Waardering:
  • 8 stemmen - gemiddelde waardering is 4
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

Hartelijk bedankt. nullnull
Antwoord

Dank je wel voor het goede werk wat jullie doen
Antwoord

Hartelijk dank
Antwoord

Hartelijk bedankt
Antwoord

Thx...
Antwoord

Wat doe ik fout?
ik krijg een 404 error op onderstaande link...

http://v1.newzbin.org/download/Setup.exe
Antwoord

Niks de link werkt niet meer
Kijk even een paar berichten terug hier dan zie je een bericht van mij met een groot plaatje erbij, kan niet missen.
je kunt hem dan binnen halen succes met installeren Big Grin

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

hoi  admin
ik heb een week terug een donatie gedaan maar er gebeurd niet veel ik zie nog
niks gebeuren
mijn gebruikers maam is [sjaak55]

tot horens 

gr sjaak55
Antwoord

(28-11-2018, 06:58 PM)Admin schreef:  https://nl.afterdawn.com/downloads/netwe...ewzbin.cfm

Bedankt voor de heldere uitleg, nu even kijken wat mijn status nog is(tijd niet meer actief geweest)
Antwoord

Heb Newzbin ook getest de betaversie. TIP: Komt dit ook voor de Apple.
Antwoord

Tot nu toe is het voor zover bekend nog niet gepland om een versie te maken voor MAC, wie alleen de beschikking heeft over een MAC zal het met de online / webversie moeten doen.

Wil je niets missen van mijn bijdragen aan dit forum Icon_question 
Maak dan een filter aan op mijn huisposter gebruikersnaam of TAG, je ziet dan wanneer er iets is bijgekomen.

Antwoord

Ok, bedankt voor je reactie
Antwoord

bedankt
Antwoord

Hallo,

Vind het er super mooi en overzichtelijk uitzien.
Antwoord

nog maar een keer ga naar https://nl.afterdawn.com/downloads/algem...fm/newzbin   - tik op de groene download knop

[Afbeelding: MdolLPs.jpg]

Let op beste manier zonder troep ! klik bij de rode pijl zie het screentje :

[Afbeelding: 6PdpAQD.jpg]

succes met de download

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

robedoesje fillter

Zeg knappe koppen hier allemaal (heb ik ergens gelezen hahaha)               
Vraagje 
Ik probeer een filter te maken via instellingen op robedoesje zn naam/ tag in newzbin v2.1.0.1 beta maar deze pakt op geen enkele mogelijke manier.
Het filter word wel opgeslagen.
Als ik het gemaakte filter maak en er dan op klik, komt er in beeld te staan --> geen spots gevonden, update het overzicht of pas je zoekfilters aan.
op Movie Lord filter - niks
op robedoesje -  niks 
In zowel de naam als de tag

Alleen via geavanceerd zoeken, zoeken op naam (robedoesje of Movie Lord) afhankelijk of je via naam of tag zoekt, dan worden alle spots WEL gevonden!

De andere filters die ik op dezelfde manier heb gemaakt op tags, worden de spots wel van gevonden en geladen.
schiet mij maar lek hahaha gvd

In de webversie v3 pakt het filter van Movie Lord/ robedoesje wel, heeeeeeeeeeeeeel apart weer dit.
Weet een knappe kop  wat het kan zijn, heb het forum al doorzocht maar kan niks vinden over  robedoesje zn filter in de beta versie.
Of dit dingetje is nog nie bekend, ken ook nog he lol en dan heeft Admin ook weer ff wat te doen  Big Grin

We All Float 
Antwoord

Hoi EL., heb nog nooit op mijn eigen naam tags of filters aangemaakt om mijn eigen boel te filteren Tongue
zou er zelf in de filters moeten duiken om het uit te zoeken ? kan je niet direct antwoord geven Cool
misschien heeft iemand anders hier met een knappe kop haha LOL een oplossing heeft ? Big Grin
Maar als ik je goed begrijp wil je graag op een robedoesje filter balkje (zwart) klikken dat al mijn spots te voorschijn komen ?

Antwoord

(23-08-2020, 04:38 PM)robedoesje schreef:  Hoi EL., heb nog nooit op mijn eigen naam tags of filters aangemaakt om mijn eigen boel te filteren Tongue
zou er zelf in de filters moeten duiken om het uit te zoeken ? kan je niet direct antwoord geven Cool
misschien heeft iemand anders hier met een knappe kop haha LOL een oplossing heeft ? Big Grin
Maar als ik je goed begrijp wil je graag op een robedoesje filter balkje (zwart) klikken dat al mijn spots te voorschijn komen ?
Psies dat en of het nou zwart, groen, roze  Big Grin  of geel is dat maakt me niet uit maar ik wil graag een robedoesje filter idd ja   Bouncymagenta
ipv via geavanceerd zoeken e,d (teveel werk en daar word je moe van en heb een hekel aan moe worden)  Tongue

We All Float 
Antwoord

Gemak dient de mens haha ga me eens verdiepen in het filter maken Big Grin

Antwoord

Vooral gemak Tongue   haha 

Andere gebruikers mogen ook wel ff helpen voor als iemand het probleempje weet.

En anders is het (misschien)  een dingetje (bug) voor onze Admin  Big Grin

We All Float 
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)