Waardering:
  • 4 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

(22-12-2018, 09:59 PM)Admin schreef:  Een streven is om binnen enkele maanden V2 officieel te maken.

Kortom.................... volgend jaar dus....................mmwwhahahahaha  Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
Antwoord

Dan pas? Pf.. Nederland van het gas af duurt minder lang.
Antwoord

Zo ik heb net de nieuwe versie erop gezet.
Vond de vorige toch wel iets fijner,je kan zelf de kleuren aanpassen nu kan ik het donkere er niet uithalen.
Ook als je iets aanklikt vind ik het een beetje bij elkaar gepropt overkomen (sorry)

de berichten eronder vond ik zelf mooier overkomen.

Groet,
Xsjlo Heart
Antwoord

Kan er een optie komen dat je bij je eigen post een nieuwe item kunt aanmelden op basis van een kopie van een eerdere post?
Dit is handig als er een nieuwe versie is van iets [copy+create] knop. Dan zou bijvoorbeeld url, afbeelding, titel, omschrijving en genres meegenomen kunnen worden in de kopie van de post.

I am so funny!
Antwoord

dank je
Antwoord

Dank jullie wel en alvast een waanzinnig nieuw jaar
Antwoord

dankje wel
Antwoord

(26-12-2018, 08:52 AM)Xsjlo schreef:  Ook als je iets aanklikt vind ik het een beetje bij elkaar gepropt overkomen (sorry)

de berichten eronder vond ik zelf mooier overkomen.

Groet,
Xsjlo Heart

Zou je uit kunnen leggen waar het precies bij elkaar gepropt overkomt?

De donkere accenten die vast staan willen we Newzbin meer een eigen draai aan geven.
Gebleken is dat donker ook meer rustgevend kijkt.
Antwoord

Heb 2 voorbeelden bijgevoegd, echter kan ik zelf met mijn migraine zelf slecht tegen te veel donker , daar mijn voorkeur dan ook lichtere kleur heeft.

De vorige versie vond ik ik persoonlijker wel mooier overkomen.

Sorry alvast als ik zeur!

[Afbeelding: ehbxnuq5.jpg][Afbeelding: e9jr0a4a06vm.jpg]
Antwoord

@Xsjlo, de voorbeelden die je hebt getoond zijn van de V2 template.
Je kunt natuurlijk ook de Newzbin classic template kiezen Wink

En in HTML is de V2 template ook nog eens volledig aan te passen.

Het enige wat ten opzichte van V2.0.0.0 vast donker is, zijn de titelbalk, tabachtergrond en de onderkant, verder niets.

@progworld, wat zou er volgens jou nog meer zelf te veranderen moeten zijn?
Antwoord

(26-12-2018, 12:24 PM)worteltje schreef:  Kan er een optie komen dat je bij je eigen post een nieuwe item kunt aanmelden op basis van een kopie van een eerdere post?
Dit is handig als er een nieuwe versie is van iets [copy+create] knop. Dan zou bijvoorbeeld url, afbeelding, titel, omschrijving en genres meegenomen kunnen worden in de kopie van de post.

Klinkt dan eigenlijk meer als eenzelfde post, als het dan om dezelfde gaat kan toch ook de NZB bestand geüpdatet worden?
Antwoord

Wink ok
Antwoord

graag de nieuwe update. Wink
Antwoord

Dan kan ik een versie aanpassen zonder dat ik alle links/info opnieuw moet zetten.

I am so funny!
Antwoord

Als je op bedankjes klikt sorteert deze ze niet, losse knop als het ware.
Zou fijn zijn als deze net als webversie ook werkt.

De instellingen heb ik ondertussen aangepast, maar er blijft een donker deel, die ik ook graag zou aanpassen.

[Afbeelding: j25buth5fx.jpg]
Antwoord

Bedoel je de spot-overzicht Xsjlo?
Ook die kun je lichter zetten Wink
Antwoord

Jammer dat nu moet gaan betalen om inzage te krijgen van de spots.
Antwoord

Dat hoeft niet u kunt nog altijd bij de spots via de 1.1.2.0
Antwoord
Tongue 

(30-12-2018, 07:53 PM)Admin schreef:  Bedoel je de spot-overzicht Xsjlo?
Ook die kun je lichter zetten Wink

Als het kan, heel heel graag. Ik heb het nog niet gevonden.
Antwoord

(04-01-2019, 01:57 PM)brandsmurft schreef:  Jammer dat nu moet gaan betalen om inzage te krijgen van de spots.

Je "moet" niet gaan betalen, je kunt gewoon wachten tot v2 uit beta is, dan komt hij voor iedereen beschikbaar.
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)