Waardering:
  • 9 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

bedankt..! Idea
Antwoord

Hallo iedereen, 
Heb sinds paar dagen geen newzbinv3 meer , krijg gewoon deze melding :
Newzbin
Newzbin has encountered a problem.we are sorry for the inconvenience.
Er is een fout opgetreden bij het maken van het formulier.zie exceptioninnerexception voor details .kan het configuratiesysteem niet initialiseren.
Please tell Team Newzbin about this problem.
To help improve the software you use.Team Newzbin is interesting in learning more about this error.We have created a report about the error for you to send to us.

Send error report         Don’t Send 

Kan Newzbin niet meer installieren, lukt niet .
Wie kan mij helpen met het oplossen van dit probleem?
Met vriendelijke groet 
Lordandreas 
Fijne Paasdagen 

P.s als ik send report doe, dan komt preparing the error report ( aanvinkje)
X connection to server (err 2001: kan het configuratiesysteem niet initialiseren)Retry or Cancel
Antwoord

Not Found

The requested URL /download/Setup.exe was not found on this server.

Why isn't there mouse-flavoured cat food?      [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]
Al mijn software verzoekjes betreffen Windows O.S. tenzij anders aangegeven.
Antwoord

jammer , lukt niet, meerdere keren geprobeerd , volledig verwijderd , app lukt dus hier niet meer . wie kan aub helpen?
Antwoord

Jammer dat je alles al verwijderd hebt, maar even nog één bestand verwijderen en dan moet het wel lukken:

Open verkenner
Ga naar C:
Zet onder beeld bovenin "verborgen mappen en bestanden weergeven aan" 
Ga dan op C naar:

Gebruikers => "map met jou naam" => Appdata => Local => Map met underscore (Local Low) => Newzbin.Exe => Map met jou Newzbin versie => Bestand user.config verwijderen

LET OP: Maak just in case van dit bestand EERST een backup die je makkelijk terug vind voor je dit bestand verwijderd

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

(14-04-2020, 09:40 PM)MacOllie schreef:  Jammer dat je alles al verwijderd hebt, maar even nog één bestand verwijderen en dan moet het wel lukken:

Open verkenner
Ga naar C:
Zet onder beeld bovenin "verborgen mappen en bestanden weergeven aan" 
Ga dan op C naar:

Gebruikers => "map met jou naam" => Appdata => Local => Map met underscore (Local Low) => Newzbin.Exe => Map met jou Newzbin versie => Bestand user.config verwijderen

LET OP: Maak just in case van dit bestand EERST een backup die je makkelijk terug vind voor je dit bestand verwijderd

BEDANKT VOOR JE UITLEG , top , heb alles daar verwijderd bij verborgen bestanden van newzbin , heb nu opnieuw geïnstalleerd en tot heden werkt het weer , nogmaals bedankt voor je hulp
Antwoord

De link naar 2.1.0.1 werkt niet. Weet iemand een andere link? Bedankt!
Antwoord

Ik heb 2.0.0.0 geinstalleerd, de database geupdate en als ik nu een post probeer te openen krijg ik de melding:
"Fout; spot kon niet geopend worden, check je internet verbinding"
Iemand hier toevallig mee bekend?
Antwoord

nogmaals ga naar https://nl.afterdawn.com/downloads/algem...fm/newzbin   - tik op de groene download knop

[Afbeelding: MdolLPs.jpg]

Let op beste manier zonder troep ! klik bij de rode pijl zie het screentje :

[Afbeelding: 6PdpAQD.jpg]

succes met de download

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

De link werkte niet, maar ik heb hem kunnen downloaden via afterdawn. Geïnstalleerd en het werkt weer als vanouds!
Top, bedankt
Antwoord

Thnx! Angel

Super, dank je wel!
Smile
Antwoord

top dankjewel
Antwoord

Dank je wel
Antwoord

bedankt super werk lhttps://www.newzbin.org/images/smilies/biggrin.gif
Antwoord

Dag Allen,

Ik heb zojuist als kersverse special member 2.1.0.1 beta binnnen gehaald en geïnstalleerd, echter valt het me op dat ik kopje HD Seriebox niet heb.
Ik heb al reeds al mijn filters een reset gegeven en zelf heel newbin, maar geen effect.
Enig idee hoe dit zichtbaar te krijgen?
Antwoord

(29-04-2020, 02:44 PM)soest009 schreef:  Dag Allen,

Ik heb zojuist als kersverse special member 2.1.0.1 beta binnnen gehaald en geïnstalleerd, echter valt het me op dat ik kopje HD Seriebox niet heb.
Ik heb al reeds al mijn filters een reset gegeven en zelf heel newbin, maar geen effect.
Enig idee hoe dit zichtbaar te krijgen?

Hallo soest009,

De HD serie-box zit momenteel helaas nog niet in de versie 2.1.0.1 beta in geprogrammeerd !

hopelijk in de toekomst, is erg veel programmeer werk en niet eenvoudig !

wel zit de HD serie-box in de web versie Smile.

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Huh Huh
Antwoord

mooi site
Antwoord

Mooi programma Heart
Antwoord

Hartelijk bedankt. nullnull
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)