Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

Goed gedaan gelukkig maar weer Big Grin

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

bedankt voor deze update
Antwoord

Bedankt voor de update.
Antwoord

Bedankt om alles up to date te houden
Antwoord

Bedankt voor de update.
Antwoord

Omdat de linken in de begintopic van Admin niet meer werken hierbij een werkende link naar Mega waar ik het Newzbin 2.1.0.1 Beta exe bestand heb neer gezet
De link in de begintopic van Admin heb ik aangepast en zou nu ook weer moeten werken
Maar just in case hier nog een keer dus

Enjoy
https://mega.nz/file/9HxgGDoY#0JQBigTZVM...lA-Y3TK7L0

Lees aangeboden oplossingen en topics, ze worden niet voor niets aangeboden en/of gemaakt, 
                                             Ons forum heeft ook een handige zoekfunctie, maak daar gebruik van
Antwoord

Nieuwe special member meldt zich Smile

Moet ik deze over de bestaande installeren of kan die er naast draaien?
Antwoord

Bedankt draait goed hier wel even wennen dat er nu een mini  browser schermpje open gaat als je op de site wil kijken.
Gezien mijn formaat schermen zal ik dat nooit meer aanklikken ... lol wil geen telelens opzetten om de letters te lezen.
Of de boel scherm vullend te moeten zetten en dan met mij stoel achteruit moeten rijden om het te kunnen overzien  Wink Big Grin

RIP 19-06-2020 Mijn moedige echtgenote  Heart
Antwoord

Wanneer ben je een "special" member?

Ik zou graag ook deze versie willen proberen (zit nu nog op v1.1.2.0).
Antwoord

Als je hebt gedoneerd  Big Grin wordt je special member Smile

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Is dit fijner dan de online versie want die gebruik ik nu? Zo ja kan ik deze versie gewoon installeren want ik heb nog nooit newzbin app gebruikt???
Antwoord

Ik zou zeggen probeer het de een vind de webversie fijner de ander de desktopversie.

Voordeel is wel dat je bij zoeken heel snel resultaat hebt, omdat de database lokaal op je pc wordt opgeslagen

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

hartelijk bedankt
Antwoord

thanks en supergoed nieuwjaar gewenst grtn ad
Antwoord

super bedankt
Antwoord

thank joe
Antwoord

Bedankt
Antwoord

Dank je wel Angel
Antwoord

Merci bien
Antwoord

thanx
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)