Luisterboek: George Martin - Een lied van ijs en vuur 01 - Het spel der tronen (2015)

Ik luisterde het boek Luisterboek: George Martin - Een lied van ijs en vuur 01 - Het spel der tronen (2015)
en dat eindigt heel abrupt midden in een zin. 
De laatste file is "041_Heading_1.mp3" van ongeveer gelijke grootte als de andere files. Kan het zijn dat het boek niet volledig is?

Kan en wil iemand dit eventueel controleren voor mij?

Dit is een zeer meeslepend boek en kan ik aanraden voor de liefhebbers van middeleeuwse fantasie.

Eidt Mod: Het betreft hier een probleem en een verzoekje, topic aangepast, verzoekjes apart indienen in de verzoekhoek
Dit om het overzicht te bewaren M.v.g. Mr Chaos
Antwoord

Het klopt helemaal wat user zegt, zojuist gecontroleerd.

Ik heb mijn bronbestand nagekeken en vergeleken met het e-book er mist ongeveer 1,5 pagina.

Nu kunnen we 2 dingen doen, een verzoek plaatsen voor het luisterboek, maar dikke kans dat er dezelfde versie tevoorschijn komt als ik heb geplaatst, of ik geef U de link voor het e-bookl zodat U het laatste stukje even kunt lezen van deel 1 (desnoods laten voorlezen)

Dat is het enige dat ik op dit moment kan doen. Natuurlijk vermeld ik het meteen even bij de post, incomplete luisterboeken heeft niemand wat aan. Maar omdat het een relatief klein stukje is dat mist wil ik ook niet de hele serie voor verwijderen uit de database van NewzBin.

Aan u de keuze, Graag hoor ik het van u..

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Hoewel het geen verzoek hoek is heb ik ook mee gespeurd enigste complete versie die ik kan vinden is in het duits.

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Was het hier vergeten te melden, (wel PB aan de user) maar heb de NZB inmiddels vervangen voor de juiste versie die wel compleet is. 

https://v3.newzbin.org/index.php#spot/340873

Maar hartelijk dank voor je speurwerk Rob, toppie!!

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)