•  Vorige
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7(current)
  • 8
  • 9
  • Volgende 
Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)
Willen wij meer of minder tabs?
(17-12-2018, 06:51 PM)CrazyKEREL schreef: Willen wij meer of minder tabs?

meer meer meer

(Had de stille hoop dat Admin hier intussen al een oplossing voor had gevonden)
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
bbbbbbedankt
(17-12-2018, 07:42 PM)Mr Chaos schreef:
(17-12-2018, 06:51 PM)CrazyKEREL schreef: Willen wij meer of minder tabs?

meer meer meer

(Had de stille hoop dat Admin hier intussen al een oplossing voor had gevonden)

.......Volgens mij wil je gewoon iets te zeuren hebben  Big Grin
Zekers. Ik ben een zeurbaas Big Grin
bedankt hoor
Big Grin bedankt.
Bewerken/verwijderen van je eigen reacties werkt niet of heeft dat miss nooit gewerkt? Vandaag pas voor het eerst willen gebruiken, maar kreeg de melding dat dat niet toegestaan was...

[Afbeelding: 5c192cbee504d-Bewerken_reactie.jpg]
מנא מנא תקל ופרסין
(17-12-2018, 10:54 PM)Admin schreef: .......Volgens mij wil je gewoon iets te zeuren hebben  Big Grin

Sjips dus dat begint ook al op te vallen........mmmmmm......... moeten we weer wat nieuws verzinnen  Biker
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Consult, nee dat is een bug en de optie bewerken/verwijderen zie je door een fout in de code ook alleen als het een spot van jezelf betreft. 

Ooit bedacht om dit erin te maken, maar voor een goede moderatie is dit niet verstandig, mijn fout dat het alsnog zichtbaar is op deze manier  Angel
nee klopt voor moderatie zeker niet handig, duidelijk, thx!
מנא מנא תקל ופרסין
Ik haat bugs..
Ik ook CrazyKEREL.
Wat een heerlijke verassing als afsluiting van 2018!!!
Ben je afgesloten?
dank je wel
Geen dank
Vraagje, wanneer komt V2 voor algemeen release?
Heb door een foutje de vorige versie kunnen testen, die was lekker snel en in mijn ogen erg stabiel.
denk dat een hoop members daar wel vrolijk van worden, ook de nieuwe uiterlijk was erg verfrissend
Goede vraag Fixxxer, wanneer V2 uiteindelijk voor iedereen beschikbaar wordt is afhankelijk van de feedback van de testers.
Zolang er nog bugs gevonden worden is er werk aan de winkel en zal er aan gesleuteld blijven worden.
Ook is de Beta periode een goed moment om nieuwe opties en features uit te testen die 'Special members' er graag in zouden willen zien.

Een streven is om binnen enkele maanden V2 officieel te maken.
yess thaks

•  Vorige
  • 1
  • ...
  • 5
  • 6
  • 7(current)
  • 8
  • 9
  • Volgende 

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: