Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

(05-01-2019, 12:04 PM)TifKag schreef:  
(04-01-2019, 01:57 PM)brandsmurft schreef:  Jammer dat nu moet gaan betalen om inzage te krijgen van de spots.

Je "moet" niet gaan betalen, je kunt gewoon wachten tot v2 uit beta is, dan komt hij voor iedereen beschikbaar.

Was een beetje kort door de bocht sorry niet goed gelezen.
Antwoord

Alles zal weer goed komen ,heb vertrouwen in de Newzbin .
Antwoord

Ha ha dat zijn nu leuke berichten Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Ik merk wel af en toe een bugje, weet niet if het bekend is.
Plaats hier onder ook even een schreenshot, komt zo af en toe eens voor.

[Afbeelding: iix9t0v.jpg]
Antwoord

Volgens mij heeft er 1 iemand nog meer last van, waar het precies door komt is voor mij nog een raadsel, maar om de een of andere reden wordt de post niet goed geladen.

Het is namelijk zo dat de post informatie eerst wordt binnengehaald, vervolgens worden daarna de berichten en overzicht van bedankjes ingeladen.
Misschien gaat het fout als er halverwege een timeout plaats vindt wat dit veroorzaakt.

Maar tot op heden kan ik het zelf helaas niet nabootsen.
Antwoord

xsjilo, gebruik je de app in een apart venster verkleint of op een eigen grootte?
Antwoord

Programma start niet op. Zie bijlage.
Win 10 x64 Pro

errormelding
Antwoord

(10-01-2019, 06:34 PM)solidriver schreef:  xsjilo, gebruik je de app in een apart venster verkleint of op een eigen grootte?

Ik gebruik de app op eigen grootte, ik verklein of vergroot niet.
Antwoord

(10-01-2019, 05:55 PM)Admin schreef:  Volgens mij heeft er 1 iemand nog meer last van, waar het precies door komt is voor mij nog een raadsel, maar om de een of andere reden wordt de post niet goed geladen.

Het is namelijk zo dat de post informatie eerst wordt binnengehaald, vervolgens worden daarna de berichten en overzicht van bedankjes ingeladen.
Misschien gaat het fout als er halverwege een timeout plaats vindt wat dit veroorzaakt.

Maar tot op heden kan ik het zelf helaas niet nabootsen.

Ja klopt dat was ik, maar dat wist je al Smile
heb er dagelijks nog veel last van dat hij doorschiet zie hier :

[Afbeelding: Um17bcq.jpg]

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

bedankt
Antwoord

Volgens mij zit er een bug in de filters. Als ik het overzicht bekijk zie ik alle posts, prima dus. Als ik dan naar 'Beeld' ga mis ik posts uit de beeld categorie die ik wel in het overzicht zie staan. Hoe kan dat?
Antwoord

mooi wil het even proberen
Antwoord

Volgens mij is het nog steeds alleen voor (Special members only) zie de titel ?

Antwoord

ik had mijn probleem al in een andere topic neergelegd maar ik kan niks meer openen ik heb V.2.0.0.0. Beta.. had gelezen dat ik evt. een oudere versie erop moest zetten maar dan krijg ik het probleem met installeren dat ik al een nieuwere versie heb..

Kan iemand mij helpen?
Antwoord

Als je 1.1.2.0 over 2.0.0.0 heen gaat installeren, kan ik me die melding wel voorstellen.

Dus, zul je eerst 2.0.0.0 moeten verwijderen, dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel gaan.
Antwoord

Ik dank u
Antwoord

Is de HD seriebox toevallig stuk?
Zie geen posts meer als ik iets aanklik.
Serie info staat er maar daaronder geen enkele post?
Riverdale heel seizoen 3, The Orville heel seizoen twee, bijvoorbeeld.

-edit- moet naar web v3, excuus
Antwoord

(10-01-2019, 06:53 PM)Buz schreef:  Programma start niet op. Zie bijlage.
Win 10 x64 Pro

errormelding

Deze error zie ik ook heel vaak voorbij komen, willekeurig en maakt niet uit wat je doet.
Antwoord

Het overzicht is niet zichtbaar
Antwoord

(23-01-2019, 06:25 PM)annapat schreef:  Het overzicht is niet zichtbaar

Uit de openingspost "We hebben er weer even op moeten wachten, maar hij is er weer voor onze 'Special Members' "

Kortom hij werkt niet bij jou
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)