Waardering:
  • 5 stemmen - gemiddelde waardering is 4.2
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Download Newzbin 2.1.0.1 Beta (Special members only)

Ik heb de app net even geprobeerd, maar ik vind hem eerlijk gezegd enorm traag, voornamelijk bij het openen van spots.
De web omgeving is vele malen sneller, en biedt eigenlijk het zelfde.

Ik sla hem over :-)
Antwoord

Hallo dan heb je geen snelle pc jammer want hij laat hier in nog geen 1 seconden in Cool

I Love Movies, Good Movies Keeps Rolling, Enjoy the Movie's, A Serious Movie Lover, Greetings to all Copycats on the net.

Antwoord

Deze versie heb ik niets aan toch ? (Ben geen special)
Ik draai nu versie 1.1.2.0
Antwoord

(21-05-2019, 05:15 PM)J4cco schreef:  Deze versie heb ik niets aan toch ? (Ben geen special)
Ik draai nu versie 1.1.2.0

nee deze is alleen voor special members
Antwoord

Het lijkt er niet op dat er nog enige aktiviteit zit in de verdere ontwikkeling van v2.

De laatste Beta is alweer 6 maanden oud Huh
Antwoord

Jazeker wel, maar sommige dingen kosten nou eenmaal veel tijd om voor elkaar te krijgen.

Momenteel ligt de focus meer op de website en andere bijkomstigheden. Sorry dat wij niet de snelste zijn, maar het komt goed.
Antwoord

Bedankt voor de info Admin Smile
Antwoord

weer windoos , graag keer programma proberen. Bedankt voor al het werk
Antwoord

Nieuwe installatie van pc.
Antwoord

Vraagje: Zijn er in Newzbin v2 nieuwe filters toegevoegd zoals formaat x265 4K ? Want als dat het geval is wordt Newzbin v1 op die manier voor gebruikers onaangenamer gemaakt. In Newzbin v1 zitten die filters niet. En ik dacht dat het gebruik van Newzbin v2 op zich een voordeel voor betaalde gebruikers zou zijn en niet werd bedoeld om via dit soort ontwikkelingen niet-betalende gebruikers als het ware te naggen om betaald gebruiker te worden. Op Newzbin zouden we immers niet aan treiteren doen. Het zou eerlijk zijn om dergelijke toevoegingen pas echt te implementeren nadat Newzbin v2 voor iedereen vrij toegankelijk wordt. Want ze hebben dus gevolgen voor de gebruikers van Newzbin v1. Het zou eerlijk zijn om dergelijke toevoegingen pas echt te implementeren nadat Newzbin v2 voor iedereen vrij toegankelijk wordt.
Antwoord

@persio die categorie is inderdaad toegevoegd in v2. Maar v1 wordt niet minder bruikbaar omdat er geen x265 4k categorie is. Je zal alleen wat beter moeten opletten.
Antwoord

(08-06-2019, 09:57 PM)Persio schreef:  Vraagje: Zijn er in Newzbin v2 nieuwe filters toegevoegd zoals formaat x265 4K ? Want als dat het geval is wordt Newzbin v1 op die manier voor gebruikers onaangenamer gemaakt. In Newzbin v1 zitten die filters niet. En ik dacht dat het gebruik van Newzbin v2 op zich een voordeel voor betaalde gebruikers zou zijn en niet werd bedoeld om via dit soort ontwikkelingen niet-betalende gebruikers als het ware te naggen om betaald gebruiker te worden. Op Newzbin zouden we immers niet aan treiteren doen. Het zou eerlijk zijn om dergelijke toevoegingen pas echt te implementeren nadat Newzbin v2 voor iedereen vrij toegankelijk wordt. Want ze hebben dus gevolgen voor de gebruikers van Newzbin v1. Het zou eerlijk zijn om dergelijke toevoegingen pas echt te implementeren nadat Newzbin v2 voor iedereen vrij toegankelijk wordt.

We gaan kijken of het mogelijk is de categorieën via de server up-to-date te kunnen houden bij de nieuwe versies.
Op deze manier hoef je de app niet te updaten om gebruik te kunnen maken van nieuwere filters.
Kost wel weer een hoop her-programmering, maar is ook wel weer een leuke uitdaging natuurlijk.
Antwoord

De app is al een lange tijd onbruikbaar voor mij.
Krijg steeds een foutmelding .
"Kan het configuratiesysteem niet intialseren.."
Geen idee waar aan ligt
Antwoord

Ik kan het programma openen maar als ik een post aanklik schakelt het programma uit
Antwoord

Ik heb newzbin gedeinstalleerd en wil nu newzbin opnieuw installeren maar waar kan ik het downloaden niets lijkt te werken
Antwoord

(15-07-2019, 05:57 PM)Dutchdude schreef:  Ik heb newzbin gedeinstalleerd en wil nu newzbin opnieuw installeren maar waar kan ik het downloaden niets lijkt te werken

Kijk eens in de eerste post van DIT topic, voor de Beta van v2.1.0.1

Of Hier voor v1.1.2.0
Antwoord

mocht dat niet lukken  hebben we altijd nog de web versies he

http://web.newzbin.org/index.php

of

https://v3.newzbin.org/index.php

Doe maar gewoon doe je gek genoeg Big Grin
Ik heb al meerdere malen gedoneerd, wat houd jou tegen om hetzelfde te doen?
Antwoord

Dank je wel , mooie nieuwe site , weer veel plezier beleven , dank jullie allemaal .
Antwoord

bedankt weer
Antwoord

Al een tijdje bij het opstarten, van 2.1.0.1 de melding

Newzbin has encoutered a problem
Fou opgetreden bij het maken van het formulier
Kan het configuratiesysteem niet initialiseren
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 7 gast(en)