Vraagje over installeren office

Hoi

Ik heb nu al een paar keer office 2016 gedownload via newzbin van een bepaalde spotter ( ELchaca) 
steeds als ik het installatie programma opstart wil deze dat ik iets download om de installatie voort te zetten, 1x gedaan maar niets werkt..
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen ... 
Maar mijn office is gecrasht en ik had niets in back-up helaas ..

Ron
Antwoord

Het lijkt mij vreemd dat je iets extra moet downloaden om de installatie te voldoen
Ik heb ook werken van EL en dit nog niet eerder mee gemaakt
Je kan hierin twee dingen doen

1 is Elchaca een PB sturen en je probleem uitleggen
2 De Office van Brainwarez (Insomnia releases) binnen halen en installeren, bij deze moet je wel nog een stukje nazorg binnen halen die in zijn pakketjes "Extra" zit om de office geheel werkend te krijgen

In beide gevallen adviseer ik wel
Zet je scanners en andere bemoeial software tijdelijk uit
Installeer de software ten alle tijden als Administrator
Na de installatie sluit de software uit in scanners en andere bemoeial, voor dat je deze weer aan zet

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Precies wat MR Chaos zegt die van brain pakken en die van Elchaca gelijk weg gooien en nooit meer pakken.
Antwoord

Die mening deel ik niet
Ik heb van El diverse unattended software in gebruik die ik gebruik als test software op diverse laptops, pc`s en/of in VMware
Ik heb echter nog nooit bij die software mee gemaakt dat ik iets extra binnen moet halen, wel bij andere posters, en dan ist gelijk weg er mee
Waarom dit bij Rony dan wel moet vind ik dus vreemd
Daarom dus mijn advies stuur een pb aan Elchaca

Er zijn slechte unattendeds in omloop dat weet ik uit ervaring
Maar ook goede, en unattended is prima software als je niet zo heel goed computer onderlegd bent
Zelf geef ik de voorkeur aan software installaties waar ik de baas in blijf tijdens installeren (zoals locatie van instaleren)
Iets wat je vaak bij unattendeds dus niet bent

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
Antwoord

Gewoon als tijdelijke of permanente oplossing Libre office downloaden is freeware en werkt ongeveer het zelfde.
Gr Kees
Antwoord

Ik wilde een discussie aangaan met MrChaos maar ik doe dat maar niet. Enige een office UA maken vergt kunst ik ken er maar 2 die er goed in waren. Helaas zijn die 2 niet meer bezig .
Antwoord

(11-02-2019, 08:34 AM)MrSoftware schreef:  Ik wilde een discussie aangaan met MrChaos maar ik doe dat maar niet.

Dat mag hoor geen problemen mee  Smile
Maar dan wel via Pb`s want die discussie is oftopic  Wink

Antwoord

(07-02-2019, 11:09 AM)kees157 schreef:  Gewoon als tijdelijke of permanente oplossing Libre office downloaden is freeware en werkt ongeveer het zelfde.
Gr Kees
Kees je geeft zelf al de oplossing waarom je libreoffice NIET moet gebruiken ipv Office.
"het werkt ONGEVEER hetzelfde:" maar in die ongeveer zit juist het grote verschil.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)