Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

(19-09-2019, 11:03 PM)snelleleon schreef:  
(02-08-2019, 09:41 PM)robedoesje schreef:  de Newzbin.exe.config eraf gooien en opnieuw newzbin starten

de app maakt zelf een nieuwe aan [Afbeelding: smile.gif]

bij mij lukt dit niet

Haal de Newzbin app eraf en installeer deze eens in een andere directory

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Wanneer komt er een weer eens een update uit? Puur nieuwschierig hoor.

Groet,
Xsjlo

met vriendelijke groet,
Xsjlo
Antwoord

heel erg bedankt
Antwoord

bedankt
Antwoord

Bedankt
Antwoord

bedankt
Antwoord

Smile Heart Wink
Antwoord

Bedant voor ..................
Antwoord

Bedankt!
Antwoord

BUG ?!: Als in de beta mijn items opvraag, en dan dubbelklik op 1 van mijn items, dan kan ik de post niet openen.

I am so funny!
Antwoord

Klopt wat je zegt is mij ook opgevallen, dit kun je opvangen door een filter aan te maken op je eigen tag of posternaam, als je zie lijst dan opent kun je de post wel open klikken.

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

bedankt
Antwoord

Bedankt
Antwoord

super bedankt
Antwoord

bedankt mijn andere was gecrast
Antwoord

(11-11-2019, 10:49 AM)jjman schreef:  bedankt mijn andere was gecrast

Let op beste mensen deze versie werkt alleen als je Special member  bent ! (staat duidelijk in de titel van dit topic)  dit kun je worden door een donatie te doen !
zonder donatie werkt deze versie Smile https://www.newzbin.org/showthread.php?tid=6621

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Kan je met de uitgebreide filter de posts sorteren om aantal comments? Dat is voor op spotweb altijd een goede indicatie of een post interessant is of niet.
Antwoord

Erg fijn deze site
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)