Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)
(30-11-2018, 05:38 PM)Admin schreef:
(30-11-2018, 10:48 AM)TifKag schreef: Als ik het overzicht/forum veld breder maak, wordt het veld bij iedere nieuwe opstart smaller ???

Ik heb al geprobeerd om de user.config 'read only' te maken, maar dan wil Newzbin niet meer normaal afsluiten.

Heb het nagekeken, nou is het me nooit opgevallen, maar hier wordt het menu elke keer 8 pixels breder dan opgeslagen.
Maar je weet dus zeker dat ie bij jou dus kleiner wordt?

Ja, zeker weten.

De eerste screenshot is na instellen (Scheiding onder de spot toevoegen knop), de tweede screenshot is na een aantal keren opstarten (Scheiding onder de Spots beheren knop).

In de user.config word de waarde steeds 8 pixels kleiner.
Antwoord
(30-11-2018, 06:27 PM)TifKag schreef:
(30-11-2018, 05:38 PM)Admin schreef: Heb het nagekeken, nou is het me nooit opgevallen, maar hier wordt het menu elke keer 8 pixels breder dan opgeslagen.
Maar je weet dus zeker dat ie bij jou dus kleiner wordt?

Ja, zeker weten.

De eerste screenshot is na instellen (Scheiding onder de spot toevoegen knop), de tweede screenshot is na een aantal keren opstarten (Scheiding onder de Spots beheren knop).

In de user.config word de waarde steeds 8 pixels kleiner.

Dan gebeurd er bij jou dus hetzelfde, sorry ik las dat het menu kleiner wordt.
Maar het is inderdaad het overzicht wat kleiner wordt en het menu wordt groter, dus er komen elke keer 8 pixels bij.
Antwoord
(30-11-2018, 06:41 PM)Admin schreef: Dan gebeurd er bij jou dus hetzelfde, sorry ik las dat het menu kleiner wordt.
Maar het is inderdaad het overzicht wat kleiner wordt en het menu wordt groter, dus er komen elke keer 8 pixels bij.

Ja inderdaad, oftewel hij onthoud de ruimte die je wil geven aan het overzicht (of menu) niet Smile
Antwoord
Bedankt.
Antwoord
Hartelijk bedankt voor deze nieuwe versie jullie hebben een top site Smile
Antwoord
bedankt
Antwoord
Geen dank, maar zonder donatie hebben jullie er weinig aan en zul je moeten wachten tot de final uit komt....
Antwoord
Hallo allemaal, is het mogelijk om ook de HD Seriebox erbij te plaatsen zoal in versie 1? kan helaas niet vinden hoe ik dat moet doen

Alvast bedankt
Antwoord
Klopt ik kan de seriebox ook niet vinden ? zie ook alleen de moviebox staan.
Bij de web versies werkt het wel Smile
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
Ho ho ho, rustig aan ik ben de kerstman niet Santa
De seriebox is veel complexer om te maken, alles op z'n tijd.
Er is ook nog niet aangekondigd dat er al een Seriebox in deze versie zit....

Hoe bevalt de Moviebox tot op heden eigenlijk? Wat positieve reacties zijn ook wel eens fijn nadat er zoveel werk in is gestoken Wink
Antwoord
(03-12-2018, 07:37 AM)Admin schreef: Ho ho ho, rustig aan ik ben de kerstman niet Santa

Hoe bevalt de Moviebox tot op heden eigenlijk? Wat positieve reacties zijn ook wel eens fijn nadat er zoveel werk in is gestoken Wink

om je vingers bij af te likken in een dipsausje
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord
(03-12-2018, 07:37 AM)Admin schreef: Ho ho ho, rustig aan ik ben de kerstman niet Santa

Ho jammer,  een kleine positieve reactie vanuit mijn hart : Ziet er super strak en geweldig uit Big Grin Top gemaakt "kerst "man ben je erg dankbaar !
voor al het moois wat je maakt  en ben zeer trots op je,  goed bezig en ga zo door het vele werk  Wavemulticolor
Als ik eerlijk ben : zelf nog niet zo heel veel gebuikt  Huh 

Maar heb nu al vakantie t/m begin 2019 dus ga komende dagen er eens lekker voor zitten met popcorn & gebak & chips & mooie vriendinnen erbij
 Cool
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
Je hebt ook veel meer serie`s dan dat er films zijn.
Dat maakt het er zeker niet makkelijker op.
EAGLE
Antwoord
(03-12-2018, 12:02 PM)robedoesje schreef: Maar heb nu al vakantie t/m begin 2019 dus ga komende dagen er eens lekker voor zitten met popcorn & gebak & chips & mooie vriendinnen erbij  Cool

pffffffffff, opschepper, met mooie vriendinnen erbij heb jij tijd om met Newzbin te spelen,

1) Onwaarschijnlijk.
2) Zeker niet slim.
3) (laat maar, kan ik beter niet zeggen Wink )
Antwoord
Dank u voor deze moeite
Antwoord
Hoi Hoi

Net de nieuwe newzbin gedownload.....ik moest wel ff wennen aan de donkere achterkant bij het overzicht, maar na wat instellingen en kleurtjes te hebben verandert wen ik er steeds beter aan!!
De moviebox vind ik een mooie aanvulling!!
Ik zeg hij is mooi!!, Ga zo door met het mooie werk!, en bedankt voor deze!!

Greetz tribal49
Antwoord
(03-12-2018, 06:15 PM)tribal49 schreef: Hoi Hoi

Net de nieuwe newzbin gedownload.....ik moest wel ff wennen aan de donkere achterkant bij het overzicht, maar na wat instellingen en kleurtjes te hebben verandert wen ik er steeds beter aan!!
De moviebox vind ik een mooie aanvulling!!
Ik zeg hij is mooi!!, Ga zo door met het mooie werk!, en bedankt voor deze!!

Greetz tribal49

Wanneer ga je weer top 40 plaatsen? haha Tongue
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord
Moviebox is strakke plasser hoor Admin Wink
Na een week kan ik eigenlijk geen problemen vinden, top stukje! 

Enige dat het programa niet automatisch fullscreen opent kan ik niet aan wennen
Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord
Toch zou het gewoon moeten werken w4ck0. 
Heb je het probleem pas sinds deze versie, of ook al bij vorige?
Antwoord
(03-12-2018, 07:56 PM)W4ck0 schreef: Moviebox is strakke plasser hoor Admin Wink
Na een week kan ik eigenlijk geen problemen vinden, top stukje! 

Enige dat het programa niet automatisch fullscreen opent kan ik niet aan wennen

Bij mij geen probleem met fullscreen. Zou moeten lukken!
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: flapsje, 2 gast(en)