Waardering:
  • 1 stemmen - gemiddelde waardering is 5
Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)
Ik denk dat dit dan een moeilijke word Rob
Zelfs als ik met revo Newzbin er af haal
Daarna in mijn C schijf ga zoeken op Newzbin
Komen er nog resten naar boven die evengoed achter blijven
Met name  in de  C => gebruikers => map jou naam => Appdata

(dit gebeurt overigens met alle software hoor niet alleen met Newzbin)
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord
Mr. Chaos, snap ik,  de map jou naam kent de remover niet vandaar dat hij blijft staan Huh zelf kun je hem wel vinden, dus zou eigenlijk de remover hem moeten kunnen zien en eraf halen toch ? Voer je de revo wel uit als administrator ? dat hij overal bij kan ?
I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord
Zo bijzonder is het allemaal niet wat er achter blijft bij het verwijderen van Newzbin.

Newzbin schrijft een aantal dingen in het register. 
Dit zijn je inloggegevens, de bewaarde spot id's in je watchlist en andere bewaarde kleine instellingen.
Het is wenselijk dit soort gegevens in het register te houden. Zo hoef je bij bijvoorbeeld een nieuwe versie niet opnieuw in te loggen en ben je spots in je watchlist niet kwijt.

Overige instellingen en wijzigingen worden opgeslagen in de user.config bestand die in de appdata folder word weggeschreven, omdat Newzbin encrypted is, wordt dat een map met _ als naam. 

Dit bestand wordt ten alle tijden verwijderd bij een update of verwijdering van de applicatie. Dus hier moeten niet al te belangrijke gegevens in staan die van essentieel belang kunnen zijn. 

Andere bestanden die achter kunnen blijven zijn achteraf toegevoegde template bestanden en/of filterbestanden met de naam van de gebruiker in de Newzbin folder.

Zo zijn er dus tal van dingen waar wij rekening mee moeten houden. En wat bij de eerste personen die het testen goed werkt, kan bij anderen juist weer voor problemen zorgen. Daarom hebben dus ook deze Beta versies voor onze groep 'special members', zodat wij op deze manier goed kunnen kijken waar de problemen liggen. 

Vanaf deze versie (2.1.0.1) moet updaten naar een nieuwere versie in ieder geval weer een stuk makkelijker worden.
Maar dat gaan we de volgende keer uiteraard weer testen.
Antwoord
(28-11-2018, 09:18 PM)robedoesje schreef: Voer je de revo wel uit als administrator ? dat hij overal bij kan ?

Al mijn software word alleen geïnstalleerd met admin rechten Rob
En anders worden direct na installatie admin rechten toegekend
Dit dus om gezeur achteraf te voorkomen
   [Afbeelding: k050.gif]Ons forum heeft een zoekfunctie, erg handig [Afbeelding: k015.gif]
Antwoord
(28-11-2018, 09:49 PM)Admin schreef: Zo bijzonder is het allemaal niet wat er achter blijft bij het verwijderen van Newzbin.
Klopt Admin dit doet andere software dus ook
Vandaar dat ik altijd na de-installeren altijd mijn C schijf even laat nazoeken op achter gebleven mappen/bestanden
Antwoord
Maar voor alle duidelijkheid.
Newzbin 2.0 Beta hoeft niet verwijderd te worden voor deze update.
Je kunt deze er probleemloos overheen zetten., juist omdat alles compatibel is met elkaar.

Dit is alleen niet het geval als je vanaf 1.2.1.0 wilt gaan updaten naar deze versie.
Antwoord
Goed heb nog niet heel uitgebreid getest (morgen meer), maar installen ging bij mij zonder problemen. De spots in Mijn spots laten zich alleen openen wanneer de instellingen staat op spots openen met dubbelklik. Op het moment dat ik dit verander in open spot met 1 klik, werkt dit uitstekend bij de overige spots maar niet in het gedeelte mijn spots, erger die kan je dan geheel niet meer openen.

Grappig is dat wanneer ik op de link in de mail druk (om zaken te melden t.a.v. de nieuwe versie) binnen de app, ik schijnbaar toch naar de webversie wordt door verwezen, zou verwachten dat ik binnen de app zou blijven, maar miss is mijn verwachtingspatroon niet correct.
מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord
@ consult, goed dat je dat meldt, hier is niks aan gewijzigd, dus dat zou mogelijk ook al in de vorige versie het geval geweest zijn.

Dat je link opent in je browser is logisch te verklaren. 
Alle links die worden gestuurd in persoonlijke berichten of gepost worden op het forum, worden standaard in een nieuw tabblad geopend. 

Er zal dan een uitzondering gemaakt kunnen worden voor links die betrekking hebben tot Newzbin.
Antwoord
@ Admin, duidelijk wat de link en browser aangaat, weet nu de topic te vinden, dus kan gewoon binnen de app de zaken afhandelen.

In de 2.0000 en nog iets versie, haha de vorige dus, werkte het 1 klik systeem wel bij mijn spots, dus ergens zit iets de boel tegen te werken, ik doe het voor nu wel ff met de dubbelklikfunctie, aangezien ik graag met het mijn spots gedeelte werk.

Ik meld me wel weer als ik oneffenheden tegenkom, btw netjes en strak ziet het er allemaal uit en leuk dat de moviebox er in verwerkt is, mag ook gezegd worden, hulde!
מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord
Goedemorgen ....is er ook een apple versie van deze beta .......ik kan namelijk geen EXE bestand openen ?
Antwoord
Sorry wij kunnen niks voor Apple programmeren.
Voor Apple hebben wij de V3 web-versie hotlips.
Antwoord
Helemaal geweldig!! Bedankt!!

Ziet er mooi en strak uit, Comlimenten!!

Het kunnen kopieren en plakken werkt nu 'normaal' zal ik maar zeggen. Mooi!
En waar ik persoonlijk erg blij mee ben, is dat de 'grootte', van m.n. films nu direct zichtbaar is.

Natuurlijk heb ik zo nog wel mijn kleine verbetertips, kijk maar eens wat jullie er mee willen/kunnen:
  • De blauwe tekst in de zwarte balk bovenin is niet goed te zien/lezen
  • als je de achtergrond op wit zet, zie je toch nog wat storende zwarte vlakken, zoals links onderin
  • Als ik met de muis op de 3 pictogramman rechtsboven ga staan, is de 'zwarte' ondergrond niet meer te zien.
  • Ik merk (eigenlijk nu) dat je 'deze' tekst niet kunt kopieren. Foutje? Of doe ik iets niet goed.
  • ik wil wel weer doneren, maar ik vind het nog steeds een beetje eng met die Bitcoins. Kan dat nu echt niet anders?
Antwoord
Geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

mld.
Antwoord
(29-11-2018, 11:59 AM)afarensis schreef: Helemaal geweldig!! Bedankt!!

Ziet er mooi en strak uit, Comlimenten!!

Het kunnen kopieren en plakken werkt nu 'normaal' zal ik maar zeggen. Mooi!
En waar ik persoonlijk erg blij mee ben, is dat de 'grootte', van m.n. films nu direct zichtbaar is.

Natuurlijk heb ik zo nog wel mijn kleine verbetertips, kijk maar eens wat jullie er mee willen/kunnen:
  • De blauwe tekst in de zwarte balk bovenin is niet goed te zien/lezen
  • als je de achtergrond op wit zet, zie je toch nog wat storende zwarte vlakken, zoals links onderin
  • Als ik met de muis op de 3 pictogramman rechtsboven ga staan, is de 'zwarte' ondergrond niet meer te zien.
  • Ik merk (eigenlijk nu) dat je 'deze' tekst niet kunt kopieren. Foutje? Of doe ik iets niet goed.
  • ik wil wel weer doneren, maar ik vind het nog steeds een beetje eng met die Bitcoins. Kan dat nu echt niet anders?

leuke tips en nee donaties met bitcoin is voor jouw veiligheid en privacy.
Schrijven zegt meer. Een dankje is een klein woord, maar een groot gebaar. Smile
Antwoord
Ziet er mooi uit. Persoonlijke filters komen ook terug bij installatie over 2.0 heen.

Heb alleen 1 probleem. Ik heb mijn taakbalk Links en en niet onder. De full screen versie schuift nu links onder mijn taakbalk en rechts hou ik een streep desktop over.

ps Windows 10 (v1809)
Antwoord
Blijf wat stoeien met mijn spots, blijkt dat in het overzicht van mijn spots bijzondere lettertekens en letters worden verhaspeld

[Afbeelding: 5bffdf26d7471-Newzbin_afwijkende_leestekens.jpg]

In de overzichtslijst worden ze wel goed weergegeven :

[Afbeelding: 5bffdf9f670ff-Newzbin_afwijkende_leestekens_2.jpg]

Binnen de spot zelf wordt alles correct weergegeven.
מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord
Klopt, dat is mij bekend en daar heb ik voor 'mijn spots' nog geen oplossing voor.
Zoals je misschien gemerkt hebt is 'mijn spots' wel veel beter geworden verder Wink
Antwoord
(29-11-2018, 12:26 PM)IceRabbit schreef: Ziet er mooi uit. Persoonlijke filters komen ook terug bij installatie over 2.0 heen.

Heb alleen 1 probleem. Ik heb mijn taakbalk Links en en niet onder. De full screen versie schuift nu links onder mijn taakbalk en rechts hou ik een streep desktop over.

ps Windows 10 (v1809)

Vreemde locatie voor een taakbalk Wink
Maar inderdaad, zoals Newzbin nu is opgebouwd kan dat momenteel problemen geven als de taakbalk niet gewoon onderaan in het scherm zit.

Ik neem het mee in de lijst.
Antwoord
@ Admin, idd al een hele verbetering dat al de spots op 1 pagina staan (tenminste in mijn geval) en zie dat er ook een extra verversknop op zit, die moet ik nog uitproberen.... haha, nog genoeg uit te vogelen, we horenzzzz
מנא מנא תקל ופרסין
Antwoord
(29-11-2018, 02:37 PM)Admin schreef: Vreemde locatie voor een taakbalk Wink

Werk veel met databases en rapporten. Krijg ik meer regels op 1 scherm...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: flapsje, 2 gast(en)