Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)
Ziet er weer strak en mooi uit. Ik ben blij met de kleuren en het feit, dat het kopiëren en plakken weer werkt. Toppie voor allemaal en iedereen die dit toch elke keer weer mogelijk maken.

Wink Wink Wink
Antwoord
(29-11-2018, 03:14 PM)IceRabbit schreef:
(29-11-2018, 02:37 PM)Admin schreef: Vreemde locatie voor een taakbalk Wink

Werk veel met databases en rapporten. Krijg ik meer regels op 1 scherm...

Niet dat ik je wil vertellen hoe je je werk moet doen, maar taakbalk automatisch verbergen aanvinken zou hetzelfde effect kunnen hebben...    ;0)
Why isn't there mouse-flavoured cat food?   [Afbeelding: Fish_Jumping.gif]

Antwoord
Enige wat mij op dit moment nog stoort is dan de witte balk met terug, vooruit, ververs en home (zie foto)
en de randen zouden ook dan een stuk grijzer mogen ipv wit.

Ik heb geen last van de blauwe tekst met zwarte achtergrond is goed leesbaar.

(edit) bij tweede keer opstarten starte hij niet op in maximaal venster terwijl ik hem daar de vorige keer wel in afgesloten heb.
[Afbeelding: 30kb01w.png]
Aan hen die deelt, zal gegeven worden.

Alles is vol dwaasheid, de Wereld is een gekkenhuis
Antwoord
Deze vernieuwde versie ziet er erg goed uit !

Sinds kort gebruik ik een nieuwe PC en had de vorige versie nog niet erop gezet en gebruikte eigenlijk alleen de webversie (inmiddels ook de V3 versie).
Dus deze Beta is een clean install en werkt tot op heden zonder problemen.
Zoals met alles wat nieuw is weer even wennen aan het nieuwe uiterlijk  etc maar inmiddels alles kunnen vinden en doen wat ik normaal gesproken mee doe.

Door de wat andere kleurstellingen heeft het een meer eigen gezicht gekregen en lijkt het minder op de oude "FTD" interface (als ik het zo mag omschrijven).

Al met al tot zover een geslaagde upgrade wat mij betreft !!
Antwoord
Wat ik tegenwoordig vaak mis
Is dat het Genre niet word weer gegeven
Of dit ligt aan de spotters/posters weet ik niet
Maar ik merk/zie dit in beide applicaties en bij de zelfde spots/posten
En dan niet af en toe maar met grote regelmaat

Bekijk ik als mod dan de spotinfo
Dan zie ik bij Genre nergens een vakje aangevinkt staan
Ik kan mij best indenken dat een spotter/poster dit een keer vergeet
Maar niet bij meerdere spots (al is dit best heel goed mogelijk)
Diverse spots van o.a. Robedoesje, Worteltje, Nano, Newzbin, Destroyer666, Woody17 bevatten geen Genre aanduiding

Ik kan mij voorstellen dat de zoekfunctie van de apps hierdoor dan weer niet alles toont als je een eigen filter aanmaakt waarin je Genre`s aangeeft

Windows app                                                        Web App

[Afbeelding: 1-genre.png]         [Afbeelding: 2-genre.png]
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord
Als ik het overzicht/forum veld breder maak, wordt het veld bij iedere nieuwe opstart smaller ???

Ik heb al geprobeerd om de user.config 'read only' te maken, maar dan wil Newzbin niet meer normaal afsluiten.

Bijlagen Miniatuurweergaven

Antwoord
Zo dat is een mooie versie en zeker met die keuzes bij film en serie.
Bedankt voor deze versie en veel succes bij de komende.
Antwoord
(28-11-2018, 08:59 PM)Bromtol schreef:
(28-11-2018, 08:27 PM)robedoesje schreef: Haha weet al wat het is ze willen graag dat je hun downloadmanager gebruikt Het is beter om dit niet te doen ! Doe je het wel let dan op alle vinkjes !
Als je hun download manager gebruikt krijg je er extra risico proggies bij tijdens de install.

Klik hier maar op dan krijg je hem zonder flauwekul Smile erbij.

http://dl1.afterdawn.com/download/926000...0_Beta.exe

Lettersrofl
Antwoord
Moet nog kijken hoe hij werkt vond de eerste eigelijk niet beter als versie 11 de vorige versie miste ook een paar uploaders die stonden ook daar niet in misschien deze beter is even af wachten dan maar
Antwoord
Ik krijg hem helemaal niet GeInstalleert op mijn pc zegt App werk niet heb 2 keer ge[probeert elke keer de zelfde fout gaat niet
Antwoord
ik heb wel een domme vraag, ik gebruik nog steeds newsbin via https://newzbin.org.
moet ik dan toch V2 gaan gebruiken of kan ik nog steeds de web beta blijven gebruiken?
Antwoord
(30-11-2018, 04:28 PM)sleeg0231 schreef: ik heb wel een domme vraag, ik gebruik nog steeds newsbin via https://newzbin.org.
moet ik dan toch V2 gaan gebruiken of kan ik nog steeds de web beta blijven gebruiken?

die kan nog even gebruikt worden ja.
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord
maar die stopt dan tzt?
Antwoord
(30-11-2018, 04:45 PM)sleeg0231 schreef: maar die stopt dan tzt?

Dat klopt. V3 neemt uiteindelijk over Smile
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord
(30-11-2018, 04:45 PM)sleeg0231 schreef: maar die stopt dan tzt?

Die word inderdaad vervangen door de V3 webversie, die hier in test is gegaan.

https://v3.newzbin.org
Antwoord
Ik had een paar weken geleden de klacht over het processorgebruik van Newsbin en dat is met deze versie helemaal verholpen. Ik ben dan ook erg blij met deze nieuwe versie met als extra toevoeging moviebox, wat er ook schitterend uitziet. Complimenten aan iedereen die dit hebben mogelijk gemaakt.
Antwoord
(30-11-2018, 10:48 AM)TifKag schreef: Als ik het overzicht/forum veld breder maak, wordt het veld bij iedere nieuwe opstart smaller ???

Ik heb al geprobeerd om de user.config 'read only' te maken, maar dan wil Newzbin niet meer normaal afsluiten.

Heb het nagekeken, nou is het me nooit opgevallen, maar hier wordt het menu elke keer 8 pixels breder dan opgeslagen.
Maar je weet dus zeker dat ie bij jou dus kleiner wordt?
Antwoord
Nou ff uitproberen,thx guys ! kan gewoon over de oude toch ?
Antwoord
Ja James,  gaat er prima overheen Smile
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
Tongue 
Ja fijn hij doet het ziet er gelikt uit !

Thx,R
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: flapsje, 2 gast(en)