verlengt bij mijn huidige, Als je een weekje eerder was had ik wel gebruik willen maken.

Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord

(19-11-2019, 04:49 PM)W4ck0 schreef:  
(19-11-2019, 04:48 PM)mister i-telligent schreef:  Een echt Nederlands bedrijf dus seizoens gebonden acties in plaats van black friday of halloween, dat zijn volgens ons geen Nederlandse feestdagen Tongue

Nederland handelde ook in slaven op vrijdag hoor Wink

Ontopic:

Leuke actie echter ik heb net mijn contract weer voor een jaar verlengt bij mijn huidige, Als je een weekje eerder was had ik wel gebruik willen maken.

Wij bieden binnenkort via www.i-telligent.com ook block accounts aan, de productie is bijna afgerond en zodra hij live is zullen wij het in dit draadje vermelden.
Antwoord

(19-11-2019, 06:31 PM)mister i-telligent schreef:  
(19-11-2019, 04:49 PM)W4ck0 schreef:  Nederland handelde ook in slaven op vrijdag hoor Wink

Ontopic:

Wij bieden binnenkort via www.i-telligent.com ook block accounts aan, de productie is bijna afgerond en zodra hij live is zullen wij het in dit draadje vermelden.

Ik denk niet dat er veel posters een abbo nemen als ik zo kijk wat je allemaal in moet vullen een rekening Nr?
Automatische incasso?? De echte NAW...en als ik alleen een downloader zou zijn dat ook niet...Is me allemaal te persoonlijk.

[Afbeelding: 89a7261a77.png]
Antwoord

(21-11-2019, 07:16 PM)NoMore schreef:  
(19-11-2019, 06:31 PM)mister i-telligent schreef:  Wij bieden binnenkort via www.i-telligent.com ook block accounts aan, de productie is bijna afgerond en zodra hij live is zullen wij het in dit draadje vermelden.

Ik denk niet dat er veel posters een abbo nemen als ik zo kijk wat je allemaal in moet vullen een rekening Nr?
Automatische incasso?? De echte NAW...en als ik alleen een downloader zou zijn dat ook niet...Is me allemaal te persoonlijk.

Rechts op de home page is pre-paid en wij hebben de eisen gewijzigd naar email adres en een IBAN om de betaling te plaatsen, geen n.a.w. gegevens nodig omdat de betaling via een overboeking verloopt.
Antwoord

(21-11-2019, 08:03 PM)mister i-telligent schreef:  
(21-11-2019, 07:16 PM)NoMore schreef:  Ik denk niet dat er veel posters een abbo nemen als ik zo kijk wat je allemaal in moet vullen een rekening Nr?

Rechts op de home page is pre-paid en wij hebben de eisen gewijzigd naar email adres en een IBAN om de betaling te plaatsen, geen n.a.w. gegevens nodig omdat de betaling via een overboeking verloopt.

Ook al gebruik je IBAN  dan nog zien jullie dit
- Landcode (2 letters)
- 2 controle cijfers
- Bank code
- Rekeningnummer of rekening identificatie (persoonsgebonden)

Antwoord

Paysecurecard, VVV bon, Fashoincheque zijn betalingen die echt anoniem zijn.
Iban is altijd te herleiden

Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord

Niet iedereen heeft de behoefte of een reden om volledig annoniem te zijn en automatische incasso brengt gemak met zich mee.

Wij verkopen of geven klantgegevens niet aan derden.

De ISP heeft namelijk alle gegevens in zijn bezit en met het gebruik van usenet zit enkel de ISP tussen de usenet provider en eindgebruiker i.t.t. torrents waarbij het ip-adres zonder VPN volledig zichtbaar is.
Antwoord

(22-11-2019, 04:25 PM)mister i-telligent schreef:  Niet iedereen heeft de behoefte of een reden om volledig annoniem te zijn en automatische incasso brengt gemak met zich mee.

Wij verkopen of geven klantgegevens niet aan derden.

De ISP heeft namelijk alle gegevens in zijn bezit en met het gebruik van usenet zit enkel de ISP tussen de usenet provider en eindgebruiker i.t.t. torrents waarbij het ip-adres zonder VPN volledig zichtbaar is.

De richting waar het nu opgaat is het totaal niet handig om het via de bank te doen,het downloaden is immers ook verboden,het het posten van bepaalde bestanden ook.
Ik zeg ook niet dat jullie klant gegevens verkopen,maar als men op de deuren gaat kloppen reken maar dat je het dan toch over moet dragen wat in het verleden gebeurt is bij newsconnection.
En met torrent zijn de meeste users al bewust van een vpn of de wel bekende seedbak..
Ik zou zeggen voeg een paysafecard toe dat is anoniem...
Hoe jullie op dit mom werken kan ik jullie niet aanbevelen

Antwoord

(18-11-2019, 08:40 PM)Mr Chaos schreef:  Leuke actie en welkom in ons midden

Toch wat vragen

Hoe stabiel zijn de accounts? hiermee doelende op het verleden waarbij andere aanbieders (sponsoren) achteraf vaak verstek lieten gaan als het om stabiliteit gaat
En accounts niet te gebruiken waren.

Goed, al jaren klant nooit downtime gehad

Hoe zit het met upload? goed, post er elke keer mee

Er zijn hier nogal wat posters die misschien wel gebruik willen maken van uw diensten
Maar die kwamen in het verleden ook bedrogen uit doordat accounts op slot gingen wegens upload/ niet meegemaakt in al die jaren

Hoe zit het bij jullie aangaande N&T (Notice and takedown) hoe snel is iets bij jullie weg (of niet) in verhouding tot de reguliere payservers waar men gebruik van maakt? geen ervaring mee

Dit dus vanuit het oogpunt ik niet zou willen dat leden zoals in het verleden gebeurd is wederom teleur gesteld worden tegen kosten

Groet,Xsjlo

met vriendelijke groet,
Xsjlo
Antwoord

Xsjlo schreef:
Mr Chaos schreef:Leuke actie en welkom in ons midden

Toch wat vragen

En accounts niet te gebruiken waren.

Goed, al jaren klant nooit downtime gehad

Hoe zit het met upload? goed, post er elke keer mee

Maar die kwamen in het verleden ook bedrogen uit doordat accounts op slot gingen wegens upload/ niet meegemaakt in al die jaren

Hoe zit het bij jullie aangaande N&T (Notice and takedown) hoe snel is iets bij jullie weg (of niet) in verhouding tot de reguliere payservers waar men gebruik van maakt? geen ervaring mee

Groet,Xsjlo

Ik dacht dat ik de antwoorden al had gepost, wellicht vergeten op verzenden te klikken.

Het netwerk is uiterst stabiel, wij zijn enkel in 2011 enkele uren offline geweest maar dat was vanwege een verhuizing van de hardware.

Wij hebben nooit de reden gehad om een account te sluiten zonder een financiele reden te hebben, een betalingsachterstand was voornamelijk de reden om een account te verwijderen/ blokkeren.

Er zijn geen klachten binnengekomen omtrent N&T, veel van onze klanten houden volgens mij de posts dagelijks bij of downloaden automatisch.

p.s. voordat ik de browser sluit controleer ik nu wel of de antwoorden zijn gepost Wink
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)