Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)
Ik vind deze Versie 2.1.0.1 er erg goed uitzien. werkt snel en soepel, ben niet erg bedreven in de computer dus vandaar mijn vraag enkel reacties hierboven over de Seriebox, dacht dus in mijn onschuld dat dit plakken en kopieren was, sorry hiervoor,
Wat mij opvalt is dat bij opstarten ik eerst het scherm krijg of ik accoord ga dat het programma van mijn harde schijf moet worden geopend, verder loopt het downloaden via de NZB knop steeds vast, mat de webversie gaat dit wel prima, het is verder geen kritiek, maar hoop zo ondnks mijn beperkte kennis toch een steentje te kunnen bijdragen ,als "tester"  Big Grin Big Grin om te zorgen voor een goed werkend product

mvg
Geronimo
Antwoord
(03-12-2018, 11:44 PM)geronimo7889 schreef: Wat mij opvalt is dat bij opstarten ik eerst het scherm krijg of ik accoord ga dat het programma van mijn harde schijf moet worden geopend, 

Misschien dat dit te maken heeft dat u de applicatie niet uitvoert met admin rechten
En door de instelling van uw UAC (User Account Control)

U kunt als eerste proberen de admin rechten toe te kennen
Rechtsklik op het Newzbin icoontje
Kies eigenschappen
Kies tabblad "compatibiliteit"
Vink het vakje aan "Dit programma als administrator uitvoeren"
Klik toepassen dan oke
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord
Bedankt voor de snelle reactie,maar helaas, de webversie werkt gelukkig als een zonnetje

Mvg

Geronimo
Antwoord
En als u de UAC lager zet (of helemaal uit)

Ga naar configuratiescherm
Kies gebruikers account
Kies instellingen voor gebruikersaccountbeheer wijzigen
Zet het schuifje een stapje naar beneden of helemaal onderin
Klik oke
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord
Hallo ben er weer  Tongue @TifKag je bent gewoon jaloers   haha
Hoe kan ik spots door linken copyeren in de app zelf   ? voorbeeld :
https://web.newzbin.org/#spot/326855
Moet nu switchen naar de web versie om hem te copyeren, 
misschien zie ik iets over het hoofd ?
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
(04-12-2018, 04:18 PM)robedoesje schreef: Hallo ben er weer  Tongue @TifKag je bent gewoon jaloers   haha
Hoe kan ik spots door linken copyeren in de app zelf   ? voorbeeld :
https://web.newzbin.org/#spot/326855
Moet nu switchen naar de web versie om hem te copyeren, 
misschien zie ik iets over het hoofd ?

Als je via de app op het forum zit open je met deze zelfde link ook de spot in de app.
Probeer het maar eens.
Antwoord
dank je
Antwoord
bedankt
Antwoord
bedankt
Antwoord
Dank voor de verbeterde versie. Toch 2 vraagjes/opmerkingen.

1. Als ik op het forum wil inloggen met een VPN-verbinding krijg ik de volgende melding. (zie screenshot) Is dit op te lossen zonder mijn VPN uit te schakelen?

[Afbeelding: 2b9f95d59fc669f44a14f183dcaa64c5.jpg]

2. Als ik links in het uitklapmenu Films & serie op Genre daar een genre kies, dan zie ik bij de resultaten  niets wat in de x265 4K staat.
Antwoord
(06-12-2018, 11:35 AM)Slabak schreef: 1. Als ik op het forum wil inloggen met een VPN-verbinding krijg ik de volgende melding. (zie screenshot) Is dit op te lossen zonder mijn VPN uit te schakelen?

Probeer eens in de VPN een andere locatie te kiezen ?(ander ip adres dus)
En kijk dan eens of dit nog het geval is zoals u aangeeft?
Het is goed mogelijk dat het door uw VPN gebruikte ip adres hier afgeblokt staat ivm spam
Antwoord
Hoe kan ik de nieuwe Beta versie downloaden? de download knop schijnt niet te werken. De eerste keer werd internet explorer opgestart (terwijl ik Firefox als default browser heb ingesteld) hierna gebeurt er helemáál niets meer na het klikken op de download knop.
                                   Hartelijk bedankt
[Afbeelding: bloemen%20balkje.12.gif]
Antwoord
Probeer deze eens Smile Let op alleen voor onze 'Special Members' zie begin van het tropic !

http://v1.newzbin.org/download/Setup.exe
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
thnx m8
Antwoord
You're welcome m8......
Antwoord
Iets heb ik nog niet gevonden. In de movie box is de balk laatste 24 uur etc erg donker en dus moeilijk te lezen want de letters zijn niet echt wit
Antwoord
is kijken.
Antwoord
Net opgemerkt dat wanneer je het forum open hebt staan en dan iemand in een reactie een pb wil sturen je dan gewoon naar de pagina gaat die je open hebt.
Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord
De chat werkt niet op de iPad. Venster blijft leeg.
Antwoord
merk dat een quote of rapporteren niet meer werkt.
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: rensotheonly, tips, 1 gast(en)